Przetarg 11469795 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego –...

   
Analizuj Zamówienie 11469795
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-03
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – zadanie „Budową drogi dla pieszych i rowerów przy ul. Łęckiej w Jawiszowicach w ramach rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 949”

1. Przedm
iotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ra-mach zadania „Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy ul. Łęckiej w Jawiszowicach w ramach rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 949” dofinansowanego z Europejskiego Fun-duszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 nr naboru FEMP.03.02-IZ.00-034/24, realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy między innymi: 1) Przedłożenie Zamawiającemu pisemnej opinii o dokumentacji projektowej na podstawie, której ma być realizowana inwestycja oraz weryfikacja na bieżąco każdej dokumentacji opracowywanej przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia, na każdym etapie realizacji i rozliczenia zadania. 2) Nadzór nad prowadzonymi w ramach zadania robotami budowlanymi, usługami i dostawami obejmującymi swym zakresem m.in.:a) opracowanie dokumentacji projektowej podlegającej procedurze ZRID wraz uzyskaniem niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych, stanowiących podstawę do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym ostatecznej decyzji ZRID oraz pozostałej dokumentacji stanowiącej podstawę do rozliczenia inwestycji – kosztorysy, harmonogramy, jak również dokumentacji koniecznej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagane. Informacje dotyczące rodzaju i ilości egzemplarzy wymaganej dokumentacji projektowej zostały określone w PFU, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w wersji papierowej – 2 egz. oraz w wersji elektronicznej;b) sporządzenie stosownych analiz widoczności i przejezdności dla docelowej geometrii zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi Zarządców dróg i WR-D z jednocze-sną korektą parametrów geometrycznych, typów skrzyżowań oraz innych elementów drogowych objętych inwestycją;c) opracowanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzeń;d) budowę ciągu pieszo-rowerowego po południowej stronie ul. Łęckiej;e) budowę zatok autobusowych, zlokalizowanych w pobliżu miejsca usytuowania istnie-jących przystanków autobusowych;f) montaż 3 wiat przystankowych –„zielone wiaty przystankowe” z funkcją retencji wody wraz z zielenią towarzyszącą. Zatokę autobusową należy wyposażyć w kosz na śmieci oraz stojak na rowery. Teren pod wiatą należy utwardzić kostką betonową;g) montaż 2 punktów ładowania darmową zieloną energią, umożliwiających ładowanie telefonów lub urządzeń mobilnych przy pomocy USB lub metoda indukcyjną;h) przebudowę skrzyżowań;i) budowę/przebudowę zjazdów;j) wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego;k) wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją oraz wykonanie nasadzeń zastępczych i projektowych;l) budowę i przebudowę odwodnienia;m) budowę kanału technologicznego;n) budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę linii kablowej nN, budowę dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych; o) zabezpieczenie istniejących sieci;p) przebudowę i zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu, kolidujących z inwestycją i innej infrastruktury (mi.in. ogrodzeń);q) wykonanie dokumentacji powykonawczej, koniecznej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie /zakończenia budowy w tym między innymi:- dokumenty i oświadczenia kierownika budowy,- wykaz zmian do zatwierdzonego projektu budowlanego,- dokumentacja projektowa z naniesionymi zmianami,- protokoły badań i sprawdzeń oraz deklaracje, atesty i aprobaty dla poszczególnych branż oraz oznakowania pionowego i poziomego,- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,- oświadczenie geodety;r) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończe-nias) sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową;3. Szczegółowy zakres usługi nadzoru inwestorskiego określa niniejsza umowa, SWZ oraz oferta złożona przez Inspektora Nadzoru stanowiąca integralną część umowy. Podstawowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia „zaprojektuj i wybuduj” określa program funkcjonalno-użytkowy (PFU) natomiast szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia doku-mentacja projektowa sporządzona przez wykonawcę. 4. Zamawiający zawarł umowę o dofinasowaniu Projektu w ramach Priorytetu 3 Fundusze eu-ropejskie dla transportu miejskiego Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 z dnia 26.06.2025 r. w ramach działania 3.2.Transport miejski, Typ projektu A. Transport miejski w związku z czym, strony oświadczają, że są świadome, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego Zamawiający utraci dofinansowanie i powstanie w związku z tym szkoda.5. Inspektor Nadzoru w okresie 5 dni od daty zawarcia umowy, z datą ważności od daty zawar-cia umowy do dnia odbioru końcowego, przedłoży aktualną polisę ubezpieczenia, a w przy-padku jej braku inny dokument potwierdzający, że Inspektor Nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 600. 000,00 zł. Jeśli złożona polisa straci ważność w czasie realizacji zamówie-nia, Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedłożenia nowej polisy, powinno to nastąpić przed upływem ważności złożonej wcześniej polisy.6. W terminie do 5 dni od daty podpisania umowy Inspektor nadzoru przedłoży Zamawiające-mu kalkulację ceny ofertowej zawierającej:1) wyszczególnienie składników wynagrodzenia,2) wyszczególnienie kosztów składników wynagrodzenia.7. W terminie do 5 dni od daty podpisania umowy Inspektor nadzoru przedłoży Zamawiające-mu harmonogram pracy dla Inspektorów Nadzoru poszczególnych branż. Harmonogram na-leży opracować w oparciu o harmonogram rzeczowo -finansowo- terminowy zadania inwe-stycyjnego, odzwierciedlający okres projektowania i wykonywania robót budowlanych po-szczególnych branż.Dokumentacja projektowa robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór budowla-ny znajduje się na stronie:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b87ba3df-6883-490d-bb8e-6375d9e35ec1

SZP.271.29.2025
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się