Przetarg 12179422 - Prowadzenie w latach 2026-2029 kompleksowej obsługi...

   
Analizuj Zamówienie 12179422
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-26
przedmiot ogłoszenia
Prowadzenie w latach 2026-2029 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych.

1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od 01 stycznia
2026 r. do 31 grudnia 2029 r. kompleksowej bankowej obsługi budżetu Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych, finansowanych z budżetu Miasta Oświęcim.2) Miejskie jednostki organizacyjne, o których mowa w pkt 1, objęte przedmiotem zamówienia (w dokumentach z zamówienia zwane łącznie: „Jednostki”):a) Urząd Miasta Oświęcim,b) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu,c) Centru Usług Społecznych w Oświęcimiu,d) Szkoła Podstawowa nr 1 w Oświęcimiu,e) Szkoła Podstawowa nr 2 w Oświęcimiu,f) Szkoła Podstawowa nr 3 w Oświęcimiu,g) Szkoła Podstawowa nr 4 w Oświęcimiu,h) Szkoła Podstawowa nr 5 w Oświęcimiu,i) Szkoła Podstawowa nr 7 w Oświęcimiu,j) Szkoła Podstawowa nr 8 w Oświęcimiu,k) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu,l) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu,m) Miejskie Przedszkole nr 1 w Oświęcimiu,n) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu,o) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu,p) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu,q) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu,r) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu,s) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu,t) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu,u) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu,v) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu,w) Miejski Żłobek nr 1 w Oświęcimiu,x) Miejski Żłobek nr 2 w Oświęcimiu,y) Schronisko dla osób bezdomnych w Oświęcimiu.3) Liczba Jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. W przypadku powołania nowych lub likwidacji jednostek bądź otwierania nowych rachunków bankowych dla tych Jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą Wykonawcy (w dokumentach zamówienia zwanego też „Bank”) oraz umową zawartą w sprawie przedmiotowego zamówienia (dalej: „umowa”). Zmiana liczby Jednostek dokonywana będzie bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy i będzie wprowadzona w oparciu o pisemną informację przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego.4) Urząd Miasta Oświęcim nie posiada kasy ani punktu kasowego w swojej siedzibie.5) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach wymienialnych, rachunków splitpayment_VAT oraz rachunków wirtualnych płatności masowych,b) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym we wszystkich trybach (zwykłych, ekspresowych) oraz systemach (ELIXIR, SORBNET i innych),c) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na/z rachunków Jednostek,d) negocjowanie kursów walut wymienialnych,e) zapewnienie obsługi kasowej w dni robocze tj. przynajmniej w godzinach od 9:00 do 15:00 (wpłaty i wypłaty w PLN) w oddziale/punkcie kasowym Banku lub placówce pełniącej zastępczą obsługę Banku (bez żadnych opłat dla Zamawiającego lub kontrahentów Jednostek),f) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych,g) świadczenie usługi pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego,h) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych rachunkach terminowych,i) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,j) dostęp i korzystanie z systemu bankowości elektronicznej/internetowej do prowadzenia obsługi rachunków bankowych Zamawiającego za pośrednictwem strony internetowej Banku,k) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych w przypadku oprocentowanych rachunków bankowych,l) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy (konsolidacja rzeczywista),m) automatyczne przekazywanie sald na koniec dnia z wybranych rachunków bankowych na wskazane rachunki bankowe- zgodnie z dyspozycją Jednostek (konsolidacja rzeczywista),n) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych,o) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego,p) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Jednostek (dopuszcza się możliwość realizacji usługi wypłat zleconych elektronicznie),q) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu. Bank zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętych zamówieniem wyciągi bankowe w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1646 z późn. zm.) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej Bank zobowiązany jest przekazać bezpłatnie wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Bank udostępnia Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia.6) Szacunkowe dane ilościowe określające przedmiot zamówienia:a) rachunki bankowe: bieżący 30 szt., pomocniczy 121 szt., walutowy 1 szt.b) wpłaty gotówkowe w złotych: kwota miesięcznych wpłat około 120 000,00 zł, liczba miesięcznych wpłat około 595 szt.c) wypłaty gotówkowe w złotych: kwota miesięcznych wypłat około 45 000,00 zł, liczba miesięcznych wpłat około 26 szt.d) wpłaty i wypłaty gotówkowe w walutach wymienialnych (EUR, USD): kwota miesięcznych wpłat i wypłat w równowartości około 1 200,00 zł, liczba miesięcznych wpłat około 4 szt.e) blankiety czekowe: miesięczne zużycie blankietów około 26 szt (dopuszcza się możliwość realizacji usługi wypłat zlecanych elektronicznie).f) przelewy w sieci własnej banku bez względu na kwotę: miesięcznie około 473 szt.g) przelewy Elixir do innego banku bez względu na kwotę: miesięcznie około 7793 szt.h) przelewy natychmiastowy SORBNET bez względu na kwotę: miesięcznie około 4 szt.i) przelewy zagraniczne bez względu na kwotę: miesięcznie około 1 szt. bez względu na kwotę.j) system bankowości elektronicznej (abonamentserwiskorzystanie): 25 Jednostek, około 120 użytkowników.k) karty płatnicze debetowe: około 5 sztuk.l) system płatności masowych: około 4531 sztuk pozycji miesięcznie.m) usługa pośredniczenia w doręczaniu w imieniu Zamawiającego dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych: około 5 sztuk rocznie.n) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek posiadacza rachunku: około 5 sztuk rocznie.7) Dane wskazane w pkt 6 mają charakter szacunkowy, orientacyjny i mogą ulec zmianie. Dane te nie określają przedmiotu zamówienia i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zamówienia świadczenia w ilościach tak określonych.

ZP.271.42.2025
branża Finanse - bankowość
podbranża kredyty, pożyczki, usługi bankowe
kody CPV 66110000, 66112000, 66113000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kredyty, pożyczki , usługi bankowe