Przetarg 6758706 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: ...

   
Analizuj Zamówienie 6758706 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-13
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjal
istycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 pod tytułem projektu: „Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie” Działanie 5.2. Efektywność Energetyczna Sektora Publicznego.
Numer referencyjny: WSS SP ZOZ DZP 382/32/2019

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem:
Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy- realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 pod tytułem projektu: „Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie” Działanie 5.2. Efektywność Energetyczna Sektora Publicznego.

W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności je realizacji w szczególności ze sprawdzonymi przez inspektorów projektami, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę,
2) Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) Uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń
technicznych,
5) Przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu,
6) Zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych,
7) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót,
8) Potwierdzenie usunięcia ewentualnych wad, usterek, niedoróbek przez wykonawcę robót,
9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie
10) Sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót ze sprawdzonymi przez inspektorów projektami budowlanymi i wykonawczymi, pozwoleniem na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
11) Pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność w tym wniosku o płatność końcową,
12) Pozyskanie niezbędnych informacji do monitoringu i sprawozdawczości zgodnych z wytycznymi dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego,
13) Pozyskanie wszelkich niezbędnych informacji w ramach rozliczania i prognozy wydatków oraz harmonogramów rzeczowo - finansowych zgodnych z wytycznymi dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego,
14) Sprawdzanie poprawności wystawionych faktur przez wykonawcę robót budowlanych lub innych dokumentów o charakterze techniczno - finansowym wynikających z umowy na roboty budowlane;
15) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu jednego z przedstawicieli Wykonawcy w trakcie realizacji Inwestycji oraz na wezwanie Zamawiającego lub Kierownika budowy,
16) sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Wykonawcę Inwestycji dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy oraz właściwych inspektorów nadzoru potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie
17) Przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania,
18) Wykonanie końcowego rozliczenia budowy,
19) Współpraca z Zamawiającym mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie robót w sposób poprawny jakościowo, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym,
20) sprawne zarządzanie inwestycją w sposób umożliwiający:
a) kontrolę i rejestrację postępu robót,
b) kontrolę finansowania,
c) rejestrację zmian.

21) Ocena użytych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów budowlanych:
a) nadzorowanie badań materiałów budowlanych
b) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,
c) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót,
d) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm;
e) zlecanie wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości,
f) w przypadku użycia przez wykonawcę robót budowlanych materiałów
zamiennych, jednakże spełniających parametry techniczne wymagane w
dokumentacji projektowej, wykonawca robót winien uzyskać pisemną zgodę
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
22) Kontrola robót:
1) prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót,
2) monitorowania realizacji zawartej umowy i składanie co miesięcznych raportów Zamawiającemu,
3) żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
4) podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
5) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,
6) dokonywania obmiaru wykonanych robót,
7) odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.
23) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i innych dokumentów, które
zostaną ustalone w umowie na roboty budowlane i dokonywanie w nich wpisów.
24) Przedłożenie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu informacji o zmianie zgłoszonego wcześniej personelu po stronie wykonawcy robót.
25) Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru.
26) Zgłaszanie potrzeby wykonania badań, pomiarów, zlecenia i wykonania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych w razie potrzeb wykonanych robót.
27) Udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania.
28) Współdziałanie w razie potrzeby z autorem dokumentacji projektowej w tym uzyskiwania od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego.
29) Organizowanie, przeprowadzanie i dokonywanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części zdania od wykonawcy robót, a w szczególności:
1. sprawdzenia gotowości do odbioru,
2. przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych,
3. przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą,
30) Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo – finansowej – powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności wykonawcy robót.
31) Kontrola inwentaryzacji powykonawczej robót.
32) Prowadzenie bieżącej i analitycznej ewidencji kosztów przedsięwzięcia.
33) Kontrolowanie prawidłowości treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót.
34) Sprawdzanie faktur częściowych i końcowych oraz dokonania rozliczenia finansowego i rzeczowego inwestycji w terminie do 7 dni licząc od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego zadania inwestycyjnego wraz z sporządzeniem dowodów przekazania środków trwałych.
35) Rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania.
36) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad BHP oraz utrzymania porządku na terenie budowy.
37) Zachowania wymagań ochrony środowiska.
38) Informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/zmian technicznych, robotach dodatkowych/ powodujących wzrost kosztów inwestycji.
39) Zachowanie zgodności przedmiotu umowy ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia bądź pomoc Zamawiającemu w rozwiązaniu problemów z legalizacją ewentualnych zmian.
40) Przedstawienie Zamawiającemu i pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich robót dodatkowych i zamiennych.
41) Zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót.
42) Identyfikowanie wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowania o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom.
43) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stenem faktycznym na terenie budowy.
44) Rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich.
45) W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu.
46) Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji.
47) Sporządzanie oceny technicznej zrealizowanej inwestycji, która winna zawierać opis – zawarte umowy, dane techniczne obiektu, zakres rzeczowy, tok realizacji, warunki realizacji, pomiary, badania kontrolne, wnioski końcowe.
48) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wraz z wykonawcą robót przygotują na dzień odbioru końcowego niezbędną dokumentację i wniosek do PINB celem zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
49) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest:
a) zapewnić zakwaterowanie dla zespołu i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podróży lokalnych,
b) zapewnić obsługę sekretarską i administracyjną,
c) zapewnić urządzenia i materiały niezbędne do wykonywania czynności np. komputery, drukarka, telefony, materiały biurowe, odzież ochronna niezbędna podczas inspekcji placu budowy itd.
50) Działanie w imieniu Zamawiającego w okresie umownej odpowiedzialności Wykonawców (Wykonawcy) Inwestycji za wady i usterki inwestycji w najdłuższym okresie gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonanie Inwestycji, w tym egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców (Wykonawcę) Inwestycji wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz przeglądu po okresie gwarancji (rękojmi) zgodnie z umowami (umową) na realizację Inwestycji

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540098001-N-2019 z dnia: 2019-05-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-21, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-24, godzina: 10:00,
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000, 71521000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10491794 2024-05-08
godz. 00:00
Małopolskie Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz pełnienie usługi nadzoru autorskiego dla zadania: Budowa zatoki autobusowej w km ok. 36+830 str. lewa w m. Zakopane
10503870 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru i...
10482991 2024-05-08
godz. 15:30
Dolnośląskie Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej w dwóch egzemplarzach dla lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Adama Mickiewicza Nr 10/1 w Ścinawie, odpowiadającego wymogom u...
10489829 2024-05-09
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Sprawowanie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa obiektu Świetlicy wiejskiej w Pogrodziu
10486320 2024-05-09
godz. 12:00
Podkarpackie Doradztwo oraz sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa monitoringu wizyjnego w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej.
10493093 2024-05-13
godz. 12:00
Mazowieckie Opracowanie Projektu, dokumentacji budowlanej, wykonawczej, kosztorysowej i formalno-prawnej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, zgód, uzgodnień, służebności przes...
10491017 2024-05-14
godz. 08:00
Mazowieckie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej stacji gazowej ś/c, redukcyjno - pomiarowej o przepustowości Q=630 m3/h w msc. Inowrocław ul. Jesionowa. -stacja gazowa ś/c redukcyjno - ...
10501656 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie ZP.U.MR.35.2024 Opracowanie dokumentacji projektowej (techniczno-kosztowej) dostosowania do aktualnych przepisów przeciwpożarowych Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej (cztery czę...
10480304 2024-05-27
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "WRG Brzezie Q=100 000 m3h - kompleksowa modernizacja"
10498391 2024-06-28
godz. 15:00
Łódzkie Sporządzenie: • ekspertyzy technicznej budynku gospodarczego o wymiarach zewnętrznych 3,40 m x 8,20 m, usytuowanego na działce 254 w miejscowości Opoczno ul. Piotrkowska 102.