Zlecenie 12225841 - postępowanie otwarte pn. Rozbudowa systemu zdalnego...

   
Analizuj Zamówienie 12225841
źródło Internet
data publikacji 2025-12-12
przedmiot zlecenia
postępowanie otwarte pn. Rozbudowa systemu zdalnego sterowania kamer

Przedmiot postępowania
Rozbudowa systemu kamer: 1 kompl
etne zamówienie
Opis postępowania:
Informujemy o wszczęciu postępowania otwartego, którego przedmiotem jest rozbudowa systemu zdalnego sterowania kamer.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu zdalnego starowania kamer polegającego na dostawie podzespołów tego systemu oraz wykonanie instalacji.
Opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy dostępny jest w zakładce „Załączniki”.
Wykonawca wraz z ofertą przedłoży ważny dokument potwierdzający autoryzacje producenta urządzeń do sprzedaży jego produktów i udzielania wsparcia technicznego oraz prowadzenia szkoleń z ich obsługi.
Miejsce dostawy;
OTV Warszawa
ul. Jasna 14/16
00-054 Warszawa
Zamawiający przewiduje, że zakup, instalacja i dostawa zrealizowana zostanie na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik do postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych w postępowaniu.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień wyłączonych spod przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zamieszczona jest na Platformie elektronicznej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury”.
Termin składania ofert upływa w dniu 17.12.2025 roku o godz. 12:00 .
Wymagania w zakresie składania ofert:
Ofertę należy złożyć elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie całkowitej ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) na formularzu elektronicznym i zapisanie oferty. Potwierdzeniem złożenia oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”. Po upływie ww. terminu, złożenie oferty i dokumentów na Platformie będzie niemożliwe.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Sposób dokonywania zamiany lub wycofania oferty:
1) Oferent może samodzielnie wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie nowej całkowitej ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA).
2) Oferent może samodzielnie wycofać ofertę poprzez skorzystanie z polecenia „Usuń obecną ofertę” z poziomu zakładki „Oferta”.
3) Oferent może samodzielnie dodać i usunąć dokumenty na Platformie poprzez ich usunięcie/dodanie w formacie pliku pdf lub jpg w zakładce „Załączniki”.
Oferent nie może skutecznie dokonać zmian lub wycofać oferty po upływie wyznaczonego terminu do składania ofert.
Zamawiający informuje, że jedynym kryterium oceny ofert o wadze 100 % jest najniższa całkowita cena netto (tj. uwzględniająca wszystkie elementy składające się na przedmiot zamawiania).
Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Kontrahenta, którego oferta uzyskała najwyższą ocenę w rankingu złożonych ofert.
Wszystkie ceny należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrągleń. Cena musi być podana w PLN.
Osobą uprawnioną po stronie Zamawiającego do kontaktowania się z Kontrahentami w sprawie niniejszego postępowania w zakresie procedury udzielenia zamówienia jest : Zbigniew Wąsowicz, adres e-mail: zbigniew.wasowicz@tvp.pl
branża Ochrona
podbranża instalacje
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się