Przetarg 8993330 - „Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8993330
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2022-06-22 |
przedmiot ogłoszenia | „Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Przebudowie dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy" w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/1656/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy”. Do przebudowy zgłoszono 3 drogi, w tym dwie publiczne jedna wewnętrzna. Roboty na poszczególnych drogach będą obejmować:2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są:1) Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z mostem w Osobnicy w km 0+000-0+518 W zakres robót wchodzą: a/ Przebudowa mostu - opis ogólny Przebudowa mostu, wykonana zostanie z uwagi na potrzebę dostosowania obiektu do parametrów drogi gminnej po przebudowie. Wymaga ona wymiany ustroju nośnego na nowy, oparty na istniejącym filarze – adaptowanym geometrycznie do nowego przekroju poprzecznego mostu i wzmocnionych do nośności II klasy oraz na nowych przyczółkach. Projektowany most będzie obiektem dwuprzęsłowym długości 30,90 m. Będzie to dwuprzęsłowa płyta ciągła o konstrukcji belki swobodnie podpartej z belek KUJAN, mocowanymi nad filarami w monolitycznych poprzecznicach podporowych. Ustrój nośny zostanie oparty na łożyskach elastomerowych. Podpory mostu przewidziano jako nowe przyczółki oraz adaptowany, istniejący filar. Przyczółki i adaptowany filar do projektowanego ustroju nośnego i nowej szerokości mostu zostaną wykonane i wzmocnione do klasy II, poprzez wykonanie ścianek szczelnych stalowych, wbitych w podłoże gruntowe i zakotwionych w istniejących ławach fundamentowych filara. Ze względu na szerokość mostu nadbudowa filara jak posiadała będzie wsporniki żelbetowe o znacznym wysięgu. Całość nadbudowy przewidziano zamocować do istniejącego filara, który w części górnej zostanie zdemontowany do projektowanej wysokości. Most posiadał będzie nawierzchnię bitumiczną jezdni, ułożoną na izolacji z papy zgrzewalnej, a chodnik i opaska bezpieczeństwa wykonana zostanie w formie kap żelbetowych z nawierzchnią z żywicy epoksydowej. Na moście zastosowano typowe barieroporęcze, oraz gzymsy prefabrykowane, a od strony jezdni ułożone zostaną krawężniki kamienne. Na końcach mostu przewidziano dylatacje bitumiczne oraz płyt przejściowe, oparte na ściankach żwirowych przyczółków. Odwodnienie mostu przewidziano powierzchniowe, za pośrednictwem wpustów montowanych przy krawędziach jezdni mostu, z wylotami bezpośrednio do rzeki. Dojazdy do mostu zawierają się w projektowanej przebudowie drogi, stanowiącej oddzielą część dokumentacji projektowej przebudowy drogi. Bezpośrednio przy moście, w obrębie rozkopów za przyczółkami przewidziano odtworzenie nawierzchni konstrukcja typowa na obciążenie KR-3. Projektowane parametry mostu: - długość mostu: Lc = 30,90 m - długości przęseł: L1 : L2 = 15,42 : 15,42 m - rozpiętości przęseł: L1t : L2t = 15,06 : 15,06 m - szerokość całkowita: Bc = 9,94 m - szerokość użytkowa: Bu = 8,78 m - kąt ukosu mostu = 710 Ze względu na przyjętą technologię przebudowy obiektu, na czas realizacji robót zostanie on wyłączony z użytkowania, z przeniesieniem ruchu na inny odcinek dróg.b/ Przebudowa drogi wewnętrznej w km 0+000-0+518, obejmuje :- poszerzenie jezdni do 5,5m na odcinku od km 0+000-0+331,44, szerokość odcinka za mostem w km 0+370,11 do 0+518 pozostaje o szerokości jezdni 5,0m- korektę niwelety drogi oraz łuków poziomych,- wykonanie nowej nawierzchni drogi,- budowę prawostronnego chodnika o szerokości 2,0 m bez obramowań w km 0+000 – 0+331,44 (do mostu) oraz w km 0+370,11 – 0+393,35 (za mostem)- wykonanie utwardzonego pobocza drogi o szerokości 0,75m - wykonanie odcinków kanalizacji deszczowej zabudowanej częściowo na istniejącym rowie z prawej strony,- odmulenie i przebudowa odcinka lewostronnego rowu,- przebudowia istniejącego przepustu pod koroną drogi,- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach indywidualnych,2) Przebudowa drogi gminnej działka nr ew. 1421/8 w miejscowości Osobnica w km 0+013-0+374 W zakres robót wchodzą:- poszerzenie jezdni do 5,0 m - wykonanie nowej nawierzchni drogi na całej szerokości,- poprawa systemu odwodnienia drogi, - przebudowa zjazdów indywidualnych, - pobocza utwardzone szerokości 2x0,75 m 3) Przebudowa drogi gminnej Nr 113339R Brzyście-Wysłanka-Osobnica w km 0+000-1+525 w miejscowości Brzyście i Osobnica W zakres robót wchodzą- budowa lewostronnego chodnika dla pieszych w km 0+000-0+720- poszerzenie jezdni do 5,0 m, - wykonanie nowej nawierzchni na całej szerokości jezdni, - wykonanie utwardzonego pobocza, - przebudowa istniejących obustronnych rowów wraz z ich częściowym umocnieniem, - przebudowa istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej, - przebudowa istniejących zjazdów wraz z przepustami pod zjazdami, IGM.271.4.2022 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00229492/01 z dnia: 2022-06-29 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą: 2022/BZP 00043800/03/P Po zmianie: 2022/BZP 00043800/04/P 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą: https://gminajaslo.bip.gov.pl Po zmianie: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-jaslo 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.2. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert Przed zmianą: Punktowo Po zmianie: Procentowo 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą: 60 Po zmianie: 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1) Przed zmianą: Po zmianie: 60,0 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą: 40 Po zmianie: 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2) Przed zmianą: Po zmianie: 40,0 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty |
kody CPV | 45221111, 45233220 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Podkarpackie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Podkarpackie |