Przetarg 6294394 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad...

   
Analizuj Zamówienie 6294394 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-09-14
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad realizacją robót budowlanych w ramach projektu pn.”Budowa Kanalizacji w Gm
inie Wieliczka – etap IV Zadanie 4 „Budowa kanalizacji sanitarnej – Czarnochowice Gmina Wieliczka”
Numer referencyjny: WZP.271.28.2018

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV, zadanie 4 „Budowa kanalizacji sanitarnej – Czarnochowice Gmina Wieliczka” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka Wodno – Ściekowa w Aglomeracjach.
Zakres robót budowlanych podlegających usłudze nadzoru inwestorskiego:
1. Zamówienie na roboty budowlane obejmuje wykonanie sieci oraz sięgaczy kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Czarnochowice o średnicach DN200, z litych jednorodnych rur i kształtek kielichowych PVC-U z wydłużonym kielichem łączonych na uszczelki gumowe albo złączki kielichowe do rur o wymaganiach:
– materiał PVC-U lity, jednorodny, utwardzony niezmiękczony,
– najwyższa szczelność połączeń i odporność chemiczna,
– posiadanie atestów na cały asortyment rur i kształtek,
– dopuszczenie do stosowania na terenie szkód górniczych I – III Kategorii
Dla odcinków kanalizacji sanitarnej realizowanej w technologii przewiertów sterowanych i
przecisków stosować:
– rury kamionkowe glazurowane zgodne z PN-EN 295 łączone na mufę ze stali molibdenowej z uszczelką kauczukowo – elastomerową, o wytrzymałości ≥ 80 KN/m.
– rury stalowe SP-CZ-B1 jako rury przeciskowe ochronne zakończone manszetami
gumowymi + rury PVC SN8 jako rury właściwe, wciągane do rur przeciskowych na
płozach dystansowych – dla przewiertów wymagających stosowania rur ochronnych.
2. W projekcie wykonawczym przyjęto minimalne dopuszczalne spadki kanałów na poziomie 0,5% dla kanałów DN 200. Kolektory projektuje się wykonać w wykopach o ścianach pionowych w 85% mechanicznie i 15%ręcznie, z odwodnieniem powierzchniowym, drenażem lub igłofiltrami.
3. Zamówienie na roboty budowlane dotyczy również wykonania i rozruchu bezobsługowej pompowni ścieków,która pracować będzie w systemie automatycznym, a praca pomp sterowana będzie układem elektronicznym współpracującym z czujnikiem poziomu ścieków. Przekazywanie sygnałów o pracy i stanach awaryjnych odbywać się będzie za pośrednictwem modemu GSM. pompownia, jako całość powinna posiadać deklarację właściwości użytkowych zgodną z PN-EN 12050-1 : 2002 oraz posiadać oznaczenie CE. Pompownia zasilane będą z przyłącza pomiarowego. Do pompowni przewidziano dojazd zakończony placem manewrowym do zawracania. Teren pompowni zostanie wygrodzony, wyposażony w bramę wjazdową, nawierzchnię z kostki brukowej i lampę oświetleniową.
4. Zakres rzeczowy robót budowlanych:
– 1 pompownia DN1500
– 487,50 m kanalizacji sanitarnej DN200 w tym 127 mb kamionki przeciskowej i 360,50 mb PCV
– 276,00m przyłączy kanalizacji sanitarnej PCV DN160
– 154,00 rurociąg tłoczny PE DN90
– 31 studni kanalizacyjnych DN1000
– 33 studzienek kanalizacyjnych DN400
– 1 studnia rozprężna DN600

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500243337-N-2018 z dnia: 2018-10-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100) najpóźniej do dnia 23.10.2018 r. do godz. 09:50.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100) najpóźniej do dnia 24.10.2018 r. do godz. 09:50.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-23, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-24, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3)
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 2018-12-21 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 2018-12-22 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
W ogłoszeniu jest:
1. Warunki otwarcia ofert: Data: 23/10/2018, Czas lokalny: 10:00, Miejsce: Sala Posiedzeń Rady Miejskiej MAGISTRAT 32-020 Wieliczka ul. Powstania Warszawskiego 1 (parter). Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy, (firmy)oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, okresu gwarancji i rękojmi, liczby pobytów na budowie, terminu wykonania zamówienia, terminu płatności faktur.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Warunki otwarcia ofert: Data: 24/10/2018, Czas lokalny: 10:00, Miejsce: Sala Posiedzeń Rady Miejskiej MAGISTRAT 32-020 Wieliczka ul. Powstania Warszawskiego 1 (parter). Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy, (firmy)oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, okresu gwarancji i rękojmi, liczby pobytów na budowie, terminu wykonania zamówienia, terminu płatności faktur.

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
4. Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 08.10.2018 r, oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 10.10.2018 r. pod nr 2018/S 195-441985.
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne, Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd, usługi archeologiczne
kody CPV 71351914, 71520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd , usługi archeologiczne