Przetarg 11181269 - Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa...

   
Analizuj Zamówienie 11181269
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-03-28
przedmiot ogłoszenia
Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZN
YCH

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, sanitarne, instalacyjne i wykończeniowe przy realizacji zadania polegającego na remoncie budynku świetlicy wiejskiej oraz budowie budynku remizy OSP w miejscowości Iwiczno, Gmina Kaliska wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, wykonywane w ramach przedsięwzięcia pn.: „Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu”- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH, realizowanego w ramach zadania „Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu - dokumentacja projektowa, przyłącze energetyczne”- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH. 2. Prace prowadzone będą w miejscowości Iwiczno, na terenie działki nr 17/2 obręb Iwiczno, Gmina Kaliska. 3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:1) Projekcie architektoniczno-budowlanym pn.: „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na świetlicę wiejską z przebudową”- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska”;2) Projekcie architektoniczno-budowlanym pn.: „Budowa budynku remizy OSP- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska”;3) Projekcie zagospodarowania terenu pn.: „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na świetlicę wiejską z przebudową oraz budowa budynku remizy strażackiej wraz ze skarpą oraz zewnętrzną instalacją c.o. i c.w.u., zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznymi liniami zasilającymi WLZ – działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska”;4) Projekcie technicznym pn.: „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na świetlicę wiejską z przebudową oraz budowa budynku remizy strażackiej wraz ze skarpą oraz zewnętrzną instalacją c.o. i c.w.u., zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznymi liniami zasilającymi WLZ – działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska” (branża konstrukcyjna);5) Projekcie technicznym pn.: „Budowa budynku remizy OSP- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska” (branża konstrukcyjna);6) Projekcie technicznym pn.: „Budowa przyłącza wodociągowego i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. dla budynku mieszkalnego o zmienionym sposobie użytkowania na świetlicę wiejską i projektowanego budynku remizy strażackiej- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska”;7) Projekcie technicznym pn.: „Budowy wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej oraz centralnego ogrzewania w ramach zmiany sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na świetlicę wiejską wraz z przebudową- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska;8) Projekcie technicznym pn.: „Budowa wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej orz centralnego ogrzewania w projektowanym budynku remizy strażackiej- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska”;9) Projekcie technicznym pn.: „Budowa instalacji elektrycznej w ramach zmiany sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na świetlicę wiejską wraz z przebudową- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska;10) Projekcie technicznym pn.: „Budowa instalacji elektrycznej w projektowanym budynku remizy strażackiej- działka nr 17/2, obręb Iwiczno, gm. Kaliska”;11) Przedmiarach i obmiarach;12) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;13) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.UwagaPrzedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.4. Świetlica wiejska: 4.1. Zamierzony sposób użytkowania budynku świetlicy wiejskiej- obiekt przeznaczony dla potrzeb lokalnych mieszkańców wsi. Na parterze budynku zaprojektowano salę spotkań dla mieszkańców wraz z zapleczem sanitarnym i kuchennym. Nie przewiduje się robót budowlanych na poddaszu budynku- pokoje ekspozycji bez zmian. Pomieszczenie gospodarcze i schowek w piwnicy również bez zmian.4.2. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi określonymi w dokumentacji dla obiektu świetlicy wiejskiej, w ramach ceny umownej, Przedmiot zamówienia obejmuje realizację całości dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 3 niniejszej SWZ m.in. poprzez wykonanie prac remontowych i przebudowy na parterze takich jak: 1) wyburzenie ścianek działowych, zamurowanie otworów w ścianach;2) murowanie projektowanych ścianek działowych według przewidzianego układu pomieszczeń z nałożeniem gładzi i malowaniem;3) nałożenie gładzi wyrównawczej, malowanie istniejących ścian i sufitu we wszystkich pomieszczeniach parteru;4) wymiana posadzki na gres wraz z ociepleniem;5) wykonanie instalacja ogrzewania podłogowego;6) wymiana i montaż instalacji elektrycznej i sanitarnej;7) termoizolacja - tj. ocieplenie od wewnątrz poliuretanową płytą termoizolacyjną PIR, wykończoną jednostronnie płytą gipsowo-kartonową;8) demontaż / montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;9) zabezpieczenie przeciwpożarowe stropu drewnianego;10) montaż belek stalowych (podciąg wymian) oraz nadproży w miejscu wyburzonych ścian11) zabezpieczenie przeciwpożarowe schodów płytą gkf od dołu z wypełnieniem wełną mineralną;12) wykonanie platformy (podjazdu) dla osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich;13) wymiana okien i drzwi zewnętrznych;14) wyposażenie budynku w niezbędne elementy ochrony przeciwpożarowej (np.: gaśnice, oznakowanie);15) biały montaż sanitarny i elektryczny;16) wyposażenie łazienek oraz pomieszczeń technicznych w lustra, dozowniki do mydła, pojemniki na papier do rąk;17) wyposażenie obiektu w instalacje techniczne- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych, sanitarnych i teletechnicznych, w tym wykonanie przyłączy;18) roboty zewnętrzne- m.in. wykonanie nawierzchni utwardzonych: parkingi, zjazdy, dojścia i chodniki, oświetlenie terenu, ogrodzenie oraz zieleń urządzona;5. Remiza OSP:5.1. Zamierzony sposób użytkowania budynku remizy strażackiej- obiekt przeznaczony dla lokalnej ludności. Na parterze zaprojektowano część socjalno-sanitarną, biuro oraz część garażową z przeznaczeniem na dwa pojazdy. Na poddaszu przewidziano salkę integracyjną z toaletą dla strażaków oraz schowek.5.2. Budynek wykonany będzie w technologii murowanej z bloczków betonu komórkowego, szkielet konstrukcji budynku żelbetowy – trzpienie, strop parteru i wieńce. Nadproża żelbetowe monolityczne. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 30o drewniany kryty dachówką ceramiczną. Kratownice oraz krokwie dachu drewniane oparte będą na murłatach mocowanych do wieńca żelbetowego wykonanego na ścianach nośnych budynku.5.3. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi określonymi w dokumentacji dla budynku remizy OSP i zagospodarowania terenu, w ramach ceny umownej, Przedmiot zamówienia obejmuje realizację całości dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 3 niniejszej SWZ, to jest kompletną budowę obiektu remizy OSP m.in. poprzez:1) wykonanie ław fundamentowych;2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych fundamentów;3) budowę ścian zewnętrznych, trzpieni, nadproży;4) budowę podciągów, stropów i wieńców zbrojonych;5) budowę ścian działowych; 6) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, izolacji;7) wykonanie orynnowania;8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej;9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej podłóg;10) roboty wykończeniowe w obiekcie- kolorystyka materiałów stanowiących element estetyczny obiektu do ustalenia z Zamawiającym;11) biały montaż sanitarny i elektryczny;12) wyposażenie łazienek oraz pomieszczeń technicznych w lustra, dozowniki do mydła, pojemniki na papier do rąk/ suszarki- do ustalenia z Zamawiającym;13) roboty termomodernizacyjne;14) wykonanie elewacji zewnętrznych;15) kompletne wyposażenie obiektu w instalacje techniczne- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych, sanitarnych i teletechnicznych, w tym wykonanie przyłączy;16) roboty zewnętrzne- m.in. wykonanie nawierzchni utwardzonych: parkingi, zjazdy, dojścia i chodniki, oświetlenie terenu, ogrodzenie oraz zieleń urządzona;17) wyposażenie budynku w niezbędne elementy ochrony przeciwpożarowej (np.: gaśnice;Pełen opis znajduje się w zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia

ZP.271.2.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00175757/01 z dnia: 2025-04-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie prowadzenia robót ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł;
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na koncie środki finansowe w wysokości min. 2.000.000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zdolność zawodowa – Zamawiająca uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi; wymagane osoby to:
• kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane, kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiadają doświadczenie w kierowaniu, bądź nadzorowania (jako IN) co najmniej 2 robót polegających na budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości całkowitej nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł netto. Na tę okoliczność Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na wezwanie Zamawiającego (o którym mowa w Rozdziale IX SWZ) dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku, takie jak: protokoły odbioru prac, zaświadczenia, listy urzędowe, listy rekomendacyjne podpisane przez inwestora, referencje – warunek można spełniać łącznie;
• osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
• osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych;
b) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości całkowitej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł netto. Na tę okoliczność Wykonawca zobowiązany jest dołączyć na wezwanie (o którym mowa w Rozdziale IX SWZ) Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku, takie jak: protokoły odbioru prac, zaświadczenia, listy urzędowe, listy rekomendacyjne podpisane przez inwestora, referencje;
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VII
ust. 2 SWZ - zgodnie z treścią Formularza ofertowego
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie prowadzenia robót ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł;
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na koncie środki finansowe w wysokości min. 2.000.000,00 zł lub posiadał zdolność kredytową na ww. kwotę;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zdolność zawodowa – Zamawiająca uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi; wymagane osoby to:
• kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane, kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiadają doświadczenie w kierowaniu, bądź nadzorowania (jako IN) co najmniej 2 robót polegających na budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości całkowitej nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł netto. Na tę okoliczność Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na wezwanie Zamawiającego (o którym mowa w Rozdziale IX SWZ) dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku, takie jak: protokoły odbioru prac, zaświadczenia, listy urzędowe, listy rekomendacyjne podpisane przez inwestora, referencje – warunek można spełniać łącznie;
• osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
• osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych;
b) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości całkowitej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł netto. Na tę okoliczność Wykonawca zobowiązany jest dołączyć na wezwanie (o którym mowa w Rozdziale IX SWZ) Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku, takie jak: protokoły odbioru prac, zaświadczenia, listy urzędowe, listy rekomendacyjne podpisane przez inwestora, referencje;
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VII
ust. 2 SWZ - zgodnie z treścią Formularza ofertowego



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00191131/01 z dnia: 2025-04-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-18 09:00
Po zmianie:
2025-05-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-18 09:05
Po zmianie:
2025-05-16 09:05
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert. W Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ) oraz w SWZ dopisany został dodatkowy termin na odbycie wizji.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00229668/01 z dnia: 2025-05-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-16 09:00
Po zmianie:
2025-05-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-16 09:05
Po zmianie:
2025-05-30 09:05
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zmiana terminu składania i otwarcia ofert. Powiązane jest to z wyznaczeniem dodatkowego terminu na wizję lokalną na dzień 27.05.2025 r. godz. 09:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45100000, 45210000, 45230000, 45231000, 45232000, 45232100, 45232200, 45232300, 45232400, 45232460, 45233200, 45233300, 45300000, 45310000, 45320000, 45330000, 45331000, 45350000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się