Przetarg 8964490 - Poprawa dostępności obiektów szkół podstawowych w...

   
Analizuj Zamówienie 8964490 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-08
przedmiot ogłoszenia
Poprawa dostępności obiektów szkół podstawowych w Gminie Abramów

Część 1: 4.2.1. Część 1 zamówienia – ,,Poprawa dostępności Zes
połu Szklono – Przedszkolnego – Szkoły Podstawowej w Abramowie". Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności wykonanie następujących prac:a) Roboty rozbiórkowe i ziemneb) Płyta fundamentowa c) Winda osobowa kabina windy nie mniej niż 150x150 cm.d) Łazienka dla NPS e) Parking dla NPS –1 miejsce postojowef) Schody zewnętrzne 26 m, g) Balustrady schodowe, okładziny stopni wewnętrznychh) Remont posadzki Sali gimnastycznej 200 m2i) Schody zewnętrzne wraz z okładziną oraz daszkamij) Wymiana drzwi zewnętrznychk) Oznaczenia kontrastowe ścian i podłóg, schodów 86 ml) Rolety – 7 szt + 19 szt. do sali gimnastycznejm) Lampy zewnętrzne dojście do obiektu - montaż lamp ledowych, ciąg pieszy o długości 90m.5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu6) wykonanie obsługi geodezyjnej;7) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu osobowego wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego;8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.

Część 2: 4.2.2. Część 2 zamówienia – ,,Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Wielkim". Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,9) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności wykonanie następujących prac:a) Łazienka dla NPS b) Balustrady schodowe 18 mc) Likwidacja nosków na klatce schodowejd) Parking dla NPS –1 miejsce postojowee) Przebudowa pochylnif) Stolarka drzwiowa zewnętrzna ,daszekg) Rolety – 5 szt.h) Oznaczenia kontrastowe ścian i podłóg, schodów 52 mi) Lampy zewnętrzne dojście do obiektu - montaż lamp ledowych, ciąg pieszy o długości 20 m.4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu5) wykonanie obsługi geodezyjnej;6) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.

Część 3: 4.2.3. Część 3 zamówienia – ,,Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Cz. Janczarskiego w Wielkolesie". Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:a) Roboty rozbiórkowe i ziemneb) Płyta fundamentowa c) Winda osobowa kabina windy nie mniej niż 150x150 cm.d) Łazienka dla NPS e) Parking dla NPS –1 miejsce postojowef) Schody zewnętrzne, wraz z okładziną, balustradami oraz daszkamig) Balustrady schodowe 24 mh) Remont posadzki Sali gimnastycznej – 314,9 m2 i) Oznaczenia kontrastowe ścian i podłóg, schodów – 46 mj) Rolety 3szt. + 4 szt (460/300)k) Wymiana drzwi zewnętrznychl) Lampy zewnętrzne dojście do obiektu - montaż lamp ledowych, ciąg pieszy o długości 30 m.m) Montaż pochylni wewnętrznej 5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu6) wykonanie obsługi geodezyjnej;7) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu osobowego wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego;8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.

ZP.271.2.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00217229/01 z dnia: 2022-06-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
4.2.2. Część 2 zamówienia – ,,Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Wielkim". Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
9) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności wykonanie następujących prac:
a) Łazienka dla NPS
b) Balustrady schodowe 18 m
c) Likwidacja nosków na klatce schodowej
d) Parking dla NPS –1 miejsce postojowe
e) Przebudowa pochylni
f) Stolarka drzwiowa zewnętrzna ,daszek
g) Rolety – 5 szt.
h) Oznaczenia kontrastowe ścian i podłóg, schodów 52 m
i) Lampy zewnętrzne dojście do obiektu - montaż lamp ledowych, ciąg pieszy o długości 20 m.
4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
Po zmianie:
4.2.2. Część 2 zamówienia – ,,Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Wielkiem". Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
9) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności wykonanie następujących prac:
a) Łazienka dla NPS
b) Balustrady schodowe 18 m
c) Likwidacja nosków na klatce schodowej
d) Parking dla NPS –1 miejsce postojowe
e) Przebudowa pochylni
f) Stolarka drzwiowa zewnętrzna ,daszek
g) Rolety – 5 szt.
h) Oznaczenia kontrastowe ścian i podłóg, schodów 52 m
i) Lampy zewnętrzne dojście do obiektu - montaż lamp ledowych, ciąg pieszy o długości 20 m.
4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-24 12:00
Po zmianie:
2022-06-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-24 13:00
Po zmianie:
2022-06-29 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-23
Po zmianie:
2022-07-28


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00228621/01 z dnia: 2022-06-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-29 12:00
Po zmianie:
2022-07-07 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-29 13:00
Po zmianie:
2022-07-07 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-28
Po zmianie:
2022-08-05
branża Projektowanie
podbranża projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45220000, 45262500, 45300000, 45310000, 45311000, 45313100, 45314000, 45316000, 45320000, 45330000, 45332000, 45400000, 45420000, 45421000, 45430000, 45432100, 45440000, 45442100, 71220000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10497347 2024-05-13
godz. 12:00
Zachodniopomorskie „PRACE KONSERWATORSKIE NA ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ NIEZBĘDNEJ STOLARKI OKIENNEJ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ, MIESZCZĄCEJ SIĘ W ZABYTKOWYM PAŁACU W STUCHOWIE” W FORMULE ZAPROJEKTUJ I ...
10490890 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Jedności 51 w Tychach Część 1: Zadanie nr 1 – Remont elewacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. ...
10503890 2024-05-15
godz. 01:59
Dolnośląskie JGKL GPO 2024 Wykonanie dokumentacji projektowej wizualizacji sali zbornej oraz wzmocnienia filarów nośnych budynku Cechowni LG W związku z projektem prowadzonym przez podmiot z Grupy KG...
10333280 2024-05-15
godz. 15:00
Wielkopolskie Zaproiektowanie i wykonanie budynku inwentarskiego obory w miejscowości Trzebiny 3. ZAKRES ZAMÓWIENIA Część projektowa. Usługa polega na wykonaniu kompletu dokumentów wraz z uzyskanie...
10515874 2024-05-20
godz. 09:00
Pomorskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia...
10483530 2024-05-20
godz. 12:00
Śląskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na realizację zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku o nr inw. 101000009
10512083 2024-05-22
godz. 09:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa drogi w miejscowości Spycimierz, gmina Uniejów” w formule „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach...
10516987 2024-05-24
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Chrostkowo Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formuje „zaprojektuj i wybuduj” drogi gminnej na terenie gminy Chrostkowo,...
10498462 2024-05-31
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. Budowa osiedla Wojszyce 1 Przedmiotem zamówienia jest wykona...
10503836 2024-06-11
godz. 10:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęcz...