Przetarg 11105415 - Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB. ...

   
Analizuj Zamówienie 11105415 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-02-20
przedmiot ogłoszenia
Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.

Część 1: Zadanie nr 1 – Roboty remontowe dekarskieW zakres zadania nr 1
wchodzą następujące roboty dekarskie budynku głównego PFB:1) Prac dotyczy przedmiar oznaczony punktem I – strony 1-4 pliku pdf „DTE.271.60.2025 - Zal. 3 - Przedmiary - zadania 1-5” (załącznik nr 3 do SWZ);2) Roboty dekarskie od szczytu naświetla do rzeki Motławy (naświetle od strony Motławy):a) demontaż opierzenia blacharskiego z blachy ocynkowanej wg przedmiaru,b) wykonanie wcięcia w murze ceglanym do ułożenia opierzenia i kaplistwy z blachy tytanowo ocynowanej na głębokość minimum 1,0 cm w cegłę klinkierową,c) ułożenie opierzenia z blachy tytanowo cynkowej, min. grubość 0,55 mm na długości naświetla z wcięciem w mur ceglany (uszczelnienie masą elastyczną spoiny) i zakończeniem kaplistwą od strony muru ceglanego i wywinięciem opierzenia na belkę naświetla wraz z uszczelnieniem masą elastyczną; połączenia blachy na rąbek pojedynczy leżący lub poprzez lutowanie arkuszy,d) ułożenie 1 warstwy papy termozgrzewalnej o grubości min. 5,2 mm, posypka gruboziarnista, kolor czerwony, z zakładem na ścianę ceglaną na wysokość min 40 cm oraz kaplistwą na ścianie ceglanej; podłoże betonowe, ceglane winno zostać zagruntowane środkami asfaltowymi rozpuszczalnikowymi – powierzchnia papy wg przedmiaru,e) regulacja rynny o średnicy 200 mm wzdłuż dachu na odcinku 14,80 mb,f) opierzenie blacharskie z blachy miedzianej przy ścianie od strony tarasu widokowego: wymiana połączeń opierzenia z blachy miedzianej z podłożem wraz z wymianą i zamocowaniem nowych kołków mocujących blachę miedzianą do ogniomuru na odcinku o długości ok. 25 mb i szerokości 60 cm (taras widokowy),g) wymiana płytek tarasowych wraz z wykonaniem spadku 5% na powierzchni 3,50 m2 przy odpływie z rury spustowej na tarasie w kierunku kosza spływowego od strony południowej;3) Roboty dekarskie od strony Rozety przy naświetlu dużym i naświetlu małym (winda szklana wejście nr 225):a) na dachu płaskim nad Salą Zieloną: strona wewnętrzna dachu płaskiego pomiędzy zakończeniem dachu płaskiego z papy termozgrzewalnej, a murem ceglanym ogniomuru i muru budynku – uszczelnienie połączeń z murem masą elastyczną,b) wymiana i remont opierzenia blacharskiego blacha tytanowo cynkowa, kolor mahoń na odcinku 6,0 x 0,45 mb wraz z montażem nowej kaplistwy z blachy tytanowej ocynkowanej wzdłuż muru ceglanego z wcięciem w mur ceglany na głębokość 1 cm,c) wymiana opierzenia blacharskiego od strony ściany ceglanej budynku 7,50 mb,d) montaż kap listwy z blachy tytanowo cynkowej na odcinku (od naświetla do ogniomuru) 7,0 mb wraz z uszczelnieniem masą elastyczną ściany ceglanej z dachówkami,e) regulacja rynny o średnicy 200 mm na odcinku 9,40 mb wzdłuż dachu,f) wymiana opierzenia blacharskiego kalenicy na naświetlu od strony wschodniej na odcinku 9,0 mb x 0,70 m, na opierzenie blacharskie kalenicy naświetla z blachy miedzianej grubości 0,6 mm, z podkładem z uszczelnieniem matą jutową nasączoną środkami uszczelniającymi celem wyprofilowania kształtu profili naświetla i uszczelnieniem kalenicy łączącej dźwigary naświetla;4) Roboty dekarskie na dachu płaskim przy Naświetle przy szklanej windzie, wejście nr 225):a) ułożenie papy termozgrzewalnej (parametry, jak w punkcie 2.d) na daszku przy wejściu 225 wraz z uszczelnieniem opierzenia blacharskiego na ścianie ceglanej budynku,b) ułożenie papy termozgrzewalnej (parametry, jak w punkcie 2.d) jednokrotnie wraz z kaplistwą wciętą w mur ceglany na głębokość 1 cm,c) ułożenie papy termozgrzewalnej (parametry, jak w punkcie 2.d) dwukrotnie na powierzchni dachu płaskiego przy naświetlu od strony Rozety wg przedmiaru d) wymiana opierzenia blacharskiego z blachy tytanowo ocynowanej, kolor mahoń, kaplistwy na ścianie ceglanej od strony budynku i od strony ściany wschodniej wg przedmiaru,e) regulacja rynny miedzianej o średnicy 150 mm na odcinku 10 mb wzdłuż krawędzi dachu płaskiego przy czerpni powietrza,f) demontaż i ponowny montaż konstrukcji wsporczej drewnianej rury spustowej z dachu stromego w kierunku kosza spływowego (w celu ułożenia papy termozgrzewalnej na całej pow. wokół naświetla przy szklanej windzie),g) uzupełnienie brakujących kotew montażowych na opierzeniach blacharskich ogniomuru daszku,h) uzupełnienie ok. 3 m² dachówek ceramicznych (dachówki na stanie Zamawiającego) na dachu stromym,i) ułożenie papy termozgrzewalnej dwukrotnie (parametry, jak w punkcie 2.d) z wyprofilowaniem spadku w kierunku koszy spustowych w ścianie ceglanej elewacji wschodniej na powierzchni (7,80 x 6,10) (m) – (4,4 x 4,40 (m) – z wywinięciem na mur ceglany z czterech stron na wysokość min. 40 cm z zakończeniem kaplistwą wciętą w wykonaną szczelinę w ścianie ceglanej min. 1 cm i uszczelnienie masą uszczelniającą,j) wymiana kaplistwy o szerokości min. 6,0 cm na całym obwodzie układanej powierzchni z papy termozgrzewalnej z wykonaniem wcięcia w mur ceglany i uszczelnienie masą elastyczną pomiędzy listwą i murem ceglanym,k) pomalowanie dwukrotnie farbą olejną metalowej powierzchnię czerpni powietrza (0,6 m x 2,30 m) + (2,90 m x 1,79 m) = 6,57 m²;5) Zakładany okres robót – 3 miesiące od daty ustalonej z Zamawiającym po podpisaniu umowy; przewidywany termin wykonywania: kwiecień – czerwiec 2025 r. 6) Gwarancja na wykonane roboty to minimum 60 miesięcy;

Część 2: Zadanie nr 2 – Roboty remontowe malarskie i wymiana wykładzinyW zakres zadania nr 2 wchodzą następujące roboty:1) Prac dotyczy przedmiar oznaczony punktami II, III, IV – strony 5-10 pliku pdf „DTE.271.60.2025 - Zal. 3 - Przedmiary - zadania 1-5” (załącznik nr 3 do SWZ);2) Malowanie dwukrotne farbą akrylową białą (zgodną w kolorze istniejącym):a) Sufity w garderobach, segment B, pomieszczenia nr 211 oraz nr 212 (22,00 m2 + 50,00 m2 = 72,00 m2) – z podszpachlowaniem,b) Sufity z częścią ścian bez kafli, w łazienkach, segment B, parter oraz piętro 2; 8 pomieszczeń o łącznej powierzchni 75,20 m2;3) Malowanie dwukrotne farbą akrylową beżową (zgodną w kolorze istniejącym):a) Ściany, w tym ściany frontowe w sekretariacie, segment D b) Ściany w korytarzu w segmencie biurowym D c) Ściany i sufit w sali konferencyjnym, segment D-> Łącznie 182,17 m2;4) Ułożenie wykładziny dywanowej w kostkach 50 cm x 50 cm w pomieszczeniu biurowych nr 109 segmentu B budynku głównego PFB; wykładzina na stanie Zamawiającego; w ramach zadania dostawa preparatów niezbędnych do ułożenia wykładziny oraz robocizna;5) Malowanie drzwi pełnych drewnianych:- 2 komplety od strony rzeki Motławy – wrota przy wejściu C oraz wrota-wejście do lokalu gastronomicznego,- wrota dwuskrzydłowe, malowanie dwukrotne, obustronne- kolor mahoń, bejca naturalna, zachowanie widocznego usłojenia,- przygotowanie powierzchni pełnych do malowania poprzez przeszlifowanie i uzupełnienie ewentualnych ubytków,- malowanie dwukrotnie wraz z impregnacją drewna dedykowanymi środkami zabezpieczającymi przed korozją i szkodnikami,- uzyskanie efektu analogicznego jak wrota drewniane w Spichlerzu Królewskim od strony rzeki Motławy;6) Malowanie drewnianej stolarki okiennej w budynku głównym PFB:- 28 sztuk okien, częściowo z łukami, od strony wschodniej elewacji budynku PFB, tj. od strony wejścia głównego „A”, - okna na elewacji znajdują się na wysokości od 2,00 m do 15,00 m od poziomu ulicy,- malowanie od zewnętrznej strony stolarki okiennej, dwukrotne- kolor mahoń, bejca naturalna, zachowanie widocznego usłojenia,- zestawienie okien:L.p. Symbol okna/ Szerokość okna w cm/ Wysokość okna w cm/ Ilość okien1 045 /270 /344 /22 046 /98 /235 /23 047 /104 /130 /24 044 /216 /330 /15 043 /92 /325 /16 041 /120 /288 /57 040 /68 /89 /58 042 /86 /112 /59 034 /80 /112 /310 035 /54 /82 /27) Malowanie drewnianej stolarki okiennej w budynku Kasy Biletowej: dwukrotne malowanie od strony zewnętrznej farbą alkidową w kolorze mahoń; 11 sztuk okien o wymiarach: 0,8 m x 1,20 m każde, łącznie 10,56 m2 powierzchni malowania;8) Zakładany okres robót – 3 miesiące od daty ustalonej z Zamawiającym po podpisaniu umowy; przewidywany termin wykonywania: maj – lipiec 2025 r.9) Gwarancja na wykonane roboty to minimum 48 miesięcy;

Część 3: Zadanie nr 3 – Roboty remontowe stolarskie (wymiana drzwi)W zakres zadania 3 wchodzi demontaż istniejącego kompletu pełnych drewnianych drzwi dwuskrzydłowych oraz dostawa wraz z montażem nowego kompletu drzwi dwuskrzydłowych – drzwi nr 50 (toalety przy lustrach w dolnym foyer).1) Prac dotyczy przedmiar oznaczony punktem V – strony 12-13 pliku pdf „DTE.271.60.2025 - Zal. 3 - Przedmiary - zadania 1-5” (załącznik nr 3 do SWZ);2) Drzwi oraz montaż muszą spełniać następujące warunki:a) konstrukcji drzwi szkieletowa drewniana, obłożona arkuszem lakierowanej wodorozcieńczalnym lakierem sklejki o grubości minimum 6 mm w kolorze jasnego dębu, wymiar 180 cm x 210 cmb) montaż ościeżnicy pełnej drewnianej,c) montaż jednego kompletu okuć do drzwi wewnętrznych drewnianych dwuskrzydłowych (szyldy i klamki wkładki wpuszczanej w kolorze istniejącym), d) ościeżnica drewniana mocowana na ościeżach w 3 miejscach z każdej strony kotwy stalowe, e) drzwi wyposażone w 3 sztuki zawiasów na jednym skrzydle, skrzydło drzwiowe wykonane na szkielecie drewnianym z drewna pełnego, f) skrzydła drzwi obłożone obustronnie sklejką drewnianą liściastą o grubości od 5 do 8 mm w kolorze jasnego dębu, lakierowane wodorozcieńczalnym lakierem, g) wyposażenie drzwi: zamek wpuszczany z klamką i wkładką patentową oraz 5 sztuk kluczy,h) faktura metalu zamków i klamek oraz okuć: satyna, i) kolor zamków, klamek i okuć oraz typ – jak istniejące, pozostałe zamki, okucia i drzwi na dolnym Foyer, 3) Zakładany okres robót – 2 miesiące od daty podpisania umowy.4) Gwarancja minimum 48 miesięcy.

Część 4: Zadanie nr 4 – Roboty remontowe posadzkarskieW zakres zadania nr 4 wchodzą następujące roboty:1) Prac dotyczy przedmiar oznaczony punktem VI – strony 14-15 pliku pdf „DTE.271.60.2025 - Zal. 3 - Przedmiary - zadania 1-5” (załącznik nr 3 do SWZ);2) Cyklinowanie podłóg drewnianych dębowych:a) Sala koncertowa, śluzy na parterze i na piętrze oraz zaplecza Sali koncertowej, segment B,b) garderoby segment B, pomieszczenia nr 211 oraz nr 212 (22,00 m2 + 50,00 m2 = 72,00 m2)c) korytarz segment B, piętro 1 oraz piętro 2 (50,00 m2 + 48,00 m2 = 100,00 m2)3) Trzykrotne lakierowanie lakierem wodorozcieńczalnym (bez listw przyściennych), jak w przedmiarze,4) Łącznie powierzchnia cyklinowania i lakierowania 393,00 m², w tym:a) 373,00 m2 podłoga dębowa drewniana (parkiet dębowy)b) 20,00 m2 podłoga drewniana typ – deska barlinecka warstwowa5) Wymiana deski barlineckiej w śluzie wejściowej nr 126 o wymiarach 4,60 m x 1,60 m wraz z listwami przyściennymi – łącznie 7,36 m²,6) Zakładany okres robót – 2 miesiące od daty ustalonej z Zamawiającym po podpisaniu umowy; przewidywany termin wykonywania: lipiec – sierpień 2025 r. 7) Gwarancja na wykonane roboty to minimum 36 miesięcy;

Część 5: Zadanie nr 5 – Modernizacja instalacji oświetlenia w Sali Białej i górnym foyer1) Prac dotyczy Przedmiar oznaczony punktem VII – strony 16-19 pliku pdf „DTE.271.60.2025 - Zal. 3 - Przedmiary - zadania 1-5” (załącznik nr 3 do SWZ) 2) Roboty modernizacyjne instalacji oświetlenia sufitowego w Sali koncertowej Białej i górnym Foyer polegają na wymianie istniejących opraw metalohalogenkowych na oprawy ze źródłem LED. Łączna ilość opraw przewidzianych do wymiany to 77 sztuki. Wymianę należy wykonać zgodnie z projektem technicznym „Modernizacja oświetlenia w Sali Białej i górnym Foyer” opracowanym przez Pana mgra Inż. Jerzego Kulawiaka z czerwca 2024 r., stanowiącej część dokumentacji w załączniku nr 3 do SWZ.3) Dodatkowo Zamawiający wskazuje, że nowe oprawy muszą mieć kształt i wymiary dokładnie takie, jak lampy demontowane (kluczowe jest zachowanie wymiarów lampy demontowanej)!4) Zakładany okres robót – 2 miesiące od podpisania umowy; przewidywany termin kwiecień – maj 2025 r. 5) Gwarancja na wykonane prace to minimum 36 miesięcy

DTE.271.60.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00129917/01 z dnia: 2025-03-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:

Po zmianie:
W Rozdziale 3 specyfikacji warunków zamówienia dodaje się ustęp 9 o następującej treści:
"9. Zamawiający ustala możliwość odbycia wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych wykonawców, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 5-6 marca 2025 r. w godzinach 13:00 – 15:00
w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1
w Gdańsku;
2) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” co pół godziny i potrwa maksymalnie do 5 minut, tj. o godzinie 13:00, 13:30, 14:00 i 14:30. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
3) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
4) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
5) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
6) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 20 minut;
7) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
8) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
9) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo
i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników).
10) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia."
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-07 10:00
Po zmianie:
2025-03-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-07 10:15
Po zmianie:
2025-03-13 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-04
Po zmianie:
2025-04-10
branża Dekarstwo
podbranża pokrycia dachowe, prace dekarskie, obróbka blacharska
kody CPV 45000000, 45260000, 45311200, 45421000, 45432114, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się