Przetarg 11535554 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności...

   
Analizuj Zamówienie 11535554
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Mysłowicach – Część 1 – Szkoła Podstawowa nr 16 – Część 2 – Przedszkole nr 4

Część 1: Część zamówienia nr 1:Poprawa e
fektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Mysłowicach – Część 1 – Szkoła Podstawowa nr 16Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:1) Docieplenie ścian zewnętrznych (styropian) i dachu (styropapa);2) Iniekcję ścian fundamentowych;3) Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem;4) Wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;5) Wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;6) Udrożnienie, naprawę, wzmocnienie i ew. przebudowę kominów;7) Wymianę wyłazów dachowych;8) Usunięcie istniejących naświetli i montaż naświetli systemowych;9) Remont i modernizację wejścia głównego oraz schodów zewnętrznych;10) Wymianę istniejących krat okiennych i barierek;11) Prace remontowe, wykończeniowe, naprawcze i porządkowe, w tym przywrócenie pierwotnego stanu pomieszczeń zniszczonych podczas realizacji robót;12) Modernizację węzła wodomierzowego, w tym remont pomieszczenia węzła wodomierzowego;13) Wymianę wewnętrznych instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;14) Modernizację / wymianę kotłowni gazowej co i cwu (system zasobnikowy), w tym remont pomieszczenia i wewnętrznych schodów w kotłowni gazowej;15) Modernizację / wymianę zabezpieczenia gazowego kotłowni (system detekcji);16) Wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;17) Rozbudowę oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb zmodernizowanej kotłowni gazowej;18) Modernizację instalacji ochrony odgromowej;19) Montaż instalacji fotowoltaicznej;20) Montaż systemu antyoblodzeniowego;21) Montaż instalacji detekcji gazu;22) Modernizację oświetlenia zewnętrznego i monitoringu;23) Montaż rozdzielni, kompensatora mocy biernej i przeniesienie układu pomiarowego;24) Zabudowę wyłącznika prądu PWP certyfikowanego jako zestaw;25) Montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych, LAN;26) Przygotowanie i zamontowanie tablicy informacyjnej dla inwestycji finansowanej ze środków zewnętrznych wg załączonego wzoru i uzgodnionej treści;27) Roboty ogólnobudowlane, remontowe i naprawcze związane z w/w zakresem kompleksowej termomodernizacji;28) Opracowanie świadectwa energetycznego dla obiektu po termomodernizacji;29) Przygotowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów branżowych wymaganych przepisami dla w/w zakresu robót termomodernizacyjnych przed odbiorem końcowym, w tym zlecenie (o ile to będzie wymagane) nadzoru branżowego ze strony operatorów mediów (woda, ciepło, gaz, energia elektryczna, internet, itd.);30) Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przekazanie obiektu do użytkowania.Wykonawca jest również zobowiązany do wykonania tablicy informacyjnej dla każdej z części, zgodnie z wytycznymi zawartymi w:− Podręczniku informacji i promocji Funduszy Europejskich 2021–2027,− Wytycznymi programu regionalnego „Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021–2027”− oraz zgodnie z Księgą Tożsamości Wizualnej Funduszy Europejskich 2021–2027.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ

Część 2: Część zamówienia nr 2:Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Mysłowicach – Część 2 – Przedszkole nr 4Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:1) Docieplenie ścian zewnętrznych (styropian) i dachu (styropapa), w tym usunięcie starych tynków z elewacji;2) Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem, w tym wykonanie wykonanie wykopów wraz z odtworzeniem;3) Podniesienie attyki;4) Wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;5) Wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;6) Remont, udrożnienie kominów spalinowych i wentylacyjnych;7) Wymianę zewnętrznej drabinki wejściowej na dach;8) Remont / wymianę daszków nad drzwiami wejściowymi;9) Wymianę istniejących nawierzchni zewnętrznych chodników i placu;10) Wymianę przyłącza wody i modernizację węzła wodomierzowego wraz z prolongatą warunków podłączenia do sieci wodociągowej i przeprowadzeniem niezbędnych czynności odbiorowych z dostawcą wody, w tym remont pomieszczenia węzła wodomierzowego;11) Wymianę wewnętrznych instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;12) Montaż wentylacji mechanicznej dla potrzeb kuchni i wymiennikowni;13) Modernizację jednofunkcyjnej wymiennikowni pracującej na potrzeby c.o. (technologia i AKPiA) wraz z prolongatą warunków podłączenia do sieci cieplnej i przeprowadzeniem niezbędnych czynności odbiorowych z dostawcą ciepła, w tym remont pomieszczenia wymiennikowni;14) Modernizację systemu podgrzewania cwu z kotła gazowego (system zasobnikowy);15) Wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;16) Rozbudowę oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb zmodernizowanej wymiennikowni (co), kotłowni gazowej (cwu), wentylacji mechanicznej i urządzeń branży sanitarnej;17) Modernizację instalacji ochrony odgromowej;18) Montaż instalacji fotowoltaicznej;19) Montaż systemu antyoblodzeniowego;20) Modernizację oświetlenia zewnętrznego i monitoringu;21) Montaż rozdzielni, kompensatora mocy biernej i przeniesienie układu pomiarowego;22) Zabudowę wyłącznika prądu PWP certyfikowanego jako zestaw;23) Montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych, LAN;24) Przygotowanie i zamontowanie tablicy informacyjnej dla inwestycji finansowanej ze środków zewnętrznych wg załączonego wzoru i uzgodnionej treści;25) Roboty ogólnobudowlane, remontowe i naprawcze związane z w/w zakresem kompleksowej termomodernizacji;26) Opracowanie świadectwa energetycznego dla obiektu po termomodernizacji;27) Przygotowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów branżowych wymaganych przepisami dla w/w zakresu robót termomodernizacyjnych przed odbiorem końcowym, w tym zlecenie (o ile to będzie wymagane) nadzoru branżowego ze strony operatorów mediów (woda, ciepło, gaz, energia elektryczna, internet, itd.);28) Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przekazanie obiektu do użytkowania.Wykonawca jest również zobowiązany do wykonania tablicy informacyjnej dla każdej z części, zgodnie z wytycznymi zawartymi w:− Podręczniku informacji i promocji Funduszy Europejskich 2021–2027,− Wytycznymi programu regionalnego „Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021–2027”− oraz zgodnie z Księgą Tożsamości Wizualnej Funduszy Europejskich 2021–2027.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ

ZP.271.1.16.2025.AO


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00482118/01 z dnia: 2025-10-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) dla Części nr 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości: 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych);
b) dla Części nr 2 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości: 1 500 000,00 zł (słownie: milion złotych pięćset tysięcy złotych);
W przypadku wykazania sumy gwarancyjnej w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna za spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu wykazanie, że jeden z wykonawców posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną jw. albo że wszyscy lub niektórzy z wykonawców posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną jw.;
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
a) dla Części nr 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku w rozumieniu art. 3 pkt.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 725, ze zm.) przy czym wartość (brutto) roboty budowlanej musi wynosić nie mniej niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100)
b) dla Części nr 2 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku w rozumieniu art. 3 pkt.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2025 r., poz. 418, ze zm.) przy czym wartość (brutto) roboty budowlanej musi wynosić nie mniej niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
1.2.4.1. oraz skieruje do realizacji zamówienia dla Części 1 i 2
a) jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2025 r. poz. 418, ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane. Osoba ta będzie pełnić funkcję KIEROWNIKA BUDOWY.
b) jedną osobę uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2025 r. poz. 418, ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH;
c) jedną osobę uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2025 r. poz. 418, ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH;
Zamawiający dopuszcza łączenia funkcji, o których mowa w Rozdziale III, ust. 1 ppkt 1.2.4.1 lit. a), b), c)
W przypadku osoby, która nabyła uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2025 r., poz. 418, ze zm.),z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r., poz. 334)
Po zmianie:
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) dla Części nr 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości: 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych);
b) dla Części nr 2 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości: 1 500 000,00 zł (słownie: milion złotych pięćset tysięcy złotych);
W przypadku wykazania sumy gwarancyjnej w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna za spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu wykazanie, że jeden z wykonawców posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną jw. albo że wszyscy lub niektórzy z wykonawców posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną jw.;
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
a) dla Części nr 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku w rozumieniu art. 3 pkt.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 725, ze zm.) przy czym wartość (brutto) roboty budowlanej musi wynosić nie mniej niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100)
b) dla Części nr 2 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku w rozumieniu art. 3 pkt.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2025 r., poz. 418, ze zm.) przy czym wartość (brutto) roboty budowlanej musi wynosić nie mniej niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
1.2.4.1. oraz skieruje do realizacji zamówienia dla Części 1 i 2
a) „jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej w zakresie uprawniającym do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz posiadającą przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta będzie pełnić funkcję KIEROWNIKA BUDOWY;
b) „jedną osobę uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie uprawniającym do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz posiadającą przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta będzie pełnić funkcję KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH;
c) „jedną osobę uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie uprawniającym do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz posiadającą przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta będzie pełnić funkcję KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH.”
Zamawiający dopuszcza łączenia funkcji, o których mowa w Rozdziale III, ust. 1 ppkt 1.2.4.1 lit. a), b), c)
W przypadku osoby, która nabyła uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2025 r., poz. 418, ze zm.),z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r., poz. 334)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-23 09:00
Po zmianie:
2025-10-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-23 09:30
Po zmianie:
2025-10-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-21
Po zmianie:
2025-11-26



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00493551/01 z dnia: 2025-10-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-28 09:00
Po zmianie:
2025-10-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-28 09:30
Po zmianie:
2025-10-30 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-26
Po zmianie:
2025-11-28



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00500595/01 z dnia: 2025-10-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-30 09:00
Po zmianie:
2025-11-04 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-30 09:30
Po zmianie:
2025-11-04 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-12-03



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00506781/01 z dnia: 2025-10-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-04 09:00
Po zmianie:
2025-11-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-04 09:30
Po zmianie:
2025-11-06 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-03
Po zmianie:
2025-12-05



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00512244/01 z dnia: 2025-11-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-06 09:00
Po zmianie:
2025-11-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-06 09:30
Po zmianie:
2025-11-18 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-05
Po zmianie:
2025-12-17
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 45000000, 45300000, 45310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja