Przetarg 12192195 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji...

   
Analizuj Zamówienie 12192195
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Ślesin”

1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług
i pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Ślesin”, w zakresie branży:1) elektrycznej,2) sanitarnej,3) konstrukcyjno-budowlanej.Inwestycja nad którą sprawowany będzie nadzór inwestorski obejmować będzie m.in.:1) opracowanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, obejmującej wszelkie prace określone w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU),2) wykonanie instalacji fotowoltaicznej lub instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii w ilościach:a) instalacje fotowoltaiczne: 176 kpl.,b) magazyny energii 149 szt.3) modernizację systemu grzewczego, polegającą na zmianie wykorzystywanego obecnie źródła ciepła w systemie grzewczym i przygotowania ciepłej wody użytkowej na instalację pomp ciepła z wymiennikiem gruntowym lub typu powietrze-woda w ilościach:a) instalacje pomp ciepła typu powietrze-woda: 73 kpl.,b) instalacje pomp ciepła z wymiennikiem gruntowym: 32 kpl.4) wykonanie prac dodatkowych, określonych w PFU oraz wynikłych w trakcie prowadzonych prac projektowych.Szczegółowy zakres inwestycji określa: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU),2) Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w tym między innymi: wykaz prac dla danej nieruchomości i Projektowane postanowienia umowy (PPU) oraz ewentualne wyjaśnienia do SWZ,dostępne pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania tj.: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1184689.1.1. Wspólny Słownik Zamówień:Główny przedmiot:71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanegoDodatkowe przedmioty:71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi71310000-4 – Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym1.2. Wymagania związane ze spełnieniem aspektów społecznych:1) Wykonawca zobowiązuje się, że osoby pełniące funkcje inspektorów nadzoru w ramach realizacji zamówienia będą zatrudnione w sposób zapewniający im stabilność i ciągłość wykonywania obowiązków przez cały okres trwania umowy. W przypadku wykonywania czynności, których charakter wskazuje na stosunek pracy, osoby te będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zapewni im wynagrodzenie zgodne z przepisami o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz inne świadczenia wynikające z przepisów prawa pracy.2) Wykonawca zapewni, aby osoby wykonujące obowiązki inspektora nadzoru miały zapewnione odpowiednie warunki pracy, w tym dostęp do niezbędnych narzędzi, sprzętu ochronnego oraz środków komunikacji. Osoby te powinny posiadać aktualne szkolenia BHP wymagane przy pracy na terenie budowy.3) Wykonawca zobowiązuje się, że przy realizacji zamówienia nie będą stosowane praktyki naruszające prawa pracownicze lub zasady etyki zawodowej, w szczególności: zatrudnianie osób bez wymaganych kwalifikacji, zastępowanie osób pełniących kluczowe funkcje bez zgody Zamawiającego, wykorzystywanie nieodpłatnej pracy stażystów lub praktykantów do realizacji obowiązków inspektora nadzoru.4) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia działalności zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności, w tym zapewnienia uczciwych i bezpiecznych warunków pracy, przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi oraz wspierania równych szans kobiet i mężczyzn.5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji, czy osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru spełniają wymagania w zakresie kwalifikacji zawodowych, zatrudnienia i warunków pracy. W przypadku naruszenia powyższych postanowień, Zamawiający może zastosować kary umowne lub żądać wymiany osoby pełniącej funkcję inspektora na inną spełniającą warunki określone w umowie.6) W przypadku stwierdzenia naruszenia postanowień dotyczących warunków zatrudnienia osób wykonujących czynności w ramach niniejszej umowy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia naruszenia. 7) W trakcie realizacji umowy Zamawiający może kontrolować spełnienie niniejszych wymogów.1.3. Wymagania związane ze spełnieniem aspektów środowiskowych:1) Wykonawca zobowiązuje się:a) Przestrzegać zasad ochrony środowiska, w szczególności zapisów §15 Załącznika nr 4 do SWZ, oraz zasady DNSH („Do No Significant Harm”, “nie czyń znaczących szkód”),b) powiadomić Zamawiającego o nieprzestrzeganiu przez Wykonawcę OZE zasad dotyczących ochrony środowiska określonych w umowie głównej oraz zgłoszenie ich odpowiednim instytucjom kontrolnym.W zakresie spełnienia powyższych wymogów (Podrozdział 1.2 i 1.3) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ przed zawarciem umowy.

BZP.271.2.12.TP.2025
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71310000, 71520000, 71541000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd