Przetarg 7895449 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn....

   
Analizuj Zamówienie 7895449 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-23
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyle
głym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” z podziałem na 4 części
Numer referencyjny: 03/2020/MPW

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” z podziałem na 4 części: Część 1: branża konstrukcyjno - budowlana z opcją, Część 2: branża sanitarna, Część 3: branża elektryczna i teletechniczna, Część 4: nadzór konserwatorski. 2. Przedmiot zamówienia dla Części 1-4 został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). 3. Zamawiający w ramach zamówienia udzielonego dla Części 1 zadania przewiduje zastosowanie „prawa opcji”. W ramach prawa opcji obowiązkiem Wykonawcy będzie pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy, z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica, wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie w zakresie zaprojektowania i wykonania ekranu akustycznego, pełniącego również rolę pomnika wraz z tablicami informacyjnymi przed siedzibą Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie – III część zadania. Zlecenie oraz termin wykonania opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego, w tym od zabezpieczenia środków finansowych w budżecie. O konieczności wykonania opcji. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub części opcji. 4. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Pzp, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w branży konstrukcyjno-budowlanej z opcją
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w branży konstrukcyjno - budowlanej z opcją. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). 3. Zamawiający w ramach udzielonego zamówienia przewiduje zastosowanie „prawa opcji”. W ramach prawa opcji obowiązkiem Wykonawcy będzie pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy, z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica, wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie w zakresie zaprojektowania i wykonania ekranu akustycznego, pełniącego również rolę pomnika wraz z tablicami informacyjnymi przed siedzibą Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie – III część zadania. Zlecenie oraz termin wykonania opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego, w tym od zabezpieczenia środków finansowych w budżecie. O konieczności wykonania opcji. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub części opcji. 4. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Pzp, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Część nr: 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w branży sanitarnej
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w branży sanitarnej. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Pzp, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Część nr: 3 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w branży elektrycznej i teletechnicznej
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w branży elektrycznej i teletechnicznej. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Pzp, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Część nr: 4 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w zakresie nadzoru konserwatorskiego
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Realizacja rozbudowy z przebudową i adaptacją budynku Villa Musica wraz z przyległym terenem przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie na docelową siedzibę Muzeum Piaśnickiego” w zakresie nadzoru konserwatorskiego. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Pzp, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540395844-N-2021 z dnia: 2021-01-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w miesiącach: 10
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w miesiącach: 16


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla wszystkich części zadania był realizowany w
terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Zamawiający wymaga, aby Opcja dla Części 1 zadania była zrealizowana w terminie 10
miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Zamawiający informuje, że termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w
przypadku zmiany terminu realizacji Inwestycji.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla wszystkich części zadania był realizowany w
terminie 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Zamawiający wymaga, aby Opcja dla Części 1 zadania była zrealizowana w terminie 16
miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Zamawiający informuje, że termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w
przypadku zmiany terminu realizacji Inwestycji.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 15.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25.01.2021, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe:
1. Oferty należy składać w Sekretariacie Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego
nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2, 84-200 Wejherowo, do dnia 15.01.2021 r. do godz. 11:00. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom
bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w tymczasowej siedzibie Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego
nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2 w Wejherowie, w biurze Zastępcy Dyrektora dnia
15.01.2021 r. o godz. 11:30. 4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w formie transmisji on-line. Uwaga: Zamawiający informuje, że ze
względu na ogłoszony stan epidemii, otwarcie ofert z niniejszego postępowania będzie transmitowane on-line na stronie internetowej –
stosowny link zostanie udostępniony na stronie http://bip.stutthof.org/, w zakładce zamówienia publiczne – nie później niż w dniu
poprzedzającym otwarcie ofert. 5. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą” składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. 6. Do Oferty
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2)
Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3)
Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. X ust. 1 lit. d) SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych
podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania
nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
1. Oferty należy składać w Sekretariacie Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego
nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2, 84-200 Wejherowo, do dnia 25.01.2021 r. do godz.
11:00. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom
bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w tymczasowej siedzibie Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego
nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2 w Wejherowie, w biurze Zastępcy Dyrektora dnia
25.01.2021 r. o godz. 11:30. 4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w formie transmisji on-line. Uwaga: Zamawiający informuje, że ze
względu na ogłoszony stan epidemii, otwarcie ofert z niniejszego postępowania będzie transmitowane on-line na stronie internetowej –
stosowny link zostanie udostępniony na stronie http://bip.stutthof.org/, w zakładce zamówienia publiczne – nie później niż w dniu
poprzedzającym otwarcie ofert. 5. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą” składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. 6. Do Oferty
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3)
Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. X ust. 1 lit. d) SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych
podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania
nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540399655-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące
osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi,
uprawnieniami i doświadczeniem niezbędnymi do wykonania zamówienia: Dla Części 1 a) co najmniej jedną osobę posiadającą
łącznie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i
posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst
jedn. Dz. U z 2020 r., poz. 282 z późn. zm.), - co najmniej 10 lat doświadczenia od chwili uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji na
stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno- budowlanej, - doświadczenie na stanowisku
Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej jednego zamówienia
doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku
użyteczności publicznej, wpisanego do rejestru zabytków lub usytuowanego na terenach objętych nadzorem konserwatorskim i
obejmującego swoim zakresem branże: konstrukcyjną, sanitarną, elektroenergetyczną i teletechniczną wraz z zagospodarowaniem
terenu o wartości robót co najmniej 8.000.000,00 zł brutto. Dla Części 2 a) co najmniej jedną osobę posiadającą łącznie: - uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - co najmniej 10 lat doświadczenia od chwili uzyskania
uprawnień w pełnieniu funkcji na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych branży sanitarnej lub
Inspektora Nadzoru branży sanitarnej, - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych
branży sanitarnej lub Inspektora Nadzoru branży sanitarnej przy realizacji co najmniej jednego zamówienia doprowadzonego do
odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej
obejmującego swoim zakresem instalacje sanitarne, w szczególności: mechaniczną instalację wentylacyjną, klimatyzacyjną oraz
centralnego ogrzewania o wartości robót z zakresu branży sanitarnej co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Dla Części 3 a) co najmniej
jedną osobę posiadającą łącznie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - co najmniej 10 lat doświadczenia od chwili
uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych branży elektrycznej
lub Inspektora Nadzoru branży elektrycznej, - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych
branży elektrycznej i teletechnicznej lub Inspektora Nadzoru branży elektrycznej i teletechnicznej przy realizacji co najmniej jednego
zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie
budynku użyteczności publicznej obejmującego swoim zakresem instalacje i urządzenia elektryczne oraz instalacje teletechniczne w
szczególności: system zarządzania systemami automatycznego sterowania w budynku BMS lub SMS, instalacja systemów SSP, CCTV,
kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu o wartości robót z zakresu branży elektrycznej i teletechnicznej co najmniej
1.000.000,00 zł brutto. Dla Części 4 a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić nadzór nad robotami, tj.: - spełniającą wymagania,
o których mowa w art. 37a, 37 g, 37 h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U z
2020 r., poz. 282 z późn. zm.), - posiadającą co najmniej 10 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku nadzoru
konserwatorskiego, - posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru konserwatorskiego przy realizacji co najmniej
jednego zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub
remoncie budynku użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków lub usytuowanego na terenach objętych nadzorem konserwatorskim o wartości robót co najmniej 8.000.000,00 zł brutto. UWAGA 1! Zamawiający, zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.), przez budynek użyteczności publicznej rozumie budynek
przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa
wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług
pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim
lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej
uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Za budowę lub przebudowę lub remont Zamawiający uzna budowę lub przebudowę lub
remont w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane. UWAGA 2! Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia przez jedną
osobę ww. funkcji celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie. W przypadku polegania przez
Wykonawcę na doświadczeniu innych podmiotów w myśl art. 22a ustawy Pzp, spełnienie wyżej wymienionych warunków
Wykonawca wraz z innym podmiotem mogą wykazać łącznie. UWAGA 3! Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami
należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju
z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.
12a ustawy Prawo budowlane oraz innych przepisów tej ustawy, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
UWAGA 4! Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez
Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich
walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych
zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku
zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i
nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące
osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi,
uprawnieniami i doświadczeniem niezbędnymi do wykonania zamówienia: Dla Części 1 a) co najmniej jedną osobę posiadającą
łącznie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i
posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst
jedn. Dz. U z 2020 r., poz. 282 z późn. zm.), - co najmniej 10 lat doświadczenia od chwili uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji na
stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno- budowlanej, - doświadczenie na stanowisku
Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej jednego zamówienia
doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku
użyteczności publicznej, wpisanego do rejestru zabytków lub usytuowanego na terenach objętych nadzorem konserwatorskim i
obejmującego swoim zakresem branże: konstrukcyjną, sanitarną, elektroenergetyczną i teletechniczną wraz z zagospodarowaniem
terenu o wartości robót co najmniej 8.000.000,00 zł brutto. Dla Części 2 a) co najmniej jedną osobę posiadającą łącznie: - uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - co najmniej 7 lat doświadczenia od chwili uzyskania
uprawnień w pełnieniu funkcji na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych branży sanitarnej lub
Inspektora Nadzoru branży sanitarnej, - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych
branży sanitarnej lub Inspektora Nadzoru branży sanitarnej przy realizacji co najmniej jednego zamówienia doprowadzonego do
odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej
obejmującego swoim zakresem instalacje sanitarne, w szczególności: mechaniczną instalację wentylacyjną, klimatyzacyjną oraz
centralnego ogrzewania o wartości robót z zakresu branży sanitarnej co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Dla Części 3 a) co najmniej
jedną osobę posiadającą łącznie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - co najmniej 7 lat doświadczenia od chwili
uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych branży elektrycznej
lub Inspektora Nadzoru branży elektrycznej, - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych
branży elektrycznej i teletechnicznej lub Inspektora Nadzoru branży elektrycznej i teletechnicznej przy realizacji co najmniej jednego
zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie
budynku użyteczności publicznej obejmującego swoim zakresem instalacje i urządzenia elektryczne oraz instalacje teletechniczne w
szczególności: system zarządzania systemami automatycznego sterowania w budynku BMS lub SMS, instalacja systemów SSP, CCTV,
kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu o wartości robót z zakresu branży elektrycznej i teletechnicznej co najmniej
1.000.000,00 zł brutto. Dla Części 4 a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić nadzór nad robotami, tj.: - spełniającą wymagania,
o których mowa w art. 37a, 37 g, 37 h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U z
2020 r., poz. 282 z późn. zm.), - posiadającą co najmniej 10 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku nadzoru
konserwatorskiego, - posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru konserwatorskiego przy realizacji co najmniej
jednego zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie lub
remoncie budynku użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków lub usytuowanego na terenach objętych nadzorem konserwatorskim o wartości robót co najmniej 8.000.000,00 zł brutto. UWAGA 1! Zamawiający, zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.), przez budynek użyteczności publicznej rozumie budynek
przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa
wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług
pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim
lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej
uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Za budowę lub przebudowę lub remont Zamawiający uzna budowę lub przebudowę lub
remont w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane. UWAGA 2! Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia przez jedną
osobę ww. funkcji celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie. W przypadku polegania przez
Wykonawcę na doświadczeniu innych podmiotów w myśl art. 22a ustawy Pzp, spełnienie wyżej wymienionych warunków
Wykonawca wraz z innym podmiotem mogą wykazać łącznie. UWAGA 3! Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami
należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju
z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.
12a ustawy Prawo budowlane oraz innych przepisów tej ustawy, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
UWAGA 4! Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez
Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich
walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych
zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku
zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i
nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 26.01.2021, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: 1. Oferty należy składać w Sekretariacie
Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego
nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2, 84-200 Wejherowo, do dnia 25.01.2021 r. do godz. 11:00. Wszystkie oferty otrzymane przez
Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom
bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia
oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w tymczasowej siedzibie Muzeum Piaśnickiego
w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego nazistowskiego obozu
koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2 w Wejherowie, w biurze Zastępcy Dyrektora dnia 25.01.2021 r. o godz. 11:30. 4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w formie transmisji on-line. Uwaga: Zamawiający informuje, że ze względu na ogłoszony stan epidemii, otwarcie ofert z niniejszego postępowania będzie transmitowane on-line na stronie internetowej
– stosowny link zostanie udostępniony na stronie http://bip.stutthof.org/, w zakładce zamówienia
publiczne – nie później niż w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. 5. Na ofertę, zwaną dalej
„Ofertą” składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. 6. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze
wzorem stanowiącym Załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na
zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. X ust. 1 lit. d) SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o
współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty
(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do
podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z
2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do
ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: 1. Oferty należy składać w Sekretariacie Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego
nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2, 84-200 Wejherowo, do dnia 26.01.2021 r. do godz. 11:00. Wszystkie oferty otrzymane przez
Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia
oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w tymczasowej siedzibie Muzeum Piaśnickiego w Wejherowie Oddziału Muzeum Stutthof w Sztutowie. Niemieckiego nazistowskiego obozu
koncentracyjnego i zagłady (1939-1945), ul. Św. Jacka 11/2 w Wejherowie, w biurze Zastępcy Dyrektora dnia 26.01.2021 r. o godz. 11:30. 4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w formie transmisji on-line. Uwaga: Zamawiający informuje, że ze względu na ogłoszony stan epidemii, otwarcie ofert z niniejszego postępowania będzie transmitowane on-line na stronie internetowej
– stosowny link zostanie udostępniony na stronie http://bip.stutthof.org/, w zakładce zamówienia
publiczne – nie później niż w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. 5. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą” składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. 6. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. X ust. 1 lit. d) SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10424796 2024-04-30
godz. 10:30
Śląskie Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie Część 1: Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie dokumen...
10484037 2024-04-30
godz. 12:00
Wielkopolskie Prowadzenie nadzoru technologicznego nad procesem fermentacji metanowej w instalacji biogazowej
10478435 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i ...
10481647 2024-05-07
godz. 11:00
Małopolskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w...
10485511 2024-05-09
godz. 08:30
Dolnośląskie Roczna kontrola stanu technicznego budynków Zasoby Osiedla Bolkowsko - Kruszwickiego
10473190 2024-05-09
godz. 09:00
Mazowieckie „Opracowanie projektu budowanego wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla budowy gazociągu średniego ciśnienia DN 160 PE RC, DN 90 PE RC w miejscowości Lubsko, ul. Transportowa” ...
10487928 2024-05-09
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Sporządzenie ekspertyzy i dokumentacji projektowej na wykonanie izolacji fundamentów dla budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy św. Ducha 67 w Inowrocławiu
10488061 2024-05-10
godz. 09:00
Opolskie GKR 7013.1.2.2024 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Rudniki wraz z budową zbiornika wody czystej"....
10447848 2024-05-13
godz. 12:00
Lubelskie opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku nr 31 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzeszów wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz pełnienie nadzoru aut...
10480304 2024-05-27
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "WRG Brzezie Q=100 000 m3h - kompleksowa modernizacja"