Przetarg 7762697 - Przebudowa drogi gminnej Nr 116016 R Korzeniec...

   
Analizuj Zamówienie 7762697 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-19
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej Nr 116016 R Korzeniec „Chumińskie” w km 1+500 do km 2+300 w m. Korzeniec.
Numer referencyjny: ZP.271.9.
2020

„Przebudowa drogi gminnej Nr 116016 R Korzeniec „Chumińskie” w km 1+500 do km 2+300 w m. Korzeniec.”

Zakres robót od km 1+500 do km 2+300 tj.: 800,00 m
1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany
Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania przebudowy istniejącej drogi gminnej na działkach ewidencyjnych nr 725 obręb 0001 Bircza oraz nr 734 obręb 0010 Korzeniec, w km 1+500,00 do 2+300,00 w miejscowości Korzeniec. Istniejąca droga gminna stanowi połączenie komunikacyjne przyległych nieruchomości zabudowanych i gruntowych i miejscowości z istniejącym układem komunikacyjnym. Zakres przebudowy w ciągu istniejącej drogi obejmuje: odcinkową wymianę istniejącej konstrukcji, wzmocnienia istniejącej konstrukcji - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zakres przebudowy obejmuje również wykonanie utwardzenia poboczy i uporządkowanie spływu wód opadowych.
2. Opis stanu istniejącego
Istniejąca droga gminna Nr 116016 R o przyjętej kategorii ruchu KR-1, jako ul. Słoneczna, jest drogą publiczną. Początek ulicy od skrzyżowania z ul. Graniczną. Przebudową drogi objęto odcinek od km 1+500,00 do km 2+300,00 o łącznej długości 800 m. Na odcinku objętym przebudową istniejąca droga posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości od km 1+500 do 1+520 o szerokości zmiennej z 4,0 m na 3,50 m, a na dalszym odcinku i do końca przebudowy szerokość jezdni wynosi 3,35 - 3,50 m. Istniejąca jezdnia posiada duże zniekształcenia zarówno w profilu podłużnym jak i poprzecznym, występują w niej ubytki, wyboje oraz koleiny podłużne. Odcinkowo jezdnia jest bardzo zniszczona, stan techniczny na tych odcinkach wymaga wymiany konstrukcji. Odcinki o najgorszym stanie technicznym zlokalizowane są w km: 1+625 do 1+660, 1+700 do 1+750, 1+845 do 1+872, 2+045 do 2+085, 2+106 do 2+125, 2+145 do 2+182, 2+210 do 2+231 - o łącznej długości 229,00 m.
Pobocza drogi są zniszczone, rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo do istniejących rowów drogowych, zgodnie
z istniejącym ukształtowaniem terenu. Stan techniczny drogi wymaga wykonania odcinkowo wymiany istniejącej konstrukcji jezdni, wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni i wykonania nowej nawierzchni oraz utwardzenia poboczy i uporządkowania spływu wód opadowych.
3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych

Planowana inwestycja związana z przebudową drogi gminnej będzie wykonana
w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z drobną korektą istniejących łuków poziomych. Początek przebudowy drogi przyjęto w km 1+500 zaś koniec w km 2+300,00
Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem:
• Klasa drogi Z (zbiorcza),
• Prędkość projektowa: Vp=50 km/h,
• szerokość jezdni: 3,50 m,
• pobocza utwardzone 0,50 m,
• pobocza ziemne 0,50 m,
• nawierzchnia bitumiczna,
• rowy drogowe odcinkowo do oczyszczenia
Projekt przewiduje przebudowę drogi w śladzie istniejącym, polegającej na odcinkowej wymianie istniejącej konstrukcji jezdni, wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni kruszywem łamanym, wykonania nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca
i ścieralna oraz wykonania utwardzenia poboczy i uporządkowania spływu wód opadowych poprzez oczyszczenia rowów i odcinkowego odtworzenia rowów.
Zaprojektowano wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne.
4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję przebudowy nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o ustalenia zawarte
z Zamawiającym, przyjęto następujące konstrukcje:

a. Konstrukcja jezdni na odcinku:
od km 1+500 do km 1+570
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W grub. 4 cm
• skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej.

b. Konstrukcja jezdni na odcinkach:
od km 1+625 do km 1+660,
od km 1+700 do km 1+750,
od km 1+845 do km 1+872
od km 2+045 do km 2+085
od km 2+106 do km 2+125
od km 2+145 do km 2+182
od km 2+210 do km 2+231 o łącznej długości 229,00 m
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W grub. 4 cm
• skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm grubość 15 cm, stabilizowana mechanicznie
• podbudowa z pospółki warstwa dolna o grubość 20 cm, stabilizowana mechanicznie
• istniejące podłoże gruntowe.

c. Konstrukcja jezdni na odcinkach:
1.1 od km 1+570 do km 1+625
1.2 od km 1+660 do km 1+700
1.3 od km 1+750 do km 1+845
1.4 od km 1+872 do km 2+045
1.5 od km 2+085 do km 2+106
1.6 od km 2+125 do km 2+145
1.7 od km 2+182 do km 2+210
1.8 od km 2+231 do km 2+300 o łącznej długości 501 m
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa wią2ąca z betonu asfaltowego AC 16 W grub. 4 cm
• skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm grubość 15 cm, stabilizowana mechanicznie
• istniejąca konstrukcja jezdni.

d. Konstrukcja poboczy
Pobocza na odcinku od km 1+500 do km 1+570
• 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie,
Pobocza na odcinku od km 1+570 do km 2+300
• 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie,
• 15 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0/63 mm grubość 15 cm, stabilizowanym mechanicznie,
• istniejące pobocze ziemne.

Zestawienie powierzchni projektowanych elementów drogi:
• nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi 2 805,00 m2
• pobocza drogi utwardzone kruszywem łamanym 800,00 m2

Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz
do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt
i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 13 (godziny 800-1430).
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45233142
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406859 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Budowa mostu w ciągu ulicy Drozdka w drodze powiatowej 2352 S nad rzeką Mała Panew w Kaletach w formule projektuj i buduj” 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa most...
10487391 2024-05-10
godz. 12:00
Łódzkie Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST) 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji proj...
10490182 2024-05-13
godz. 10:00
Łódzkie „Przebudowa drogi powiatowej nr 2937 E w miejscowości Marianów Kołacki” Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2937 E w miejscowości Marianów Kołacki na dług...
10492320 2024-05-13
godz. 11:00
Małopolskie Modernizacja drogi wewnętrznej oś. Malce - Majerany w Mszanie Górnej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi do osiedla Malce i Majera...
10485457 2024-05-14
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13. Cz...
10479368 2024-05-16
godz. 12:00
Pomorskie Remont dylatacji drogowych na Falochronie Wewnętrznym Północnym w Bazie Przeładunku Paliw Płynnych Naftoport w Gdańsku
10492350 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych Część 1: Część I: Szko...
10425111 2024-05-17
godz. 10:50
Podlaskie Remont, naprawa, konserwacja, wykonanie niektórych elementów infrastruktury drogowej – nawierzchnie, elementy korpusu drogi, elementy sieci odwodnienia, oznakowanie poziome na drogach kr...
10440797 2024-05-21
godz. 10:00
Dolnośląskie Dokumentacja na budowę sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, gazowej, kanału technologicznego i budowę i przebudowę chodnika w m. Stoszowice, Budzów i Srebrna Góra oraz sieci ka...
10491199 2024-06-04
godz. 09:00
Lubuskie Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 3B 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych, tj.: 1) Modernizacja...