Zlecenie 11758845 - Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w...

   
Zamówienie 11758845
źródło Internet
data publikacji 2025-10-28
przedmiot zlecenia
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w „Wytycznych dotyczących kwali
fikowalności wydatków na lata 2021-2027”. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus pt.: „KSZTAŁCIMY PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu” FERS.01.05-IP.08-0272/23.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratoriów do realizacji praktycznych elementów kształcenia na kierunku KOSMETOLOGIA:
1.Zestaw I – Kosmetyki (Poz.1-33)
2.Zestaw II – Jednorazowe materiały zużywalne (Poz.1-23)
3.Zestaw III – Akcesoria (Poz.1-32)
4.Zestaw IV – Meble kosmetyczne (Poz.1-6)
5.Zestaw V – Urządzenia elektryczne (Poz.1-9)
6.Zestaw VI – Lampa bakteriobójcza (Poz.1-4)
zgodnie ze Specyfikacją, stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania.
Miejsce i termin wykonania zamówienia: Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu; ul. Powstańców Wielkopolskich 5, najpóźniej do 5 tygodni od momentu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, z wyjątkiem Zestawu IV – Meble kosmetyczne: rozpoczęcie montażu nie wcześniej niż 16.02.2026, zakończenie nie później niż 20.02.2026. Szczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony po wyborze Wykonawców.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Wykonawców. Pytania mogą być zadawane tylko w Bazie Konkurencyjności najpóźniej do 3 dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania przesłane po terminie oraz w inny sposób, niż wskazany wyżej. Zgodnie z pkt. 1) Sekcji 3.2.3. Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dla zamówień udzielanych w projektach
perspektywy 2021-2027, wszystkie oferty powinny być składane za pośrednictwem aplikacji BK2021. Komunikacja między zamawiającym a oferentem (pytania/odpowiedzi) również musi odbywać się za pośrednictwem aplikacji BK2021.
Zamawiający może dokonać zmiany Zapytania Ofertowego. Zmiana zostanie umieszczona na stronie internetowej www.bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Zestawy 1,2,3,4,5,6 osobno.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności, jeżeli:
- cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania,
- nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie oferty zostaną odrzucone albo wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu
- wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- mimo wyboru najkorzystniejszej oferty, realizacja danego zamówienia byłaby niecelowa lub nie prowadziła do osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu,
- w interesie Zamawiającego leży przeprowadzenie dodatkowych analiz lub zebranie dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia, co wymaga powtórnego wszczęcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia.
Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
W związku z wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem jego oferty, Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej.
Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Powstaje w kontekście projektu
FERS.01.05-IP.08-0272/23 - KSZTAŁCIMY PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża odzież ochronna i robocza, urządzenia, materiały, środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości, leki, sprzęt medyczny, meble medyczne, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 18424300, 24455000, 31500000, 31515000, 32331600, 33124100, 33128000, 33136000, 33158210, 33192150, 33192200, 33600000, 33631600, 33700000, 33711300, 33711400, 33711430, 33711500, 33711640, 33740000, 33741300, 33742000, 33770000, 33772000, 34947100, 38000000, 38434540, 39112000, 39113100, 39113200, 39162100, 39298200, 39715200, 44512700, 44619000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , urządzenia, materiały , środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości , leki , sprzęt medyczny , meble medyczne , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne , materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa , akcesoria gospodarstwa domowego