Przetarg 7768853 - „Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R – 116012 R ...

   
Analizuj Zamówienie 7768853 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-21
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R – 116012 R Korzeniec – Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km
3+497,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000”.
Numer referencyjny: ZP.271.11.2020

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R – 116012 R Korzeniec – Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km 3+497,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000”.

Zakres robót w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8
w km 3+497,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000 tj.: 1660,00 m

1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany
Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu w grupie KR1-KR2. Droga na całym odcinku posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej
o szerokościach zmiennych, od 3,20 m do 4,20 m. Istniejący stan techniczny nawierzchni bitumicznej jest zróżnicowany, niektóre odcinki jezdni są w bardzo złym stanie technicznym. W jezdni występują spękania nawierzchni, wyboje oraz kofeiny
i przełomy, które utrudniają ruch pojazdów samochodowych i wymagają przebudowy poprzez wymianę podbudowy na tych odcinkach. Droga na całym odcinku posiada pobocza ziemne, które są rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo, zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu rowami drogowymi, do przepustów drogowych pod koroną drogi. Rowy są zamulone i wymagają oczyszczenia, a lokalnie odtworzenia. Przepusty drogowe pod zjazdami są w dobrym stanie technicznym, drożne, częściowo zamulone, nie wymagają wymiany lub przebudowy. Stwierdzone zniszczenia mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu pojazdów mechanicznych. Droga wymaga wykonania przebudowy w zakresie wzmocnienia nośności jezdni, wykonania nowej nawierzchni, utwardzenia poboczy oraz uporządkowania spływu wód opadowych
2. Ogólna charakterystyka robót
Roboty obejmują przebudowę odcinków drogi: od km 0+606,00 do km 1+306,00, od km 2+497 do 3+286,80, od km 3+947,34 do 4+250,00, od km 4+520,01 do 5+000,00. Projekt przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi, polegającej na wykonaniu poszerzenia jezdni, wzmocnienia podbudowy, likwidacji występujących przełomów i kolein poprzez wymianę podbudowy, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano odbudowę i wykonanie poboczy, które będą utwardzone przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, a na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. Ze względu na zróżnicowany stan techniczny drogi, wytypowano odcinki, na których zastosowano różne technologie wykonania przebudowy i zabezpieczenia jezdni, tj. odcinki z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Dla uporządkowania spływu wód opadowych w pasie drogowym, zaprojektowano odbudowę i oczyszczenie rowów drogowych, a odcinkowo wykonanie nowych rowów. Spływ wód opadowych odbywać się będzie zgodnie ze stanem istniejącym.



3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych

Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej od 4,00 m do 3,20 m. Podbudowa
z kruszywa łamanego kamiennego grub. 15 cm, skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,8 kg/m2, skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,5 kg/m2. Nawierzchnia - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W dla KR1-KR2 grub. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 115 o grub. 4 cm. Pobocza drogi o szer. 30 cm, utwardzone kruszywem łamanym 0/63 mm o grubości warstwy 23 cm. Likwidacja przełomów poprzez wymianę podbudowy dwuwarstwowo na warstwę z kruszywa naturalnego 0/63 mm o grub. 20 cm oraz na warstwę z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 15 cm.
4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej konfiguracji niwelety jezdni z dostosowaniem
do istniejących warunków terenowych i do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez zastosowanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej oraz wzmocnienie konstrukcji i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej. Niweleta jezdni na poszczególnych odcinkach podnosi się średnio od 4 do 23 cm

Założenia projektowe przewidują wykonanie poszerzenia jezdni i korektę łuków poziomych dla osiągnięcia poprzecznego profilu jezdni odcinkowo ze spadkiem jednostronnym i dwustronnym o wartości na prostej 2%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym 3% - 4% oraz uzyskanie spadku 4% na poboczach drogi.

Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy następować będzie powierzchniowo z jezdni i poboczy do istniejących rowów. Podział spływu wód regulują istniejące przepusty drogowe zlokalizowane pod koroną drogi. Dalej wody opadowe kierowane są zgodnie z ukształtowaniem terenu do potoku. Spływ wód w linii rowów odbywa się poprzez istniejące pod zjazdami drogowymi przepusty rurowe, które są w dobrym stanie technicznym i nie wymagają przebudowy lub wymiany. Projekt nie wprowadza zmian kierunków i sposobu odprowadzania wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego.

4.1. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+606,00 do km 1+306,00 - Przebudowa drogi.
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm grub. 15 cm
- poszerzenie jezdni, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
- poszerzenie jezdni, podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 15 cm
- istniejąca konstrukcja drogi.

4.2. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 2+947,00 do km 3+286,80 - Przebudowa drogi.
1) Konstrukcja w miejscach występowania przełomów.
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 5 grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm
- istniejące podłoże drogi.


2) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
4.3. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 3+947,3 do km 4+250,00 - Przebudowa drogi
1) Konstrukcja w miejscach występowania przełomów - do km 4+070,00
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm
- istniejące podłoże drogi.
2) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
3) Konstrukcja na poszerzeniach - do km 4+1 79,00
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm
1.1 - istniejące podłoże drogi.
1) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 BE ZM
2) Projektowana pełna nowa konstrukcja - wymiana konstrukcji istniejącej 4+179 - 4+198
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm
- warstwa odsączająca z piasku 0/4 grub. 15 cm
- wzmocnienie podłoża geowłókniną separacyjną gramatura 400g/m2
- istniejące podłoże drogi.
3) Konstrukcja na poszerzeniach - km 4+198,00 do km 4+250,00
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 Cm
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm
1.2 - istniejące podłoże drogi.
1) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 5 grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM

4.4. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 4+520,01 do km 5+000,00 - Przebudowa drogi
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
- skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM

Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt
i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 13 (godziny 800-1430).
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45233142
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10486164 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE – CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji...
10483742 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Nazwa zadania: „ Remont drogi gminnej nr 160005K w km od 0+000,00 do km 1+120,00 w miejscowości Rachwałowice, Gmina Koszyce”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące r...
10487444 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiat. w zad. część. nr: 1- 4768P w m. Radomicko, 2- 4777P na odc. Gronówko- Wyciążkowo, 3- 4789P w m. Frankowo, 4- 4793P na odc. Br...
10487910 2024-05-10
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Uporządkowanie oraz integracja sieci dróg gminnych w Gminie Kołaczyce poprzez ich przebudowę i modernizację”, współfinasow...
10462405 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa dróg gminnych w m. Cienia - Gruszczyce, m. Mroczki Małe - Nacesławice oraz m. Borysławice - Chrzanowice 5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych o łąc...
10490553 2024-05-10
godz. 11:00
Podlaskie „Przebudowa dróg gminnych po PGR” Część 1: Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Klonownica - Strękowizna w km 0+000 – 0+999, długość odcinka 0,999 k...
10485635 2024-05-10
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych prze...
10486443 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 104208E w miejscowości Janowice, Gmina Piątek.”W obecnej chwili droga posiada nawierzchnie bitumiczną ...
10481522 2024-05-20
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa segmentowego budynku mieszkalnego BM1, BM2, BM3, BM4, BM5 przy ul. Gdańskiej 16E, 16F, 16G, 16L i 16M w Toruniu wraz z infrastrukturą techniczną, drogami osiedlowymi, chodnikami, m...
10485376 2024-05-22
godz. 09:30
Dolnośląskie Przetarg nieograniczony na remont infrastruktury zewnętrznej przy budynkach mieszkalnych, odpowiednio: Zadanie 1 - ul. Stysia 55-69, Zadanie 2 - ul. Zielińskiego 58-72