Zlecenie 12224639 - Postępowanie otwarte pn. "Dostawa odnowienia rocznej...

   
Analizuj Zamówienie 12224639
źródło Internet
data publikacji 2025-12-11
przedmiot zlecenia
Postępowanie otwarte pn. Dostawa odnowienia rocznej licencji ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Professional ważnej od
dnia 1.01.2026r.

Przedmiot postępowania
Zakup odnowienia licencji ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Professional: 1 szt.
Opis postępowania:
​Szanowni Państwo,
Informujemy o wszczęciu postępowania zakupowego w trybie postępowania otwartego pn .: „ Dostawa odnowienia rocznej licencji ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Professional ważnej od dnia 1.01.2026”.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień wyłączonych spod przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zamieszczona jest na Platformie elektronicznej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury”.
Opis Przedmiotu zamówienia i warunki realizacji:
Przedmiotem postępowania jest: dostawa odnowienia rocznej licencji ManageEngine ServiceDesk Plus MultiLanguage Professional ważnej od dnia 1.01.2026r
Realizacja na podstawie zamówienia z 30 dniowym terminem płatności liczonym od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Termin składania ofert upływa w dniu 18.12.2025 roku o godz. 12:00.
Ofertę należy złożyć elektronicznie na Platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie całkowitej ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia n a formularzu elektronicznym.
Potwierdzeniem złożenia oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”. Po upływie w/w terminu, złożenie oferty na Platformie będzie niemożliwe.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna sięod dnia upływu terminu składania ofert.
Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty:
1) Oferent może samodzielnie wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie nowejcałkowitej, jednostkowej ceny netto za dostawę 1 szt. urządzenia na formularzu elektronicznym.
2) Oferent może samodzielnie wycofać ofertę poprzez skorzystanie z polecenia „Usuń obecną ofertę” z poziomu zakładki „Oferta”.
3) Oferent może samodzielnie usunąć i dodać dokumenty na platformie poprzez ich usunięcie/dodanie w formacie pliku pdf lub jpg w zakładce „Załączniki”.
Oferent nie może skutecznie dokonać zmian lub wycofać oferty po upływie wyznaczonego terminu do składania ofert.
Zamawiający informuje, że jedynym kryterium oceny ofert o wadze 100 % jest całkowita cena netto za realizację całości przedmiotu zamówienia .
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę Kontrahenta, która uzyska najwyższą ocenę w rankingu złożonych ofert. Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrągleń. Cena musi być podana w PLN. Osoba uprawnioną po stronie Zamawiającego do kontaktowania się z Kontrahentami w sprawie niniejszego postępowania w zakresie procedury udzielenia zamówienia jest Pani Marta Jasińska, nr tel. 601-600-316, adres e-mail: marta.jasinska@tvp.pl
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe