Przetarg 11560251 - Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej im....

   
Analizuj Zamówienie 11560251
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej im. T. Halika w Osówce wraz z wymianą źródła ciepła.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termo
modernizacji budynku szkoły podstawowej w Osówce, przewidzianych do realizacji na działce numer ewidencyjny 440/1 – obręb ewidencyjny Osówka.2. Parametry budynku użyteczności publicznej:• powierzchnia zabudowy – 1 356,00 m2• powierzchnia użytkowa – 2 199,00 m2 • kubatura – 9 155,13 m3• kubatura ogrzewanej części budynku – 7 324,10 m3• liczba kondygnacji 1 - 3.3. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: • docieplenie ścian zewnętrznych budynku głównego i budynku sali gimnastycznej z łącznikiem,• wykonanie wyprawy elewacyjnej budynku głównego i budynku sali gimnastycznej z łącznikiem wraz z kolorystyką,• docieplenie dachu budynku głównego i stropodachu sali gimnastycznej z łącznikiem,• wymianę pokrycia w części zaplecza budynku sali gimnastycznej,• wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej,• montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników,• demontaż starej opaski i wykonanie wokół budynku nowej opaski z kostki betonowej,• remont kominów,• wykonanie instalacji odgromowej,• wymianę rynien i rur spustowych,• remont zadaszenia nad wejściem głównym,• malowanie balustrady przy schodach wejściowych,• demontaż starej, wykonanie i montaż nowej drabiny technicznej sali gimnastycznej,• likwidację krat w oknach kondygnacji podziemnej,• remont pochylni dla niepełnosprawnych i schodów wejściowych,• naprawę pęknięć i zarysowań na zewnętrznej powierzchni ścian trójwarstwowych sali gimnastycznej oraz łącznika,• wykonanie dylatacji pomiędzy salą gimnastyczną a łącznikiem,• demontaż istniejącego źródła ciepła (kotła olejowego) wraz z osprzętem,• wykonanie dolnego źródła pompy ciepła,• wykonanie technologii kotłowni opartej na gruntowych pompach ciepła typu solanka-woda oraz dokonanie rozruchu z regulacją na nastawach zaworów grzejnikowych,• odtworzenie nawierzchni i terenów zielonych po wykonaniu dolnego źródła,• modernizację instalacji c.o. i c.w.u.:- demontaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami,- montaż rurociągów instalacji c.o.,- wykonanie izolacji cieplnej przewodów rozdzielczych w instalacjach c.o. i c.w.u.,- montaż armatury na przewodach instalacyjnych,- montaż grzejników i nagrzewnic powietrza,- wykonanie zabudowy rurociągów płytami G-K oraz malowanie po demontażu istniejących rurociągów oraz grzejników,• montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49 kWp (maksymalna moc mikroinstalacji 50 kWp),• montaż modułowego magazynu energii o pojemności 45 kWh,• wykonanie ogrodzenia panelowego instalacji PV,• wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej technologię kotłowni,• demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego i montaż nowych opraw.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: • organizację i zabezpieczenie terenu budowy,• opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlanych,• zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, uzbrojenia i instalacji w obrębie wykonywanych robót,• przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej infrastruktury technicznej do użytkowania,• wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,• uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,• wykonanie i montaż tablicy informującej o wsparciu finansowym projektu realizowanego przy udziale środków KPO.5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje, ujętych w dokumentacji projektowej, robót związanych z wykonaniem monitoringu wizyjnego obiektu szkoły.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:• dokumentacja projektowa (zgłoszenie robót budowlanych),• projekt robót geologicznych,• projekt techniczny – branża sanitarna,• projekt techniczny – branża elektryczna,• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,• wzór umowy,• przedmiary robót – dokument pomocniczy.7. Załączone do SWZ przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny. Zawarte w przedmiarach pozycje mają być pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego są one jedynie wskazaniem wspomagającym wycenę. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami zamówienia jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji oraz jego otoczenia w celu oceny kosztów i możliwego ryzyka wszystkich czynników, koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty. 1) Dla chętnych Wykonawców Zamawiający umożliwia udział w spotkaniu w celu dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia:• w dniu 23.10.2025 r. o godz. 10:00,miejsce spotkania: Osówka 44, 87-632 Osówka, działka nr ewidencyjny 440/1.2) Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w postępowaniu.9. Zamawiający wymaga, aby wykorzystane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia i materiały posiadały gwarancję producenta na okres:• Panele fotowoltaiczne:- gwarancja na produkt - minimum 10 lat,- gwarancja wydajności liniowej paneli - minimum 25 lat,• Inwerter:- gwarancja - minimum 10 lat,• Magazyn energii:- gwarancja – minimum 10 lat lub 6 000 cykli,• Konstrukcja montażowa:- gwarancja minimum 10 lat,• Pompy ciepła:- gwarancja – minimum 5 lat.10. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 36 miesięcy, a maksymalny okres wynosi 60 miesięcy.Gwarancja obejmuje wykonane prace budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu zamówienia.

IWP.271.1.19.2025
branża Budowlana - obiekty, Dekarstwo, Elewacje, termomodernizacje, Energia odnawialna (OZE)
podbranża obiekty użyteczności publicznej, pokrycia dachowe, obróbka blacharska, termomodernizacja, energia solarna
kody CPV 9331200, 31156000, 31430000, 42511100, 42511110, 45000000, 45100000, 45111200, 45111291, 45111300, 45112000, 45214210, 45233250, 45261000, 45261320, 45310000, 45311100, 45311200, 45312311, 45320000, 45321000, 45331000, 45331100, 45332000, 45342000, 45400000, 45410000, 45421130, 45442100, 45450000, 45453000, 71351810
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , pokrycia dachowe , obróbka blacharska , termomodernizacja , energia solarna