Przetarg 11119971 - Poprawa efektywności energetycznej Przedszkola...

   
Analizuj Zamówienie 11119971
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-02-27
przedmiot ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej Przedszkola Samorządowego Nr 39, ul. Witosa 22 - termomodernizacja i roboty ogólnobudowlane

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energety
cznej Przedszkola Samorządowego Nr 39 przy ul. Witosa 22 w Białymstoku, tj. wykonanie termomodernizacji budynku oraz robót ogólnobudowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę wydanym przez Prezydenta Miasta Białegostoku Nr 988/2019 z dnia 29.10.2019 r., znak: DAR-I.6740.197.2019 stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacjach projektowych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez:a) w zakresie termomodernizacji i robót ogólnobudowlanych – POWERSUN Sp. z o.o., ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin,b) w zakresie instalacji fotowoltaicznej – Tare Sp. z o.o., ul. Octowa 3/24, 15-399 Białystok, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.4. Z zakresu zamówienia Zamawiający wyłącza prace wykonane w ramach innego zamówienia:1) montaż konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjną,2) wymianę ogrodzenia,3) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej,4) budowę sieci komputerowej wraz z dedykowaną instalacją zasilającą. W załączeniu dokumentacja techniczna – załącznik nr 9 do SWZ.5. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie.6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ).7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.8. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu.9. W przypadku uzyskania dofinansowania na realizację ww. zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i umieszczenia (w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym) tablicy informacyjnej/pamiątkowej, której format i treść muszą być zgodne z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji z 05 stycznia 2024 r. Przed przystąpieniem do wykonania tablicy, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie treści, formy i materiałów, z których tablica zostanie wykonana.Przedmiotowy podręcznik dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: https://funduszeuepodlaskie.pl/dokumenty-podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-funduszy-europejskich-na-lata-2021-2027-w-zakresie-informacji-i-promocji/.Tablica winna być wyeksponowana aż do zakończenia projektu, tj. upływu okresu jego trwałości, dlatego też powinna być wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany będzie wymienić lub odnowić.10. UWAGI:1) Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania ogrodzenia oraz montażu konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjną, które zostały zrobione w ramach innych postępowań.2) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie.3) Wykonanie robót najbardziej uciążliwych i niebezpiecznych Wykonawca musi planować w uzgodnieniu z dyrekcją placówki.4) Przed rozpoczęciem robót należy wykonać wszystkie prace związane z zabezpieczeniem drzew na placu budowy (ogrodzenia, odeskowania pnia, podwiązanie gałęzi, itp.).5) Roboty budowlane należy wykonywać z zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do obiektów sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji.6) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w oparciu o zasadę DNSH, tj. właściwego gospodarowania odpadami pobudowlanymi, prowadzenia robót z uwzględnieniem ograniczenia emisji hałasu i racjonalnego prowadzenia prac.7) Wytwórcą i posiadaczem odpadów w postaci złomu (stal/żelazo) powstałych w trakcie realizacji robót jest Miasto Białystok, w imieniu którego działa Urząd Miejski w Białymstoku.8) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całość lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

DIN-III.271.8.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00149059/01 z dnia: 2025-03-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-19 11:00
Po zmianie:
2025-04-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-19 11:30
Po zmianie:
2025-04-08 11:30



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00178053/01 z dnia: 2025-04-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-08 11:00
Po zmianie:
2025-04-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-08 11:30
Po zmianie:
2025-04-25 11:30



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00202502/01 z dnia: 2025-04-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-25 11:00
Po zmianie:
2025-05-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-25 11:30
Po zmianie:
2025-05-19 11:30



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00222192/01 z dnia: 2025-05-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-19 11:00
Po zmianie:
2025-06-02 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-19 11:30
Po zmianie:
2025-06-02 11:30



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00251388/01 z dnia: 2025-05-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-02 11:00
Po zmianie:
2025-06-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-02 11:30
Po zmianie:
2025-06-26 11:30



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00282913/01 z dnia: 2025-06-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-26 11:00
Po zmianie:
2025-07-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-26 11:30
Po zmianie:
2025-07-09 11:30



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00302165/01 z dnia: 2025-07-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-09 11:00
Po zmianie:
2025-07-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-09 11:30
Po zmianie:
2025-07-31 11:30
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje
podbranża obiekty użyteczności publicznej, termomodernizacja
kody CPV 45214200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się