Przetarg 12195193 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1333D w m. Czeszów –...

   
Analizuj Zamówienie 12195193
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-03
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1333D w m. Czeszów – Złotów – etap ostatni

1. Przedsięwzięcie obejmuje:Przebudowę drogi powiatowej nr 1333D na odcinku pomiędzy miejscowościami Czeszów i Zł
otów, położonymi w Gminie Zawonia, powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie.Inwestycja realizowana będzie zarówno w terenie zabudowanym, jak i poza obszarem zabudowanym. Inwestorem przedsięwzięcia jest Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy.W ramach zadania przewiduje się:- przebudowę drogi powiatowej nr 1333D, obejmującą wykonanie nowej nawierzchni (frezowanie)oraz poszerzenie jezdni,- przebudowę drogi jednojezdniowej o szerokości 5,0 - 5,5 m (lokalne zwężenia jezdni) zobustronnymi poboczami o szerokości 1,0 - 0,75 m,- wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni asfaltowej,- budowę poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm,- wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych (odmulenie, wyprofilowanie skarp),- aktualizację stałej organizacji ruchu.Celem inwestycji jest poprawa warunków użytkowych drogi oraz estetyki zagospodarowania terenuw relacji komunikacyjnej pomiędzy miejscowościami Czeszów i Złotów.Zakres projektowy obejmuje działki nr 379 oraz 380 – obręb Czeszów oraz działkę nr 223 – obręb Złotów. Długość drogi objęta opracowaniem zgodnie z rys. PZT: 957,65 m.2. Określenie istniejącego stanu zagospodarowania działki lub terenu.2.1 KomunikacjaZakres projektowy obejmuje działki nr 379 oraz 380 – obręb Czeszów, oraz działkę nr 223 –obręb Złotów.Przedmiotowa droga stanowi dojazd do miejscowości położonych pomiędzy Czeszowem, aZłotowem, a także zapewnia dostęp do posesji zlokalizowanych wzdłuż jej przebiegu.Obecnie na obszarze objętym przebudową znajduje się droga o nawierzchni asfaltowej, będącejw złym stanie technicznym – występują liczne spękania, wybrzuszenia oraz zaniedbane, zarośniętepobocza. W pasie drogowym zlokalizowana jest infrastruktura towarzysząca, w tym sieć: wodociągowa, elektroenergetyczna, telekomunikacyjna oraz gazowa.2.2. OdwodnienieObecnie teren objęty zakresem jest odwadniany do istniejących rowów przydrożnych.2.3. UzbrojenieW obrębie działek objętych zakresem znajduje się pod ziemią n/w uzbrojenie:- sieci energetyczne,- sieci telekomunikacyjne,- sieci gazowe,- sieci wodociągowe.3. Zakres robót3.1 Konstrukcja nawierzchniKonstrukcja nawierzchni jezdni:- frezowanie istn. warstwy bitumicznej gr. 4-9cm,- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej - AC 11 S 50/70 gr. 4 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - AC 11 W 50/70 gr. 5cm.Konstrukcja nawierzchni jezdni (poszerzenie):- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej - AC 11 S 50/70 gr. 4cm,- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - AC 11 W 50/70 gr. 5cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm,- warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego o CBR≥25% gr. 20cm,- istniejące podłoże maksymalnie dogęszczone. Całkowita gr. warstw naw. wynosi 50 cmKonstrukcja zjazd zwykły:- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej - AC 11 S 50/70 gr. 4cm,- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - AC 11 W 50/70 gr. 5cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm,- warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego o CBR≥25% gr. 20cm,- istniejące podłoże maksymalnie dogęszczone. Całkowita gr. warstw naw. wynosi 45 cmKonstrukcja pobocza:- kruszywo łamane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm, Całkowita gr. warstw naw. wynosi 10 cmWskaźnik zagęszczenia gruntu podłoża dla nawierzchni jezdni, zjazdów zwykłych, powinienwynosić co najmniej:- 100% zagęszczenia laboratoryjnego,- wtórny moduł odkształcenia minimum 100 MPa.Wskaźnik zagęszczenia gruntu podłoża dla nawierzchni chodników powinien wynosić conajmniej:- 80% zagęszczenia laboratoryjnego,- wtórny moduł odkształcenia minimum 100 MPa.Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone i odpowiadaćwymogom normy: PN-S- 02205:1998.3.2 Krawężniki i obrzeżaObramowanie zjazdów zwykłych od strony najazdowej (przód i tył) należy wykonać zkrawężników betonowych najazdowych o wymiarach 22×15 cm, ułożonych na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Natomiast obramowanie boczne zjazdów zwykłych należy wykonać z oporników betonowych o wymiarach 12×25 cm, również na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem.3.3 Rozwiązania wysokościowe UWAGA!!!Przed przystąpieniem do robót wykonawca powinien sprawdzić czy rzędne terenuokreślone w dokumentacji projektowej są zgodne z rzeczywistymi rzędnymi terenu. JeżeliWykonawca stwierdzi, że rzeczywiste rzędne terenu istotnie różnią się od rzędnych określonychw dokumentacji projektowej, to powinien niezwłocznie powiadomić o tym Inżyniera, a wszelkiezauważone rozbieżności należy wyjaśniać bezpośrednio z autorem Projektu, przedprzystąpieniem do robót. Ukształtowanie terenu w takim rejonie nie powinno być zmieniane przedpodjęciem odpowiedniej decyzji przez Inżyniera.Rzędne początku i końca niwelety jezdni manewrowej należy dowiązać do rzędnych istniejącychnawierzchni. Usytuowanie wysokościowe wszystkich projektowanych powiązań komunikacyjnych, należydowiązać w sposób płynny do niwelety krawędzi drogi głównej i terenu istniejącego.Spadki podłużne i poprzeczne umożliwiają prawidłowe odwodnienie powierzchni i mieszczą sięw granicach.3.4 Roboty ziemne Roboty ziemne należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi PN oraz zasadami i przepisami BHP.Wykopy głębsze niż 1,0m należy szalować. Roboty ziemne dla wszystkich obiektów policzono metodąprzekrojów poprzecznych oraz korytowania i ujęto w przedmiarze. W pobliżu istniejącego uzbrojeniapodziemnego roboty ziemne należy prowadzić ręcznie, wykonując zabezpieczenia po uprzednimzgłoszeniu właścicielowi lub zarządcy sieci zgodnie z branżowymi uzgodnieniami.3.5 KolizjeProjekt nie przewiduje wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem.Roboty ziemne należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi PN oraz zasadami i przepisami BHP.W pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy prowadzić ręcznie, wykonujączabezpieczenia po uprzednim zgłoszeniu właścicielowi lub zarządcy sieci zgodnie z branżowymiuzgodnieniami.Skrzynki od zasuw wodociągowych, hydrantów i włazy od studni kanalizacyjnychwynieść do rzędnych terenu. W przypadku odkrycia sieć teletechniczną należy zabezpieczyć dwudzielnymi rurami osłonowymi.Roboty ziemne prowadzić zgodnie z Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi D-02.03.01: Roboty ziemne: „Wykonanie nasypów” wydanymi przez GDDP w Warszawie oraz SST.Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacjami technicznymi, zasadami bhp i zgodnie zesztuką budowlaną.

DTiZP/200/32/2025
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45100000, 45110000, 45111000, 45112000, 45200000, 45230000, 45233000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice