Przetarg 11530753 - Przebudowa drogi gminnej przy ul. Szkolnej i ul. Polnej w...
Analizuj | Zamówienie 11530753 |
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2025-10-03 |
przedmiot ogłoszenia | Przebudowa drogi gminnej przy ul. Szkolnej i ul. Polnej w Kruszewie „Przebudowy drogi gminnej przy ulicy Szkolnej i ul. Polnej w Kruszewie, gm. Ujście na działkach 548, 577/3”. Zakres obj ęty przetargiem obejmuje tylko i wyłącznie projektowaną trasę Nr 1 w projekcie. Początek trasy 1 przyjęto w km 0000,00 na połączeniu z istniejącą nawierzchnią z kostki betonowej (działka nr 548), natomiast koniec w km 0252,50.Przedmiotową drogę zaprojektowano jako jednojezdniową, dwupasmową, dwukierunkową stanowiącą ciąg pieszo – jezdny. Wzdłuż projektowanej drogi zaprojektowano zjazdy do przyległych pól, posesji i nieruchomości. Geometrię projektowanej trasy maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty mające na celu poprawę płynności drogi. W geometrii projektowanej trasy przyjęto cztery odcinki proste oraz dwa łuki poziome o promieniach R = 50 i 1500 m. Szerokość projektowanej jezdni na całym odcinku przyjęto 5,50 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego, wykonanej na warstwie podsypki cementowo – piaskowej oraz podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm. Z uwagi na zalegające w podłożu gleby, piaski gliniaste oraz gliny piaszczyste zaprojektowano wzmocnienie istniejącego podłoża gruntowego poprzez wykonanie warstwy odcinającej z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa gr. 15 cm. Obramowanie jezdni oraz zjazdów zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. Wzdłuż całej drogi zaprojektowano obustronne gruntowe pobocza o szerokości 0,75 m zahumusowane oraz obsiane nasionami traw. Wzdłuż całej trasy zaprojektowano zjazdy do przyległych pól, posesji i nieruchomości. Szerokości zjazdów dostosowano do istniejącego zagospodarowania przyległych działek zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2. Nawierzchnię zjazdów przyjęto z kostki betonowej gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm. Dodatkowo w celu wzmocnienia istniejącego podłoża gruntowego zaprojektowano wykonanie warstwy odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa gr. 15 cm. Obramowanie zjazdów zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. Zamawiający dopuszcza wykonanie podbudowy z tłucznia betonowego, pod warunkiem zachowania wszystkich parametrów technicznych, nośności zawartych w projekcie. Prace realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę Nr 394 z dnia 25.08.2025 r.Po realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie do PINB.Przedmiar robót, nie stanowi podstawy ustalenia zakresu prac, do których wykonania zobowiązuje się wykonawca składając ofertę. Dołączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy do obliczenia ceny. R-ZP.271.13.2025 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45233140, 45233220 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Wielkopolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Wielkopolskie |