Przetarg 12241256 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę...

   
Analizuj Zamówienie 12241256
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-22
przedmiot ogłoszenia
Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu.

1. Przedmiotem
zamówienia jest postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu zwanych w dalszej części SWZ „asortymentem”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Specyfikacja druków ścisłego zarachowania będący jednocześnie Formularzem cenowym stanowiący integralną część Formularza ofertowego –załącznik nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Specyfikacja papieru - załącznik nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy ramowej – załącznik nr 3 do SWZ; Formularz ofertowy do umowy ramowej – załącznik nr 4 do SWZ; Projektowane postanowienia umowy wykonawczej – załącznik nr 5 do SWZ 3. Okres gwarancji: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony asortyment.4. Miejsce wykonania zamówienia:Magazyn Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 RadomZasady i warunki udzielania zamówienia w celu zawarcia umowy ramowej.1. Przedmiotem umowy ramowej jest określenie warunków dotyczących udzielania i realizacji zamówień wykonawczych na dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP z siedzibą w Radomiu zgodnie z OPZ Specyfikacja druków ścisłego zarachowania – załącznik nr 1 do SWZ oraz OPZ Specyfikacja papieru – załącznik nr 2 do SWZ.2. Zamawiający zawrze umowę ramową na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na warunkach określonych w SWZ i projekcie umowy ramowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.3. Żadne z postanowień umowy ramowej nie może być traktowane jako zobowiązanie Zamawiającego do udzielania zamówień wykonawczych.4. Nieudzielenie zamówień wykonawczych lub udzielenie zamówień wykonawczych na niższą kwotę niż wskazana w umowie ramowej nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego, w tym z tytułu niewywiązania się z umowy ramowej.5. Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie trzema Wykonawcami (i z każdym następnym Wykonawcą, który uzyska taką samą liczbę punktów, co ostatni zakwalifikowany Wykonawca), których oferty spełniają wymagania SWZ i ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 6. W przypadku złożenia w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu przez większą niż trzech liczbę Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, Zamawiający dokona rankingu ofert na podstawie kryteriów oceny ofert i zawrze umowę ramową z trzema, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów. 7. W przypadku złożenia w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu przez trzech lub mniej niż trzech Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi wykonawcami.8. W przypadku upływu okresu na jaki została zawarta umowa ramowa lub wyczerpania kwoty określonej w §3 ust. 1 projektu umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń wystąpi wcześniej, niniejsza umowa ramowa wygasa bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń przez strony umowy z zastrzeżeniem § 4 projektu umowy.Zasady udzielania zamówień wykonawczych na podstawie zawartej umowy ramowej1. Na podstawie zawartej umowy ramowej, Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy zamówień wykonawczych i zawierał umowy wykonawcze w miarę istniejących potrzeb i posiadanych środków finansowych.2. Zamawiający przystąpi do procedury udzielenia zamówienia na podstawie warunków określonych w umowie ramowej tj. ceny i terminu dostawy, poprzez zgłoszenie Zapotrzebowania – (wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy wykonawczej) do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej złożył najkorzystniejszą ofertę i zdobył w kryteriach oceny ofert największą liczbę punktów.3. Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało ilość i rodzaj asortymentu i będzie przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4. W odpowiedzi na zgłoszenie Zapotrzebowania Wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych, liczonych od daty przesłania Zapotrzebowania, akceptuje bądź odrzuca Zapotrzebowanie, o czym informuje Zamawiającego drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej. 5. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych, liczonych od daty przesłania Zapotrzebowania Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie zrealizuje Zapotrzebowania. 6. W przypadku odrzucenia Zapotrzebowania przez Wykonawcę, bądź zaistnienia sytuacji określonej w pkt. 5, Zamawiający może przesłać Zapotrzebowanie do Wykonawcy z kolejną najwyższą liczbą punktów w kryteriach oceny ofert, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia wykonawczego.7. W przypadku akceptacji wysłanego do Wykonawcy Zapotrzebowania, zawarta zostanie umowa wykonawcza na warunkach określonych w umowie ramowej (tj. ceny, terminu dostawy) z określeniem rodzaju i ilości zamawianego asortymentu. 8. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej.9. Zamówienie wykonawcze uważa się za udzielone w momencie zawarcia przez Zamawiającego z wybranym Wykonawcą umowy wykonawczej na realizację dostaw określonych w Zapotrzebowaniu. Warunki realizacji umowy wykonawczej będą zgodne z postanowieniami umowy ramowej.10. Wykonawca zobowiązany będzie do:a) dostawy asortymentu o parametrach zgodnych ze wskazanymi w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do SWZ, na własny koszt do magazynu KWP zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom. b) rozładunku dostarczonego asortymentu.11. Zamawiający uzna zrealizowanie każdej dostawy po podpisaniu przez Strony bez uwag protokołu odbioru, co będzie stanowić podstawę wystawienia przez Wykonawcę faktury.12. W przesłanym przez Zamawiającego Zapotrzebowaniu, zgodnym z warunkami określonymi w umowie ramowej (cena, termin dostawy), Wykonawca nie może dokonywać jakichkolwiek zmian. Dokonanie przez Wykonawcę zmian w złożonym Zapotrzebowaniu skutkować będzie unieważnieniem Zapotrzebowania.

72/25
branża Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża druki, foldery, informatory
kody CPV 22900000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: druki, foldery, informatory

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12240754 2025-12-30
godz. 00:00
Śląskie wydruk i dostawa plakatów na potrzeby wydarzenia promocyjnego (mini-konferencji...
12240514 2025-12-30
godz. 09:00
Śląskie Dostawa druków gotowych do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2026 r.
12244117 2025-12-30
godz. 23:59
Podlaskie ZAPROJEKTOWANIE I REALIZACJA INTERAKTYWNYCH KATALOGÓW PRODUKTOWYCH W WERSJI...
12242179 2025-12-31
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa materiałów biurowych, artykułów papierniczych, druków akcydensowych w...
12196933 2026-01-07
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest drukowanie materiałów spersonalizowanych zgodnie z...
12241801 2026-01-08
godz. 10:00
Małopolskie Opracowanie, skład i przygotowanie do publikacji online przewodnika dla...
12238085 2026-01-09
godz. 08:00
Mazowieckie Zapytanie ofertowe- cennik Kan-therm/cena do 30.06.2026 -
12233482 2026-01-09
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy...
12192633 2026-01-13
godz. 11:00
Mazowieckie CENNIK Chiaravalli 2026 -
12192624 2026-02-13
godz. 09:00
Mazowieckie CENNIK SIEMENS 2026 -