Przetarg - Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi...

   
Analizuj Zamówienie 1572226 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2010-11-26
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi finansowo-księgowej i asystenta ds. finansowo - księgowych w ramach projektu pn. Szkoła
Równych Szans współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi finansowo - księgowej i asystenta ds. finansowo-księgowych projektu pn. Szkoła Równych Szans współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt Szkoła Równych Szans jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dane dotyczące projektu:
Projekt realizowany jest w Gminie i Mieście Warta;
Wartość projektu - 1 396 450,00 zł.;
Liczba placówek oświatowych objętych projektem - 8;
Przewidywana liczba osób objętych wsparciem - 888;
Zakresy obowiązków i czynności:
Część I - Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu:
1. Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
2. Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu ze Skarbnikiem Gminy i Miasta Warta;
3. Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
4. Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
5. Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej dotyczącej projektu i sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
3.4.1.6 Dokonywanie dyspozycji środków pieniężnych.
Część II - Asystent ds. finansowo - księgowych projektu:
1. Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
2. Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu ze Skarbnikiem Gminy i Miasta Warta;
3. Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
4. Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
5. Prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej projektu i wynikłych z tego rozliczeń;
6. Współpraca w prowadzeniu dokumentacji księgowej dotyczącej projektu.
Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Specjalista ds. obsługi finansowo - księgowej projektu:
1. Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
2. Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu ze Skarbnikiem Gminy i Miasta Warta;
3. Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 4. Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
5. Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej dotyczącej projektu i sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
6. Dokonywanie dyspozycji środków pieniężnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent ds. finansowo - księgowych projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Asystent ds. finansowo - księgowych projektu:
1. Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
2. Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu ze Skarbnikiem Gminy i Miasta Warta;
3. Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
4. Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
5. Prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej projektu i wynikłych z tego rozliczeń;
6. Współpraca w prowadzeniu dokumentacji księgowej dotyczącej projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża usługi księgowe
kody CPV 79211000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe