Zlecenie 9695206 - Poprawa dostępności komunikacyjno-informacyjnej w związku...

   
Zamówienie 9695206 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2023-05-23
przedmiot zlecenia
Poprawa dostępności komunikacyjno-informacyjnej w związku z realizacją przedsięwzięcia grantowego pn.: Podniesienie jakości świadc
zonych usług i obsługi klientów Urzędu Gminy Bierzwnik.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części (zadania). Zamawiający
przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia), przy czym każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako partner w konsorcjum.
1) Zadanie 1 - Pętla indukcyjna - przenośna - 1 sztuka
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej
wymaganiami:
• zgodność z normą PN EN 60118-4;
• wzmacniacz w klasie D;
• wbudowany mikrofon;
• podłączany dodatkowy mikrofon zewnętrzny (umożliwia poprawę komunikacji z osobą z głębokim niedosłuchem);
• łatwa do dezynfekcji słuchawka jednouszna dla osób niekorzystających z aparatów słuchowych;
• wbudowany akumulator - czas pracy minimum 10 h;
• każdy z mikrofonów odbiera mowę i przekazuje ją bezpośrednio do użytkowników aparatów słuchowych z wybraną pozycją T;
• zakres działania pętli do minimum 1 metr;
• instrukcja obsługi w języku polskim;
• nalepki z piktogramami;
• certyfikat CE.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
2) Zadanie 2 - Zestaw kart komunikacyjnych do porozumiewania się z osobami głuchymi - 1 zestaw
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kart komunikacyjnych wspomagających kontakt z osobami głuchymi. Każda karta ma przedstawiać jedną konkretną usługę zgodnie z załączonym poniżej wykazem. Każda czynność wynikająca z procedury powinna zostać przedstawiona za pomocą zrozumiałej ilustracji oraz krótkiego tekstu opisującego tą czynność. Przygotowany tekst musi obejmować zasady stosowania składni, skrótów, gramatyki i prezentacji wizualnej. Tak aby przygotowane dokumenty były zrozumiałe dla większej grupy odbiorców.
1. Wydanie dowodu osobistego.
2. Sporządzenie aktu zgonu.
3. Zawarcie związku małżeńskiego przed kierownikiem USC (Ślub cywilny).
4. Zgłoszenie urodzenia dziecka (Sporządzenie aktu urodzenia).
5. Wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności.
6. Wydanie odpisu aktu stanu cywilnego.
7. Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów.
8. Decyzja o ustalenie warunków zabudowy.
9. Nadanie numeru porządkowego nieruchomości.
10. Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie zaległości w podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego - osoby fizyczne.
Każda karta powinna zostać przedstawiona na max. 2 stronach formatu A4.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
3) Zadanie 3 - Ramki do podpisów - 4 sztuki
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
Ramka jest przeznaczona dla osób niewidomych, słabowidzących i z problemami motorycznymi. Pozwala na złożenie odręcznego podpisu w prawidłowym miejscu.
Minimalne parametry:
• Materiał wykonania ADA
• Wymiary minimum 100 x 40 mm
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
4) Zadanie 4 - Tablice informacyjno-nawigacyjne - 2 sztuki
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
• wielkość tablicy 150 cm x 100 cm.
• tablice informacyjne powinny być wykonane z trwałych materiałów o matowym wykończeniu (niedającym odblasków), aby informacje na nich zawarte były widoczne pod różnym kątem.
• oświetlenie tablic informacyjnych i napisów nie może powodować efektu olśnienia u użytkowników.
• czcionka pisma bez szeryfowa.
• wielkość pisma pomiędzy 3,5 cm do 7 cm
• należy zachować kontrast pomiędzy powierzchnią a pismem.
• treść napisów należy uzgodnić z Zamawiającym.
• ułożenie napisów do ustalenia z Zamawiającym.
• kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
5) Zadanie 5 - Tabliczki przydrzwiowe z wypukłym oznaczeniem nr pokoju, opisem w alfabecie Braille'a i kodem QR, projekt + montaż - 17 sztuk
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
• opracowanie projektu graficznego tabliczki warstwowo, w sposób spójny graficznie oraz zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania. Uwypuklenie numeru pokoju, zamieszczenie kodu QR oraz opisów w alfabecie Braille'a. System informacji wizualnej powinien być zaprojektowany w spójny dla całego budynku sposób;
• konieczne jest zapewnienie odpowiedniego kontrastu pomiędzy znakami a ich tłem. Uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV;
• minimalna wysokość piktogramów powinna być obliczana na podstawie wzoru: HZ = 0,09 x L
HZ - wysokość znaku, L - odległość od znaku 33;
Zaleca się, żeby minimalna wysokość tekstu wynosiła 15 mm i była obliczana na podstawie wzoru:
HT = 0,02-0,03 x L
HT - wysokość tekstu, L - odległość od tekstu 34;
• zapisy brajlowskie w standardzie Marburg Medium, przy czym wysokość punktu od podstawy musi wynosić min. 0,50 mm na całej długości tekstu;
• opisy czarnodrukowe dla słabowidzących powinny być wykonane w czcionce bezszeryfowej (np. Arial CE) o rozmiarze min. 18 punktów w wersji polskiej. Rozmiar czcionki powinien być dostosowany do informacji zawartych na planszy;
• tabliczki wykonane w technologii wysokościśnieniowego druku wraz z warstwą wypukłą oraz bezpośredniego naniesienia pełnokolorowego solwentowego nadruku na tworzywo o wysokiej trwałości np. dibond, PMMA, ADA o grubości około 3,2 mm;
• krawędzie bezpieczne dla użytkownika - zaokrąglone i fazowane;
• sposób wykonania i użyte materiały muszą zapewnić wysoką trwałość i odporność na odkształcenia oraz nie mogą zawierać związków/substancji szkodliwych;
• tabliczki należy zamontować na wysokości 120cm-160cm obok drzwi po stronie klamki.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
6) Zadanie 6 - Lupy optyczne - 2 sztuki
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
• pole widzenia: 50mm x 50mm / 25mm x 20mm / 25mm x 20mm;
• 3 soczewki powiększające;
• powiększenie 3x, 5x i 7x;
• dioda LED pod soczewkami;
• obudowie z tworzywa sztucznego;
• zestaw baterii w komplecie;
• etui do przechowywania.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
7) Zadanie 7 - Tyflomapa, duża, wisząca - 1 sztuka
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
• opracowanie projektu graficznego tyflomapy warstwowo, w sposób spójny graficznie oraz zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania;
• zapisy brajlowskie w standardzie Marburg Medium, przy czym wysokość punktu od podstawy musi wynosić min. 0,50 mm na całej długości tekstu;
• opisy czarnodrukowe dla słabowidzących powinny być wykonane w czcionce bezszeryfowej (np. Arial CE) o rozmiarze min. 18 punktów w wersji polskiej. Rozmiar czcionki powinien być dostosowany do informacji zawartych na planszy;
• mapa tyflograficzna w formacie adekwatnym do rzeczywistej powierzchni, wykonana w technologii wysokociśnieniowego druku wraz z warstwą wypukłą oraz bezpośredniego naniesienia pełnokolorowego solwentowego nadruku na tworzywo o wysokiej trwałości np. dibond, PMMA, ADA o grubości około 3,2 mm);
• krawędzie bezpieczne dla użytkownika - zaokrąglone i fazowane;
• sposób wykonania i użyte materiały muszą zapewnić wysoką trwałość i odporność na odkształcenia oraz nie mogą zawierać związków/substancji szkodliwych;
• plan zawieszony do ściany pod kątem 20-30o względem poziomu, a jego przednia krawędź musi znajdować się na wysokości min. 90 cm. Takie położenie pozwala osobie z niepełnosprawnością wzroku wygodnie oprzeć dłonie na planszy i zapoznać się z przedstawioną treścią;
• obudowa planu przeznaczona do jego montażu do ściany, wykonana z tworzywa sztucznego w kolorze białym.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
8) Zadanie 8 - Wykonanie oznaczeń za pomocą piktogramów (tabliczki) - 10 sztuk
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
• opracowanie projektu graficznego tabliczki warstwowo, w sposób spójny graficznie oraz zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania. Uwypuklenie piktogramu. System informacji wizualnej powinien być zaprojektowany w spójny dla całego budynku sposób;
• konieczne jest zapewnienie odpowiedniego kontrastu pomiędzy znakami a ich tłem. Uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV;
• minimalna wysokość piktogramów powinna być obliczana na podstawie wzoru: HZ = 0,09 x L
HZ - wysokość znaku, L - odległość od znaku 33.
Zaleca się, żeby minimalna wysokość tekstu wynosiła 15 mm i była obliczana na podstawie wzoru:
HT = 0,02-0,03 x L HT - wysokość tekstu, L - odległość od tekstu 34.
• tabliczki wykonane w technologii wysokościśnieniowego druku wraz z warstwą wypukłą oraz bezpośredniego naniesienia pełnokolorowego solwentowego nadruku na tworzywo o wysokiej trwałości np. dibond, PMMA, ADA o grubości około 3,2 mm;
• krawędzie bezpieczne dla użytkownika - zaokrąglone i fazowane;
• sposób wykonania i użyte materiały muszą zapewnić wysoką trwałość i odporność na odkształcenia oraz nie mogą zawierać związków/substancji szkodliwych.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
9) Zadanie 9 - Videodomofon - 1 sztuka
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
• rodzaj transmisji: radiowa;
• zasięg pracy: min. do 100 m w terenie otwartym;
• kaseta zewnętrzna;
• rozdzielczość obrazu: min. 640 x 480 pikseli;
• kąt widzenia kamery w poziomie: min. 120stopn.;
Unifon:
• oświetlenie nocne: 6 diod LED (światło białe);
• współczynnik ochrony kasety zewnętrznej: IP55;
• rozdzielczość ekranu - unifon: min. 320 x 240 pikseli;
• pamięć wewnętrzna unifonu: min. 100 zdjęć.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
10) Zadanie 10 - Przygotowanie zestawu materiałów informacyjnych w Polskim Języku Migowym - 2 zestawy do 5400 znaków
Przygotowanie zestawu materiałów informacyjnych w Polskim Języku Migowym
• przygotowanie filmu o zakresie działalności jednostki w PJM na stronę www Zamawiającego;
• tłumaczony tekst będzie zawierał do 5400 znaków licząc ze spacjami;
• treść tłumaczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym w terminie 7 dni od dnia zlecenia wykonania zamówienia;
• film będzie zawierał napisy;
• wykonawca zamieści na nagraniu identyfikację projektową przekazaną przez Zamawiającego.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
11) Zadanie 11 - Przygotowanie wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) - 100 stron A4
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
• przedmiotem zamówienia jest stworzenie opisu instytucji w tekście łatwym do czytania i rozumienia ETR;
• przygotowany tekst musi obejmować zasady stosowania składni, skrótów, gramatyki i prezentacji wizualnej, tak aby przygotowane dokumenty były zrozumiałe dla większej grupy odbiorców;
• posiadać odpowiedni krój oraz wielkość czcionki;
• zawierać ilustracje (zdjęcia, rysunki lub symbole);
• przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji materiałów do formatu ETR przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Telekomunikacja, Telefony
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, sprzęt rtv, multimedia
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10470568 2024-04-30
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia przedszkola w zakresie pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: interakt...
10488283 2024-05-06
godz. 10:00
Opolskie D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego Częś...
10485182 2024-05-06
godz. 13:00
Lubelskie „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie” Część 1: Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych – szczegó...
10490187 2024-05-07
godz. 09:00
Opolskie Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do Zamawiającego sprzętu komputerowego wymienionego w załączniku nr 2 do ...
10487445 2024-05-07
godz. 10:00
Świętokrzyskie Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych Część 1: Zamówienie zostało podzielone na 3 części. W części 1 postępowania:- dostawa ma...
10398768 2024-05-09
godz. 08:30
Kujawsko-Pomorskie Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z kompleksową obsługą serwisową.
10428680 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu informatyki
10446881 2024-05-16
godz. 10:30
Małopolskie Dostawa tabletu z ekranem dotykowym i rysikiem na potrzeby WIMiR - DE-dzp.272-163/24 dostawa tabletu z ekranem dotykowym i rysikiem zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ
10433249 2024-05-20
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu SUSTRONICS dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej (Mobilna sta...
10486797 2024-06-04
godz. 09:00
Pomorskie 5B10.291.1.53.2024.BR Dostawa sprzętu komputerowego dla Grantobiorców Uniwersytetu Gdańskiego według 3 części z prawem opcji 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputero...