Zlecenie 11555816 - Postępowanie otwarte pn.: "Zakup wraz z dostawą...

   
Zamówienie 11555816
źródło Internet
data publikacji 2025-10-15
przedmiot zlecenia
Postępowanie otwarte pn.: Zakup wraz z dostawą wyświetlaczy z akcesoriami na potrzeby OTV Opole.

Przedmiot postępowania
Uc
hwyt ścienny do wyświetlacza: 2 szt.
Mobilny Stojak: 1 szt.
Wyświetlacz: 1 szt.
Wyświetlacz: 3 szt.
Opis postępowania:
Szanowni Państwo,Informujemy o wszczęciu postępowania zakupowego w trybie postępowania otwartego, którego przedmiotem jest „Zakup wraz z dostawą wyświetlaczy z akcesoriami na potrzeby OTV Opole”.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień wyłączonych spod przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zamieszczona jest na Platformie elektronicznej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury”.
Szczegółowe informacje o postępowaniu, wymagania Zamawiającego oraz sposób realizacji zamówienia zawarte są w opisie poniżej.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących pozycji asortymentowych:
Poz. 1. Uchwyt ścienny do wyświetlacza (2 szt.)
1. Przeznaczenie:
Uchwyt dedykowany do wyświetlacza Samsung QM75C 75” o wadze 40 kg, zapewniający stabilny i bezpieczny montaż.
2. Konstrukcja:
Wykonanie z wysokogatunkowej stali lub aluminium, odporne na wstrząsy i codzienne użytkowanie.
Solidny system mocowania do ściany, z zabezpieczeniem przed przypadkowym odczepieniem lub przewróceniem.
Powłoka antykorozyjna, precyzyjne wykonanie i estetyczny wygląd.
3. Funkcjonalność:
Regulacja nachylenia ekranu w pionie: około 15° (góra/dół).
Obrót w poziomie: około 160° (lewo/prawo).
Wysuw od ściany: regulowany w zakresie min. 50 mm.
4. Bezpieczeństwo i certyfikaty:
Zgodność z normami VESA oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
Mechanizmy zabezpieczające przed przypadkowym odczepieniem wyświetlacza.
5. Wymagania dodatkowe:
Wszystkie elementy montażowe w zestawie, umożliwiające łatwy i bezpieczny montaż.
Konstrukcja trwała, stabilna i odporna na intensywne użytkowanie w przestrzeniach publicznych i komercyjnych.
Poz. 2. Mobilny stojak do wyświetlacza Samsung QM75C 75” (1 szt.)
Wymagania minimalne:
Przeznaczenie: Wyświetlacz 75”
Kąt nachylenia ekranu: od -5° do 5°
Regulacja wysokości stojaka: 1215–1680 mm
Kanał na kable: wewnątrz słupów stojaka
Półka AV/Web: w zestawie
Regulacja wysokości półki: tak
Kółka: z możliwością blokady ruchu
Materiał: stal
Poz. 3. Wyświetlacz (1 szt.)
Wymagania minimalne:
Przekątna ekranu: 32”
Rozdzielczość: Full HD 1920 x 1080
Technologia ekranu: QLED
Obsługa standardu HDR: HDR10
Tuner: Wbudowany DVB-T2
System operacyjny: Smart TV – Android TV
Obsługiwane formaty wideo: MPEG-2, H.264
Łączność bezprzewodowa: Wi-Fi, Bluetooth
Moc głośników: 2 x 5 W
Złącze CI: Tak
Złącza HDMI: Minimum 2
Złącza USB: Minimum 1
Montaż na ścianie: Tak, zgodnie ze standardem VESA
Dodatkowo:
W zestawie należy dostarczyć ruchomy uchwyt umożliwiający montaż telewizora na ścianie.
Poz. 4. Wyświetlacz Samsung QM75C 75 (3 szt.)
Specyfikacja:
Technologia: LCD
Typ panelu: IPS
Podświetlenie: LED
Rozdzielczość: 3840 x 2160 (4K UHD)
Przekątna ekranu: 75”
Proporcje obrazu: 16:9
Kąt widzenia: 178° poziomo / 178° pionowo
Kontrast: 4000:1
Maksymalna jasność: 500 cd/m²
Czas pracy: 24/7
Standard montażu VESA: 400 x 400 mm
Wejścia:
1x DisplayPort
1x Ethernet
1x RS232
2x USB-A
3x HDMI
Wyjścia:
1x 3,5 mm Jack
1x RS232
Adres dostawy : Telewizja Polska S.A. Oddział w Opolu, ul. Szpitalna 1, 45-010 Opole.
Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2025r..
Wymagana gwarancja min. 24 miesiące.
Zakup będzie realizowany na podstawie zamówienia.
Termin i warunki płatności: Płatność wynikająca z niniejszego zamówienia będzie dokonana w terminie 30 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze. Podstawą wystawienia faktury jest Protokół Odbioru Przedmiotu Zamówienia. Za datę zapłaty Strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych w postępowaniu. Termin składania ofert upływa w dniu 22.10.2025 roku o godz. 10:00. Ofertę należy złożyć elektronicznie na Platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie całkowitych cen netto za poszczególne pozycje asortymentowe (tj. za poz. od 1 do 4), składające się na przedmiot zamówienia na formularzu elektronicznym. Potwierdzeniem złożenia oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”. Po upływie w/w terminu, złożenie oferty na Platformie będzie niemożliwe.
Oprócz ceny netto na formularzu elektronicznym Wykonawca zobowiązany jest dołączyć na Platformie w formie załącznika (pdf lub jpg) w zakładce „Załączniki” podpisaną ofertę ze specyfikacją cenową i ilościową.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia upływu terminu składania ofert.
Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty:
1)Oferent może samodzielnie wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie nowych całkowitych cen netto za poszczególne pozycje asortymentowe (tj. za poz. od 1 do 4), składające się na przedmiot zamówienia na formularzy elektronicznym.
2)Oferent może samodzielnie wycofać ofertę poprzez skorzystanie z polecenia „Usuń obecną ofertę” z poziomu zakładki „Oferta”.
3)Oferent może samodzielnie usunąć i dodać dokumenty na platformie poprzez ich usunięcie/dodanie w formacie pliku pdf lub jpg w zakładce „Załączniki”.
Oferent nie może skutecznie dokonać zmian lub wycofać oferty po upływie wyznaczonego terminu do składania ofert.
Zamawiający informuje, że jedynym kryterium oceny ofert o wadze 100 % jest całkowita cena netto za realizację całości przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem powyżej . Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę Kontrahenta, która uzyska najwyższą ocenę w rankingu złożonych ofert. Zaoferowana/e cena/y musi/szą zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Cenę/y należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrągleń. Cena/y musi/szą być podana w PLN. Osoba uprawnioną po stronie Zamawiającego do kontaktowania się z Kontrahentami w sprawie niniejszego postępowania w zakresie procedury udzielenia zamówienia jest Pani Karolina Rusinek-Rolska, nr 517 884 895, adres e-mail: karolina.rusinek-rolska@tvp.pl
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt rtv, multimedia
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt rtv, multimedia