Zlecenie 11895231 - postępowanie otwarte pn. Usługa wsparcia technicznego dla...

   
Zamówienie 11895231
źródło Internet
data publikacji 2025-11-06
przedmiot zlecenia
postępowanie otwarte pn. Usługa wsparcia technicznego dla platformy Broadpeak

Przedmiot postępowania
Usługa wsparcia technic
znego dla platformy Broadpeak: 1 kompletna usługa
Opis postępowania:
Informujemy o wszczęciu postępowania otwartego, którego przedmiotem jest usługa wsparcia technicznego dla platformy Broadpeak OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakup usługa wsparcia technicznego dla platformy Broadpeak.
Posiadane przez Zamawiającego serwery i licencje:
- Origin Broadpeak BKS350 (30 kanałów) - 1 szt.
- Origin Broadpeak BKS350 (30 kanałów) - 1 szt. (redundancja)
Wymagany przez Zamawiającego poziom świadczenia usług wsparcia:
- GOLD SLA Broadpeak (zgodnej z przekazanymi warunkami).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawarte zostały w projekcie „Umowy” która stanowi załącznik do postępowania i jest dostępna dla Oferentów zakładce „Załączniki” .
Zamawiający przewiduje, że usługa zrealizowana zostanie na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik do postępowania.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych w postępowaniu.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień wyłączonych spod przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zamieszczona jest na Platformie elektronicznej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury”.
Termin składania ofert upływa w dniu 12.11.2025 roku o godz. 12.00.

Wymagania w zakresie składania ofert:
Ofertę należy złożyć elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie całkowitej ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) na formularzu elektronicznym i zapisanie oferty. Potwierdzeniem złożenia oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”. Po upływie ww. terminu, złożenie oferty i dokumentów na Platformie będzie niemożliwe.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Sposób dokonywania zamiany lub wycofania oferty:
1) Oferent może samodzielnie wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie nowej całkowitej ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA).
2) Oferent może samodzielnie wycofać ofertę poprzez skorzystanie z polecenia „Usuń obecną ofertę” z poziomu zakładki „Oferta”.
3) Oferent może samodzielnie dodać i usunąć dokumenty na Platformie poprzez ich usunięcie/dodanie w formacie pliku pdf lub jpg w zakładce „Załączniki”.
Oferent nie może skutecznie dokonać zmian lub wycofać oferty po upływie wyznaczonego terminu do składania ofert.
Zamawiający informuje, że jedynym kryterium oceny ofert o wadze 100 % jest najniższa całkowita cena netto (tj. uwzględniająca wszystkie elementy składające się na przedmiot zamawiania).
Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Kontrahenta, którego oferta uzyskała najwyższą ocenę w rankingu złożonych ofert.
Wszystkie ceny należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrągleń. Cena musi być podana w PLN.
Osobą uprawnioną po stronie Zamawiającego do kontaktowania się z Kontrahentami w sprawie niniejszego postępowania w zakresie procedury udzielenia zamówienia jest : Zbigniew Wąsowicz, adres e-mail: zbigniew.wasowicz@tvp.pl , tel. 601600313
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa