Przetarg 12059184 - Przebudowa dróg powiatowych w zakresie BRD (przebudowa...

   
Analizuj Zamówienie 12059184
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-17
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa dróg powiatowych w zakresie BRD (przebudowa poboczy)

1. Przedmiotem zamówienia jest remont poboczy i ścieków na łukach lub skrzyżowaniach dróg w ciągu dróg powiatowych na teren
ie powiatu karkonoskiego, polegający na ich umocnieniu kostką kamienną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. dokumentacja techniczna, którą stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia; 3) Przedmiar robót – Załącznik Nr 7a do Specyfikacji Warunków Zamówienia; 4) Kosztorys ofertowy – Załącznik Nr 7b do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3. Wykaz odcinków dróg, na których prowadzone będą prace, o których mowa w ust. 1, oraz opisy określające lokalizację poboczy i łuków, zostały ujęte w Załączniku Nr 5a do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiar robót oraz Kosztorys ofertowy stanowią elementy pomocnicze do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w ww. dokumentach nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 3) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami sztuki budowlanej, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, instrukcji producentów poszczególnych materiałów, przepisami BHP, przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, przez odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, pod stałym nadzorem technicznym. Materiały budowlane powinny odpowiadać atestom technicznym, certyfikatom oraz ustaleniom odnośnych norm i przepisów. 4) Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac, w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu pieszego w rejonie prowadzenia robót. 5) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną łącznie z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej. 6) Wykonawca ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2025 r. poz. 647 z późn. zm.); 7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a). Uwaga: Okres gwarancji, o którym mowa w pkt 7 lit. a, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji na wykonane roboty budowlane – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady, o którym mowa w pkt 7 lit. b, wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji. Jeśli z oferty wynikać będzie, że zaoferowany został okres gwarancji krótszy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego, określony w pkt 7 lit. a – oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia. Jeśli w ofercie nie zostanie w ogóle podany oferowany okres gwarancji, tj. Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu w miesiącach, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował okres gwarancji na minimalnym poziomie, tj. przez okres określony w pkt 7 lit. a. 8) Wykonawca – przed przystąpieniem do realizacji robót, w terminie ustalonym między stronami – zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, opracowany na warunkach określonych w zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.), zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 9) Wykonawca odpowiadać będzie za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac – na podstawie czasowej organizacji ruchu – w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzenia robót. 10) Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót oraz likwidacja po zakończeniu prac – leży po stronie Wykonawcy. 5. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu umowy zostały opisane w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

BZP.272.1.21.2025
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233140, 45233142
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice