Przetarg 7894438 - Przebudowa dróg gminnych w podziale na 3 zadania Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7894438 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-23
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa dróg gminnych w podziale na 3 zadania
Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.28.2020

3.1. Nazwa nadana zamówieniu przez
Zamawiającego: „Przebudowa dróg gminnych w podziale na 3 zadania”.
3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w podziale na następujące zadania, które tworzą 3 części zamówienia:

3.2.1. Część I - Zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo – Mursk – Smólnik od km 4+940 do km 5+915 w miejscowości Ładne o długości 975 m.

Przebudowa drogi gminnej obejmuje odcinek o długości 975 m i polega na: uzupełnieniu podbudowy na obłamach krawędziowych , poszerzeniu jezdni do 4,0m i utwardzeniu warstwą profilową i ścieralną z betonu asfaltowego, uformowaniu poboczy szer. 0,75m i ich utwardzenie na szer. 0,5m, wykonaniu mijanki szer. 1,5m dł. 25m, wykonaniu peronu autobusowego z wiatą przystankową. Integralną częścią inwestycji jest odtworzenie istniejących rowów wraz z ich oczyszczeniem i wyprofilowaniem skarp. Utwardzone zjazdy będą wykonane do działek zabudowanych i dróg wewnętrznych.

3.2.2. Cześć II- Zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej nr 190531C Humlin – Wichrowice od km 0+014 do km 0+714 w miejscowości Humlin o długości 700 m.

Przebudowa drogi gminnej obejmuje odcinek o długości 700 m i polega na polega na poszerzeniu jezdni z 4m do 5m i wzmocnieniu konstrukcji poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm ułożonej na warstwie profilowej, wykonaniu zjazdów bitumicznych na pola. Przebudowie ulegną tłuczniowe pobocza , które będą ułożone na podbudowie takiej jak poszerzenie jezdni.

3.2.3. Część III- zadanie nr 3. Przebudowa drogi gminnej droga od km 0+008 do km 0+421 w miejscowości Ludwinowo o długości 413 m.
Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 413 m i polega na utwardzeniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej poprzez wykonanie podbudowy z tłucznia wapiennego wraz z warstwą ścieralną i wiążącą z betonu asfaltowego grub. po 3cm .


4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej.

4.1. Dodatkowe wymagania:
W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić:
1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach,
kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych,
2) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej
niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji),
3) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, koszt odtworzenia punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót,
4) koszt ewentualnej naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urządzeń / elementów zagospodarowania terenu, znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót,4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ i dokumentacja projektowa została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek- www.bip.gmina.wloclawek.pl – link Przetargi własne urzędu oraz w siedzibie Zamawiającego.
4.6. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, sztuką budowlaną i ogólną charakterystyką robót. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
UWAGA.
Tam, gdzie w, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno–eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
4.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp., Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
4.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące: przebudowy jezdni, przebudowy chodnika i zjazdów, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
4.9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4.11. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4.12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.13. Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
4.14. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót.
4.15. Obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych części zamówienia: Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. robót w branży drogowej wyszczególnionych w przedmiarze, związanych z wykonaniem warstw bitumicznych jezdni oraz utwardzenie poboczy.
5) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
4.2. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci
na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: 3.2.1. Część I - Zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo – Mursk – Smólnik od km 4+940 do km 5+915 w miejscowości Ładne o długości 975 m.
Przebudowa drogi gminnej obejmuje odcinek o długości 975 m i polega na: uzupełnieniu podbudowy na obłamach krawędziowych , poszerzeniu jezdni do 4,0m i utwardzeniu warstwą profilową i ścieralną z betonu asfaltowego, uformowaniu poboczy szer. 0,75m i ich utwardzenie na szer. 0,5m, wykonaniu mijanki szer. 1,5m dł. 25m, wykonaniu peronu autobusowego z wiatą przystankową. Integralną częścią inwestycji jest odtworzenie istniejących rowów wraz z ich oczyszczeniem i wyprofilowaniem skarp. Utwardzone zjazdy będą wykonane do działek zabudowanych i dróg wewnętrznych.

Część nr: 2 Nazwa: 3.2.2. Cześć II- Zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej nr 190531C Humlin – Wichrowice od km 0+014 do km 0+714 w miejscowości Humlin o długości 700 m.
Przebudowa drogi gminnej obejmuje odcinek o długości 700 m i polega na polega na poszerzeniu jezdni z 4m do 5m i wzmocnieniu konstrukcji poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm ułożonej na warstwie profilowej, wykonaniu zjazdów bitumicznych na pola. Przebudowie ulegną tłuczniowe pobocza , które będą ułożone na podbudowie takiej jak poszerzenie jezdni.

Część nr: 3 Nazwa: 3.2.3. Część III- zadanie nr 3. Przebudowa drogi gminnej droga od km 0+008 do km 0+421 w miejscowości Ludwinowo o długości 413 m.
Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 413 m i polega na utwardzeniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej poprzez wykonanie podbudowy z tłucznia wapiennego wraz z warstwą ścieralną i wiążącą z betonu asfaltowego grub. po 3cm .
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233120
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10487444 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiat. w zad. część. nr: 1- 4768P w m. Radomicko, 2- 4777P na odc. Gronówko- Wyciążkowo, 3- 4789P w m. Frankowo, 4- 4793P na odc. Br...
10484461 2024-05-10
godz. 11:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dok...
10480598 2024-05-10
godz. 12:00
Pomorskie Przebudowa drogi powiatowej nr 3206G Etap I, na odcinku Sypanica-Prabuty w km. 8+300 - 10+340 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3206G, etap I, na odcinku...
10485632 2024-05-10
godz. 12:00
Podlaskie Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109043B relacji Brzeziny Niedźwiadki - Wojeniec na odcinku od km 0+000,00 do km 0+352,70. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa odcinka drogi gmin...
10489781 2024-05-13
godz. 09:00
Lubelskie Wykonanie remontu - naprawy bieżącej przejazdu kolejowo-drogowego kat. B w km. 45,334 oraz przejścia dla pieszych kat. E w km. 45.320 linii nr 65 Most na rzece Bug-Sławków Płd., skrzy...
10479523 2024-05-14
godz. 08:00
Mazowieckie Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 24 zadania - nr postępowania 097/24 Część 1: Zadanie 1: W...
10482884 2024-05-14
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na części (3). Część 1: CZĘŚĆ NR 1 – regulacja poboczy w ci...
10485457 2024-05-14
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13. Cz...
10456708 2024-05-15
godz. 09:00
Podlaskie Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” związane z inwestycją o nazwie: „Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańs...
9475069 2024-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej realizowanych systemem gospodarczym