Przetarg 12181932 - Przeb istn bud gosp dla potrzeb KIS w Rzez w ram projektu...

   
Analizuj Zamówienie 12181932
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-27
przedmiot ogłoszenia
Przeb istn bud gosp dla potrzeb KIS w Rzez w ram projektu pn.” Pop dost do usług reinteg społecznej i zawod pop roz infrast KIS w Rzez”.

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletn
ej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub prawnie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych (chyba, że szczegółowe zapisy PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO stanowią inaczej) – obejmującej przebudowę budynku stodoły z częścią garażową w Rzezawie na działce ewidencyjnej 1224/16 w miejscowości Rzezawa. 3.2 Zadanie realizowane jest w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”3.3 Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje:1) opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej w tym:a) pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych;b) sporządzenie na aktualnej mapie do celów projektowych ideowego planu zagospodarowania terenu i przedłożenie go Zamawiającemu;c) uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji;d) sporządzenie dokumentacji projektowej dla każdego przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub też dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych wraz z właściwym wnioskiem zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ww. zakresie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub prawnie skutecznego zgłoszenia robót budowanych, chyba, że szczegółowe zapisy PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO stanowią inaczej. Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę konieczne jest zatwierdzenie projektu przez Inwestora – Gminę; e) wykonanie dokumentacji wykonawczej;f) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji projektu aranżacji wnętrz przebudowywanego budynku stodoły z częścią garażową na działce ewidencyjnej 1224/16 w miejscowości Rzezawag) wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym.h) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu prac projektowych i) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz projektem aranżacji wnętrz 2) etap wykonawczy:a) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych b) nadzór autorski nad realizacją zadania obejmujący: uczestnictwo w naradach technicznych, opiniowanie, zatwierdzanie zmian/różnic między wykonaniem robót a rozwiązaniami określonymi w dokumentacji projektowej, udział w odbiorze robót, opiniowanie proponowanych przez Wykonawcę robót rozwiązań zamiennych, w stosunku do materiałów, urządzeń oraz robót określonych w dokumentacji projektowej, sprawdzanie pod kątem kompletności, poprawności oraz zgodności z wymogami użytkownika dokumentacji powykonawczej, udział w odbiorze sporządzonej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej;c) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów d) uzyskanie od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bochni dokumentu potwierdzającego przyjęcie obiektu do użytku.e) sporządzenie Świadectwa Charakterystyki Energetycznej 3.4 Nadto Wykonawca robót budowlanych zobowiązuje się do:1) udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, montażowe oraz wbudowane urządzenia 2) zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, na które jest wymagane pozwolenie na budowę/ zgłoszenie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego3) dostarczenia na teren inwestycji materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania prac budowlanych4) ubezpieczenia budowy na okres prowadzenia robót na własny koszt. 5) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do dostawców i podwykonawców.;6) wykonania i utrzymania na własny koszt urządzeń i obiektów tymczasowych na terenie budowy;7) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić planowemu i prawidłowemu wykonaniu robót;8) zgłoszenia przedsięwzięcia do odbioru technicznego i końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad i usterek;9) w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu robót lub ich części w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, a nadto po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku w terminie tygodnia. Wykonawca uporządkuje również tereny sąsiadujące zajęte lub użytkowane przez Wykonawcę w tym dokona na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót obiektów, fragmentów nawierzchni lub instalacji;10) wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane;11) strzeżenia mienia znajdującego się w miejscu realizacji robót, a także zapewnienie warunków bezpieczeństwa w miejscu wykonywania robót pracownikom i innym osobom trzecim zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Tym samym Wykonawca robót winien właściwie zabezpieczy plac budowy przed dostępem do niego osób trzecich i ponosi wszelką odpowiedzialność w tym zakresie.12) utrzymywania miejsca wykonywania robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Wykonawca będzie składował wszelkie zbędne materiały, urządzenia pomocnicze i odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne, a następnie usuwał je i przekazywał do miejsc wykorzystania lub utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt;13) zagospodarowania we własnym zakresie wszelkich odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 14) sprawowania nadzoru autorskiego przez projektantów – autorów dokumentacji projektowej15) pełnej obsługi geodezyjnej16) przeprowadzenia niezbędnych prób i badań oraz pozyskania dokumentów odbiorowych wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu/dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego17) wykonania kompleksowej dokumentacji powykonawczej zawierającej (protokoły odbioru technicznego, protokoły badań i sprawdzeń, atesty i certyfikaty na materiały wbudowane itp.) wraz z oświadczeniem Kierownika Budowy o zakończeniu budowy, 18) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej w Bochni 19) przygotowania dokumentów i dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bochni. 20) uzyskania od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bochni dokumentu potwierdzającego przyjęcie obiektu do użytku.21) przeniesienia na rzecz Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonaną dokumentację projektową 22) wykonanie tablic informacyjnych. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do stosowania, w zakresie przedmiotu zamówienia wytycznych w sprawie promocji i oznakowania projektów dofinansowanych z FEM na lata 2021-2027 (www.fundusze.malopolska.pl). Wykonawca zadania jest zobowiązany, w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, do umieszczenia tablic informacyjnych o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu oraz do umieszczenia tablic pamiątkowych po realizacji robót. Lokalizację tablic należy uzgodnić z Zamawiającym. Tablice informacyjne oraz pamiątkowe powinny być wyeksponowane w miejscu prowadzonych robót budowlanych przez okres trwania prac, aż do zakończenia robót. Po stronie wykonawcy jest dbanie o jej stan techniczny i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany jest wymienić lub odnowić. Tablice powinny zostać wykonane zgodnie z aktualnymi wytycznymi w sprawie promocji i oznakowania projektów dofinansowanych z FEM na lata 2021-2027. Znaki graficzne oraz obowiązkowe wzory tablic, plakatów i naklejek są określone w „Księdze Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027” oraz w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji” i dostępne są na stronie www.fundusze.malopolska.pl pod adresem www.fundusze.malopolska.pl/promocja .3.4 Zamawiający wskazując na brzmienie art. 93 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej oświadcza, iż wyklucza możliwość umiejscowienia w przedmiocie zamówienia budowli ochronnych albowiem brak jest możliwości wykonania takich prac z uwagi na występującew budynku stodoły z częścią garażową na działce nr 1224/16 rozwiązania techniczno-budowlane. Na wypadek gdy organ administracji architekotniczno - budowlanej oczekiwał zaprojektowania przez Wykonawcę takich obiektów/budowli Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od uzyskania takiej informacji - przy zachowaniu obowiązku zapłaty na rzecz Wykonawcy tylko za wykonane na dzień odstąpienia prace projektowe.

RID.ZP.271.1.23.2025
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 45111200, 45111291, 45215000, 45310000, 45330000, 45331000, 45400000, 71220000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany