Przetarg 9011262 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót...

   
Analizuj Zamówienie 9011262 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-30
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Rozbudowa wielickiej sieci wodociągowej poprzez budowę i ro
zbudowę sieci wraz z SUW Węgrzce Wielkie”

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania „Rozbudowa wielickiej sieci wodociągowej poprzez budowę i rozbudowę sieci wraz z SUW Węgrzce Wielkie”. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru są dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.2. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru obejmuje:2.1. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody Węgrzce Wielkie poprzez zwiększenie wydajności stacji do 109 m3/h oraz optymalizację parametrów technologicznych uzdatniania wody, w tym zaprojektowanie i wykonanie obiektów i urządzeń:2.1.1. budowa budynku stacji uzdatniania wody podziemnej wraz z wyposażeniem technologicznym umożliwiającym obniżenie poziomu związków żelaza i manganu i dezynfekcji wody podchlorynem sodu i lampami UV, o powierzchni zabudowy ok. 288,0 m2 i kubaturze ok. 2200 m3;2.1.2. zasilanie energetyczne + oświetlenie na stacji nn, l = ok. 115 m;2.2. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach budowy sieci wodociągowej Ø250 mm w miejscowościach Kokotów i Węgrzce Wielkie o długości ok. 2 km, wraz z rozbiórką i odbudową nawierzchni drogowych i ciągów pieszych, a także przebudową infrastruktury kolidującej z planowaną siecią wodociągową.3. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 4. Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będąca przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/6127405. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88 z późn. zm.):5.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;5.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;5.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;5.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, potwierdzanie wykonania, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych),5.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia opinii technicznych dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;5.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.5.7. wymaganie od wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności:5.7.1. wykonania i utrzymywania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac;5.7.2. zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania (m.in. tablica informacyjna budowy) przez cały czas realizacji prac;5.7.3. sporządzenia dokumentacji fotograficznej (wraz z opisem - nr działki, punkty charakterystyczne, urządzenia na nieruchomości itp.) trasy sieci wodociągowej przed przystąpieniem do robót;5.7.4. opracowania i uzyskania (łącznie z zatwierdzeniem we właściwej instytucji) niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej dot. projektu organizacji ruchu drogowego, oznakowań i zabezpieczenia robót na czas realizacji robót wraz z zapewnieniem zatwierdzonej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót;5.7.5. dokonania na koszt wykonawcy robót budowlanych stosownych korekt wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień itp. koniecznych do prawidłowego wykonania sieci, instalacji w przypadku stwierdzenia kolizji wykonywanych robót ze znajdującymi się w terenie obiektami budowlanymi lub elementami infrastruktury technicznej;5.7.6. usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;5.7.7. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania;5.7.8. naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych;5.7.9. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji), składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych;5.7.10. odtworzenia stanu pierwotnego nieruchomości (nawierzchnie, zieleń, nasadzenia itp.), w których wykonywane były roboty budowlane - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę robót budowlanych. W szczególności wykonawca jest zobowiązany pisemnie potwierdzić uzyskane oświadczenie właściciela nieruchomości o jej odtworzeniu do stanu pierwotnego;5.7.11. potwierdzenia złożenia odpadów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania;5.7.12. przestrzegania przepisów prawnych wynikających z Ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, 2127, 2269 z późn. zm.) oraz Ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.);5.7.13. realizowania robót budowlanych z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami (m.in. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.; Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce), w tym:- sporządzania i przekazywania dokumentacji powykonawczej,- zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach,- uzgadniania szczegółowych warunków realizacji prac,- wnoszenia koniecznych i wymaganych opłat.5.7.14. weryfikacja dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty, itd. stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizacji robót budowlanych;5.7.15. weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletów protokołów niezbędnych przy odbiorze;5.7.16. monitorowanie obsługi geodezyjnej wykonawcy robót budowlanych;5.7.17. weryfikowanie i zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych kompletnej dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno-kartograficznej;5.7.18. weryfikowanie i akceptowanie okresowych raportów wykonawcy robót budowlanych – zgodnie z zasadami podanymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załączniki do SWZ;5.7.19. zatwierdzanie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy;5.7.20. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż.;5.7.21. informowanie Zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót;5.7.22. ponoszenie odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi;5.7.23. ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania nadzorowanych robót budowlanych, które to szkody wykonawca zobowiązuje się pokryć jeżeli ta szkoda ma związek z jego działalnością;5.7.24. sporządzanie okresowych raportów z nadzorowanych robót – na żądanie Zamawiającego lub Instytucji Wdrażającej, na zasadach analogicznych jak dla raportów dla wykonawcy robót budowlanych oraz zasadach określonych przez Instytucję Wdrażającą;5.7.25. współpraca (na wezwanie zamawiającego) z instytucjami nadzorującymi wdrażanie oraz kontrolującymi realizację Projektu współfinansowanego z ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych;5.7.26. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych wykonawcy robót budowlanych, odbiór robót budowlanych wykonanych w okresie gwarancyjnym wykonawcy robót budowlanych - bez dodatkowego wynagrodzenia - zgodnie z zasadami podanymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ;5.7.27. dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych;5.7.28. niezwłoczne powiadamianie zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót;Z uwagi na ograniczenie techniczne formularza (limit znaków) pozostałe obowiązki Wykonawcy określono w punkcie 3 SWZ.

WZP.271.34.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00246647/01 z dnia: 2022-07-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00026393/21/P
Po zmianie:
2022/BZP 00026393/22/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-12 10:00
Po zmianie:
2022-07-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-12 10:30
Po zmianie:
2022-07-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-10
Po zmianie:
2022-08-17
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10442121 2024-05-02
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie projektu budowlanego na modernizację sieci gazowej w miejscowości Koszalin, ul. Jana Pawła II. Modernizacja Koszalin, ul. Jana Pawła II - wykonanie kosztorysu inwestorskiego o...
10483476 2024-05-06
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie RR-FZO.271.4.2024 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej na terenie Gminy Szczytno" PRZEDMIO...
10486066 2024-05-07
godz. 10:00
Śląskie Wykonanie przeglądu budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie
10451812 2024-05-07
godz. 14:00
Mazowieckie Szacowanie wartości zamówienia- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”
10485511 2024-05-09
godz. 08:30
Dolnośląskie Roczna kontrola stanu technicznego budynków Zasoby Osiedla Bolkowsko - Kruszwickiego
10487928 2024-05-09
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Sporządzenie ekspertyzy i dokumentacji projektowej na wykonanie izolacji fundamentów dla budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy św. Ducha 67 w Inowrocławiu
10473895 2024-05-17
godz. 08:00
Śląskie SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...) SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:ZADANIE NR 1:„PRZE...
10463880 2024-05-27
godz. 09:00
Podkarpackie Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji „Rozbudowa i budowa DW 835 na odcinku Szklary – Dynów” Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji „Inżynier...
10457608 2024-05-27
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy Zadaniu pn. „Rozbudowa międzyregionalnego ciagu komunikacyjnego Kętrzyn – wschodnia granica województwa, na odcinkach DW 592, DW 655, DW 6...
10455473 2024-05-30
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie 1. WYKONANIE OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ORAZ PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKOWANIA / PRZEGLĄD PIĘCIOLETNI / OBIEKTÓW BUDOWLANYCH SM PIONIER W KĘTRZYNIE-BRANŻA KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANA...