Zlecenie 12196718 - postępowanie otwarte pn. Kompleksowa aranżacja,...

   
Analizuj Zamówienie 12196718
źródło Internet
data publikacji 2025-12-04
przedmiot zlecenia
postępowanie otwarte pn. Kompleksowa aranżacja, organizacja i obsługa Strefy VIP podczas koncertu „Sylwester z Dwójką”.

Przedmi
ot postępowania
Kompleksowa aranżacja, organizacja i obsługa Strefy VIP podczas koncertu „Sylwester z Dwójką”.: 1 kompletne zamówienie
Opis postępowania:
Informujemy o wszczęciu postępowania otwartego, którego przedmiotem jest Kompleksowa aranżacja, organizacja i obsługa Strefy VIP podczas koncertu „Sylwester z Dwójką”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Kompleksowa aranżacja, organizacja i obsługa Strefy VIP podczas koncertu „Sylwester z Dwójką”.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Projekt umowy dostępny jest w zakładce „Załączniki”. Oferent składając ofertę akceptuje treść Projektu Umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Oferent składając ofertę oświadcza, że: Wszyscy pracownicy i współpracownicy są przeszkoleni z zasad ochrony danych osobowych i posiadają aktualne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych; Wszelkie dokumenty i informacje zawierające dane osobowe zobowiązuję się przekazywać szyfrowanym kanałem komunikacji stosując w tym celu m.in. hasła składające się z co najmniej 16 znaków, wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych oraz wysyłać hasła uprawnionym osobom przy użyciu innego kanału komunikacji; Dobrane są odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych zgodnie z aktualnie przeprowadzoną analizą ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; Zapewniony jest nadzór wykluczający dostęp do danych osobowych przez osoby niebędące pracownikami ani współpracownikami, a przebywające w siedzibie organizacji; Wdrożone są procedury postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych; Prowadzona jest i aktualizowana ewidencja naruszeń ochrony danych osobowych;
Do oferty należy załączyć w zakładce „Załączniki” :
1.Wizualizacje, która będzie podlegać ocenie w zakresie subiektywnych kryteriów oceny ofert „Estetyka i funkcjonalność”.
2.Pomysł, koncepcję aranżacji strefy VIP w postaci np. opisu, szkiców, projektów, wizualizacji oraz kosztorys.
Zamawiający przeznaczył budżet na sfinansowanie tego zamówienia w kwocie nie wyższej niż 120 000 zł netto.
Opis kryteriów: Zamawiający dokona oceny ofert i ustalenia rankingu złożonych ofert według następujących kryteriów:
1. Cena netto za realizacje przedmiotu zamówienia – waga 50%.
2. Estetyka i funkcjonalność – waga 50 % (subiektywna ocena członków komisji)
- estetyka/atrakcyjność/kreatywność – oryginalność (zaskakująca, nieschematyczna)
- właściwości, układ funkcjonalny: podział przestrzeni, wygląd i rozmieszczenie poszczególnych elementów.
- stopień spełniania wytycznych z Opisu Przedmiotu Zmówienia – odzwierciedlenie założeń estetycznych i funkcjonalnych w propozycji aranżacji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych w postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień wyłączonych spod przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zamieszczona jest na Platformie elektronicznej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury”.
Termin składania ofert upływa w dniu 11.12.2025 roku o godz. 9.00.
Wymagania w zakresie składania ofert:
Ofertę należy złożyć elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie całkowitej ceny nettoza wykonanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) na formularzu elektronicznym i zapisanie oferty. Potwierdzeniem złożenia oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”. Po upływie ww. terminu, złożenie oferty i dokumentów na Platformie będzie niemożliwe.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Sposób dokonywania zamiany lub wycofania oferty:
1) Oferent może samodzielnie wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie nowej całkowitej ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA).
2) Oferent może samodzielnie wycofać ofertę poprzez skorzystanie z polecenia „Usuń obecną ofertę” z poziomu zakładki „Oferta”.
3) Oferent może samodzielnie dodać i usunąć dokumenty na Platformie poprzez ich usunięcie/dodanie w formacie pliku pdf lub jpg w zakładce „Załączniki”.
Oferent nie może skutecznie dokonać zmian lub wycofać oferty po upływie wyznaczonego terminu do składania ofert.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę w rankingu złożonych ofert.
Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrągleń. Cena musi być podana w PLN.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z kontrahentami w sprawie niniejszego postępowania w zakresie procedury udzielenia zamówienia jest: Pan Zbigniew Wąsowicz, adres e- mail : zbigniew.wasowicz@tvp.pl
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża imprezy masowe, obsługa techniczna imprez
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: imprezy masowe , obsługa techniczna imprez