Przetarg 8426167 - Przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8426167
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2021-09-29 |
przedmiot ogłoszenia | Przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Międzypokoleniowe Centrum Integracji Społecznej z infrast rukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek Międzypokoleniowe Centrum Integracji Społecznej wraz z infrastrukturą techniczna, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamówienie udzielane jest w częściach, każda z nich stanowi odrębne postępowanie przetargowe.3. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ. Dokumentacja techniczna obejmuje projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. AG.271.3.2021 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00229551/01 z dnia: 2021-10-12 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą: 2021-10-14 12:00 Po zmianie: 2021-10-18 12:00 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą: 2021-10-14 12:15 Po zmianie: 2021-10-18 12:15 |
branża | Budowlana - remonty, wykończenia |
podbranża | przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń |
kody CPV | 45000000 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Podlaskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Podlaskie |