Przetarg 7585288 - Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach...

   
Analizuj Zamówienie 7585288 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-13
przedmiot ogłoszenia
Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice
Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.28.2020

Zamawiający organizuje niniejsze postępowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi zostaną podpisane umowy na organizację poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach przy ul. Kujawskiej 112 oraz na terenie miasta Gliwice.

Zamówienie obejmuje 25 części, w tym:

10 części na pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych;
15 części na pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej.

Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej są zobowiązane złożyć następujące dokumenty:

Formularz oferty - załącznik nr 1;
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2;
Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 - na zasadach określonych w pkt 10.4) SIWZ.

Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby prawne są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:

Formularz oferty - załącznik nr 1;
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2;
Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 - na zasadach określonych w pkt 10.4) SIWZ;
Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiającego.

W wyniku niniejszego postępowania Zamawiający zamierza zawrzeć umowy z 25 różnymi Wykonawcami. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW OSÓB POBIERAJĄCYCH OPŁATY:

POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:

Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
Kontrola prawidłowości zajmowanych miejsc i opłat na zgodność z umową lub dzierżawą jednorazową.
Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
Sporządzanie raportu.
Rozliczanie utargu.

POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:

Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
Sporządzanie raportu.
Rozliczanie utargu.

POBORCA OPŁATY DZIERŻAWY JEDNORAZOWEJ:

Pobieranie opłaty dzierżawy jednorazowej zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowości zajmowania miejsc zgodnie z uiszczoną opłatą.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.
Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.
Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalności na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatności.
Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierżawy jednorazowe.
Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
Sporządzanie raportu.
Rozliczanie utargu.

POZOSTAŁE INFORMACJE:

Pobór opłat na Giełdzie odbywa się w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiającego dni.
Zamawiający szacuje, że jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie dokonywał poboru opłat 42 razy (dotyczy części na pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych) lub 35 razy (dotyczy części na pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej) - są to dane szacunkowe, których zmiany in plus bądź in minus nie mogą stanowić podstawy do roszczeń względem Zamawiającego.
Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywać się będzie w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Giełdy w niedziele lub święta, we wskazanych godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzeżeniem, że czas poboru nie może przekroczyć 9 godzin w ciągu dnia.
Liczba poborców opłat według wskazań Kierownika Giełdy oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na bieżąco przez Kierownika. W związku z czym może zaistnieć sytuacja, że Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiązywania umowy, a nie w każdą sobotę i niedzielę przypadającą w okresie obowiązywania umowy.
Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upoważniona, co tydzień ustali liczbę osób konieczną do poboru opłat - w każdą roboczą środę (lub w pierwszy dzień roboczy po środzie, jeżeli ta wypada w święto) przekaże Wykonawcy informację o konieczności stawienia się do realizacji zlecenia w następną sobotę i niedzielę lub święto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy drogą mailową lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
Rzeczywisty czas poboru opłat następuje w godzinach:
- w soboty od 6:00 do 15:00;
- w niedziele od 4:30 do 13:30;
należy również uwzględnić czas niezbędny do przygotowania się do poboru (należy pobrać kasę fiskalną, bilety, gaśnicę, itd.) oraz czas niezbędny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.
Zamawiający wyposaży Wykonawcę w radiotelefon, kamizelkę ostrzegawczą oraz imienny identyfikator.
Osoby pobierające opłaty muszą posiadać umiejętność obsługi kasy fiskalnej.
Zamawiający lub wyznaczony pracownik będzie przeprowadzać wyrywkową kontrolę poprawności pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w pobieraniu opłat Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy będzie prowadził kontrolę wizyjną punktów poboru opłat.

WYMAGANIA:

Każdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujących sprzedaży Wykonawca zobowiązany jest wydać pokwitowanie będące blankietem wydanym przez Urząd Miejski w Gliwicach, a także paragon fiskalny. Blankiet stanowi druk ścisłego zarachowania.
W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
- bieżącego stosowania się do wszelkich uwag i zaleceń Zamawiającego w kwestiach organizacyjnych;
- realizacji bezpośrednich poleceń Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;
- znajomości przepisów prawnych regulujących zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;
- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;
- sprawnej obsługi powierzonych urządzeń;
- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;
- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania się po terenie Giełdy i związanej z tym zmiany wysokości i jakości pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego wyznaczonej;
- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i życzliwej obsługi klientów Giełdy;
- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;
- przekazywania klientom Giełdy ogłoszeń, informacji, reklam, ulotek, itp.;
- utrzymywania porządku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania Kierownika Giełdy o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzających zagrożenie dla osób lub ich mienia;
- współpracy z pracownikami Zamawiającego, pracownikami ochrony, Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i innymi służbami w zależności od potrzeb.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 3 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 4 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 5 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 6 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 7 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 8 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierzawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 9 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 10 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 11 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 12 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 13 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 14 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 15 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 16 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 17 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 18 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 19 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 20 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 21 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 22 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 23 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 24 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 25 Nazwa: Pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej
Jak w opisie przedmiotu zamówienia.
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79941000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344960 2024-04-05
godz. 10:00
Dolnośląskie BZP.2711.11.2024.PM Usługa ochrony Biblioteki Uniwersyteckiej, Kampusu Grunwaldzkiego i parkingu przy ul. Kotlarskiej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10384224 2024-04-11
godz. 08:30
Podkarpackie Bezpośrednia i stała ochrona fizyczna obiektu Ujęcia Wody, Stacji Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków w Mielcu z użyciem grup interwencyjnych
10334415 2024-04-18
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: usługa ochrony osób i mienia wykonywana przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne w latach 2024-2026 w Kompleksach Wojskowych (KW) w Elblągu i Chruś...
10429750 2024-04-18
godz. 08:15
Lubelskie Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego ...
10403111 2024-04-19
godz. 11:00
Małopolskie Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek) wraz z usługą liczenia 1. Prze...
10430002 2024-04-19
godz. 11:00
Mazowieckie Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz terenu stanowiącego siedzibę Zespołu Historii Drogownictwa w Szczucinie będącego komórką organizacyjną GDDKiA Przedmiotem za...
10429904 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Prace konserwatorskie i restauratorskie przy 5 rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdującymi się na terenie Muzeum Łazienki Królewskie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwato...
10457190 2024-04-26
godz. 09:30
Wielkopolskie PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10 -postępowanie powtórzone ienia...
10455987 2024-04-26
godz. 12:00
Śląskie RFP na - świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia na terenie posesji oraz obsługi portierni w budynku siedziby PKP ...
10480034 2024-05-07
godz. 10:00
Pomorskie Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości stanowiących własność Województwa Pomorskiego położonych w Gdańsku, Gdyni, Strzelinie Część 1: 1. Przedmiotem zamówi...