Zlecenie 9023975 - Postępowanie otwarte pn.: "Usługa wsparcia...

   
Zamówienie 9023975 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-07-06
przedmiot zlecenia
Postępowanie otwarte pn.: "Usługa wsparcia technicznego dla posiadanego rozwiązania HP StoreOnce 4500 24TB Backup"0

Przedmiot p
ostępowania
Usługa wsparcia technicznego dla posiadanego rozwiązania HP Storeonce 4500 24TB Backup: 1 kompletna usługa za cały okres realizacji
Opis postępowania:
Szanowni Państwo,

Informujemy o wszczęciu postępowania zakupowego, w trybie postępowania otwartego, którego przedmiotem jest „Usługa wsparcia technicznego dla posiadanego rozwiązania HP StoreOnce 4500 24TB Backup”.


 
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień wyłączonych spod przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zamieszczona jest na Platformie elektronicznej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury”.



Szczegółowe informacje, wymagania Zamawiającego oraz sposób realizacji zamówienia zawarte są w opisie poniżej oraz Wzorze Umowy, który stanowi załącznik do postępowania i jest dostępny dla Oferentów na Platformie w zakładce „Załączniki”.


 
Przedmiotem zamówienia jest – usługa wsparcia technicznego dla posiadanego rozwiązania HP Storeonce 4500 24TB Backup, na okres od dnia zawarcia Umowy do dnia 24.06.2025r. na warunkach określonych we Wzorze Umowy, który stanowi załącznik do niniejszego postępowania.


 

 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych w postępowaniu. Termin składania ofert upływa w dniu 11.07.2022 roku o godz. 9:00. Ofertę należy złożyć elektronicznie na Platformie w zakładce „Oferta”, poprzez wpisanie całkowitej ceny netto za realizację całości przedmiotu zamówienia na formularzu elektronicznym i zapisanie oferty . Potwierdzeniem złożenia oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”. Po upływie w/w terminu, złożenie oferty na Platformie nie będzie możliwe. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia upływu terminu składania ofert.

Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty:

1)       Oferent może samodzielnie wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie nowej całkowitej ceny netto za realizację całości przedmiotu zamówienia na formularzy elektronicznym.

2)       Oferent może samodzielnie wycofać ofertę poprzez skorzystanie z polecenia „Usuń obecną ofertę” z poziomu zakładki „Oferta”.

3)       Oferent może samodzielnie usunąć i dodać dokumenty na platformie poprzez ich usunięcie/dodanie w formacie pliku pdf lub jpg w zakładce „Załączniki”.


 
Zamawiający informuje, że jedynym kryterium oceny ofert o wadze 100 % jest całkowita cena netto za realizację całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Kontrahenta, którego oferta uzyskała najwyższą ocenę w rankingu złożonych ofert. Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrągleń. Cena musi być podana w PLN. Osoba uprawnioną po stronie Zamawiającego do kontaktowania się z Kontrahentami w sprawie niniejszego postępowania w zakresie procedury udzielenia zamówienia jest Pani Karolina Rusinek-Rolska, nr 517 884 895, adres e-mail: karolina.rusinek-rolska@tvp.pl
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża serwis, naprawa
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401445 2024-04-09
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiot postępowania Wsparcie techniczne FortiGate FG-101F, 1 rok, odnowienie: 1 szt. Opis postępowania: Przedmiotem postępowania jest zebranie ofert na: 1. Wsparcie techniczne Fo...
10312389 2024-04-10
godz. 12:00
Lubelskie Przedmiotem Zamówienia jest Pozyskanie Usługi Utrzymania w terenie infrastruktury sieci LTE450 (Field Maintenance) w podziale na dwie części:• Część 1: Pozyskanie Usługi Utrzymania...
10393116 2024-04-10
godz. 14:00
Dolnośląskie Usługi serwisowe, asysty technicznej w zakresie utrzymania i wsparcia serwisowego oraz rozwojowej dla rozwiązań opartych o następujące technologie: Oracle ODI, OAS, Essbase, APEX.
10403861 2024-04-11
godz. 13:00
Dolnośląskie 3CX wirtualna centrala - licencja + wsparcie -
10415331 2024-04-17
godz. 11:00
Wielkopolskie AM-PLP/PP-4/2024 Wsparcie na 24 miesiące w systemie Next Business Day Onsite Recovery dla macierzy i serwera PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10428997 2024-04-17
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Opieka serwisowa nad systemem Symfonia ERP Akademia Policji w Szczytnie posiada trzy moduły systemu Symfonia ERP: Finanse i Księgowość, Handel, Środki Trwałe...
10425890 2024-04-18
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa odnowienia wsparcia technicznego serwerów. 2. Wykaz serwerów ujęty został w Specyfikacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ). RZ...
10441059 2024-04-23
godz. 12:00
Pomorskie Świadczenie usług informatycznych i serwisowych dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usług informatycznych i ...
10393022 2024-04-29
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie, adaptacja, wsparcie i rozwój systemu wspierającego zarządzanie miejskim wolontariatem w oparciu o otwarte oprogramowanie DECIDIM. Przedmiot zamów...
10480921 2024-04-30
godz. 13:00
Zachodniopomorskie Odnowienie serwisów Fortigate-200F