Przetarg 12180594 - Przebudowa budynków Urzędu Miasta Część 1: 2. Część...

   
Analizuj Zamówienie 12180594
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-27
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa budynków Urzędu Miasta

Część 1: 2. Część nr 1 - remont piwnicy obejmujący wykonanie następujących elementów:1) rozbiórkę wtórnej ściany działowej;2) usunięcie płytek z pom. -1.
1 . i -1.2;3) skucie posadzki betonowej i dolnej warstwy z cegły ceramicznej w całej piwnicy;4) remont posadzek wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej; 5) skucie tynków ze ścian i stropów;6) osuszanie i ozonowanie i dezynfekcja ścian i sufitów;7) roboty ziemne;8) wykonanie izolacji przeciwwodnej zewnętrznych ścian piwnicy;9) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych piwnicy;10) wykonanie iniekcji krystalicznej dwurzędowej ścian zewnętrznych i wewnętrznych;11) osuszanie i ozonowanie pomieszczeń;12) wzmocnienie spękań kotwami stalowymi;13) wykonanie otworów włazowych do niedostępnej części piwnicy;14) wykonanie nowych warstw posadzki: izolacji przeciwwilgociowej, termicznej i wylewki zbrojonej;15) wykonanie posadzki z gresu klejonego na wykonanym podłożu;16) montaż opraw w istn. punktach;17) demontaż i ułożenie kostki brukowej po wykonaniu izolacji;18) przebudowa układu nawiewnego kratek wentylacyjnych; 19) likwidacja studni wraz ułożeniem kostki brukowej;20) sprawdzenie, udrożnienie, czyszczenie istn. kanałów wentylacyjnych:21) montaż wentylatorów dachowych z okablowaniem – 2 szt. o parametrach:22) wykonanie izolacji studni schładzającej;23) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień – jeśli dotyczy;24) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego i oznakowania – jeśli dotyczy;25) dostawa i montaż mechanicznego kondensacyjnego osuszacza wilgoci;26) ułożenie uziomu poziomego wokół budynku - bednarka ocynkowana.Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania następujących elementów:1) wymiany drzwi do piwnicy na EI 30,2) wykonania tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach,3) remontu schodów.Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,f) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny,g) rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy (roboty zaniechane), z uwzględnieniem pkt 3 poniżej;3) Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto będzie możliwa w przypadku:rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy, zwanych robotami zaniechanymi - rozliczenie robót zaniechanych nastąpi z odpowiednim zastosowaniem zapisów § 14 niniejszej umowy, przy czym powyższe nie może prowadzić do obniżenia wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poniżej 75 % wynagrodzenia za wykonanie umowy określonego w § 3 ust. 1 przed dokonaniem zmiany z tego tytułu (minimalna wartość wynagrodzenia). 4) Zmiany nieistotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 Pzp, w szczególności o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie mające wpływu na realizację przedmiotu zamówienia. 2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych,4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.

Część 2: 3. Część nr 2 – przebudowa pomieszczeń nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6 i 1.7 na piętrze budynku nr 3.1) Zakres robót w pomieszczeniach nr 1.6 i 1.7:a) Rozbiórka i montaż nowej ściany działowej EI 15 z płyt GKF;b) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;c) poszerzenie otworu drzwiowego;d) montaż nadproży; e) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych wraz z ich obróbką; f) demontaż parapetów wewnętrznych; g) dostawa i montaż parapetów wewnętrznych; h) usunięcie warstw wierzchnich istniejących posadzek; i) wykonanie nowych warstw posadzek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej; j) dostawa i montaż wykładziny elastycznej na posadzce z wywinięciem na ściany; k) remont okładzin ściennych;l) usunięcie istniejącego osprzętu instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem; m) przebudowa pionów c.o.; n) przebudowa instalacji c.o. w pomieszczeniach – przebudowa podejść (gałązek), dostawa i montaż grzejników oraz armatury (zaworów termostatycznych z głowicami i zaworów powrotnych), o) zabezpieczenie stropu w celu uzyskania wymaganej odporności ogniowej; p) poszerzenie otworu drzwiowego wraz z montażem nadproża; q) wykonanie systemowych sufitów podwieszanych kasetonowych gk (modułowych) na stelażu – moduł 600x600 mm; r) malowanie ścian; s) dostawa i montaż rolet wewnętrznych okien;t) wykonanie nowej instalacji oświetleniowej; u) dostawa i montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych - oprawy LED 35W 4100 lm 4000K 600 x600 mm. Oprawa wyposażona w mikropryzmatyczny dyfuzor zapewniający stopień ochrony przed olśnieniem

IM.271.53.2025.JP.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45111200, 45300000, 45320000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń