Przetarg 11990707 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych 1....

   
Analizuj Zamówienie 11990707
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-13
przedmiot ogłoszenia
Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych

1. Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu – w celu uspokojenia ruchu drogowego na drogach powiatowyc
h – poprzez budowę progów zwalniających oraz przejścia dla pieszych na wyznaczonych odcinkach dróg powiatowych, tj.: 1) w ramach Zadania nr 1 – na drodze powiatowej nr 2513D w miejscowości Antoniów (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 47/S/2025 z dnia 08.07.2025 r.); 2) w ramach Zadania nr 2 – na drodze powiatowej nr 2652D w miejscowości Staniszów (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 42/S/2025 z dnia 08.07.2025 r.); 3) w ramach Zadania nr 3 – na drodze powiatowej nr 2718D w miejscowości Łomnica (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 44/S/2025 z dnia 08.07.2025 r.); 4) w ramach Zadania nr 4 – na drodze powiatowej nr 2718D w miejscowości Łomnica (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 45/S/2025 z dnia 08.07.2025 r.); 5) w ramach Zadania nr 5 – na drodze powiatowej nr 2742D w miejscowości Miłków (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 74/S/2025 z dnia 15.10.2025 r.); 6) w ramach Zadania nr 6 – na drodze powiatowej nr 2763D w miejscowości Barcinek (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 39/S/2025 z dnia 08.07.2025 r.); 7) w ramach Zadania nr 7 – na drodze powiatowej nr 2778D w miejscowości Wojanów (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 43/S/2025 z dnia 08.07.2025 r.); 8) w ramach Zadania nr 8 – na byłej drodze wojewódzkiej nr 366 w Kowarach – Krzaczyna (zgodnie z zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu nr 83/S/2025 z dnia 13.11.2025 r.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. dokumentacja techniczna, którą stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia; 3) Projekty stałej organizacji ruchu (zawierające: opisy techniczne, plany orientacyjne oraz plany sytuacyjne) – dla każdego zadania odrębnie, stanowiące: a) Załącznik Nr 7a do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 1, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, b) Załącznik Nr 7b do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 2, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, c) Załącznik Nr 7c do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 3, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, d) Załącznik Nr 7d do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 4, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, e) Załącznik Nr 7e do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 5, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, f) Załącznik Nr 7f do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 6, o którym mowa w ust. 1 pkt 6, g) Załącznik Nr 7g do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 7, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, h) Załącznik Nr 7h do Specyfikacji Warunków Zamówienia – w zakresie Zadania nr 8, o którym mowa w ust. 1 pkt 8. 3. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami sztuki budowlanej, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, instrukcji producentów poszczególnych materiałów, przepisami BHP, przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, przez odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, pod stałym nadzorem technicznym. Materiały budowlane powinny odpowiadać atestom technicznym, certyfikatom oraz ustaleniom odnośnych norm i przepisów. 3) Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac, w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu pieszego w rejonie prowadzenia robót. 4) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną łącznie z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej. 5) Wykonawca ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2025 r. poz. 647 z późn. zm.); 6) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a. Uwaga: Okres gwarancji, o którym mowa w pkt 6 lit. a, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji na wykonane roboty budowlane – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady, o którym mowa w pkt 6 lit. b, wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji. Jeśli z oferty wynikać będzie, że zaoferowany został okres gwarancji krótszy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego, określony w pkt 6 lit. a – oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia. Jeśli w ofercie nie zostanie w ogóle podany oferowany okres gwarancji, tj. Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu w miesiącach, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował okres gwarancji na minimalnym poziomie, tj. przez okres określony w pkt 6 lit. a. 7) Wykonawca – przed przystąpieniem do realizacji robót, w terminie ustalonym między stronami – zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu opracowany na warunkach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 8) Wykonawca odpowiadać będzie za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac – na podstawie czasowej organizacji ruchu – w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzenia robót. 9) Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót oraz likwidacja po zakończeniu prac – leży po stronie Wykonawcy.

BZP.272.1.20.2025
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45233140, 45233150
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego