Przetarg 7903675 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad...

   
Analizuj Zamówienie 7903675 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: „Budowa Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej w
Kluczach”.
Numer referencyjny: ZP.271.22.2020

Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych, oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umowy z wykonawcą robót budowlanych pod nazwą „Budowa Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej w Kluczach” a w szczególności:

1) wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn.zm.).
2) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,
3) dokonywanie w imieniu Zamawiającego wszelkich zawiadomień właściwych organów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawy Prawo budowlane, w tym m.in. o terminie rozpoczęcia budowy i zakończeniu budowy,
4) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy oraz udział w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego,
5) nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,
6) podczas trwania robót budowlanych zapewnienie obecności na budowie co najmniej jednego, właściwego do aktualnego etapu robót, inspektora nadzoru inwestorskiego, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót (każda obecność potwierdzona wpisem do dziennika budowy oraz na liście obecności),
7) organizowanie (w tym na żądanie Zamawiającego) narad koordynacyjnych na budowie, sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym stronom,
8) W ramach pozyskania pozwolenia na budowę Zamawiający uzyskał odpowiednio warunki techniczne przyłączenia lub zapewnienia dostawy/odbioru od poszczególnych gestorów sieci. W przypadku konieczności aktualizacji lub pozyskania nowych warunków technicznych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać je w ramach świadczonej usługi oraz przygotować wszelkie dokumenty niezbędne do włączenia mediów,
9) kontrola zgodności wykonywanych robót z projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, uzgodnieniami oraz umową z wykonawcą robót;
10) sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy Zamawiającego;
11) żądanie od wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową,
12) wykonywanie przewidzianych przepisami prawa obowiązków Zamawiającego wobec podwykonawców, a w szczególności kontrolowanie na bieżąco realizacji obowiązku wykonawcy robót w zakresie wydawania zgód dotyczących zawarcia umów z dalszymi podwykonawcami robót budowlanych oraz zgłoszeń i rozliczeń podwykonawców (robót budowlanych oraz usług i dostaw o wartości powyżej 50 000,00 zł) oraz przedstawianie Zamawiającemu zaopiniowanych zgłoszeń podwykonawców,
13) dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót pod względem terminowym i finansowym,
14) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz poświadczenie usunięcia tych wad przez wykonawcę robót,
15) zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
16) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów i ich gromadzenie przez Wykonawcę w celu finalnego przekazania Zamawiającemu (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.), dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa,
17) współpraca z projektantem/nadzorem autorskim,
18) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wynikłych podczas realizacji robót budowlanych i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek,
19) uzgadnianie z nadzorem autorskim i Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeżeli zaistnieje taka konieczność,
20) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, w uzgodnieniu z Zamawiającym, spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym,
21) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbioru częściowego,
22) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy,
23) sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentacji powykonawczej oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego,
24) udział w przeprowadzeniu rozruchu instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynku, przekazanie Zamawiającemu obiektu do eksploatacji wraz z kompletem dokumentów umożliwiających niezwłoczne rozpoczęcie użytkowania obiektu,
25) potwierdzenie gotowości wykonawcy robót do odbioru końcowego oraz przygotowanie i udział w końcowym odbiorze zadania w obecności Zamawiającego,
26) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu,
27) kontrola rozliczeń finansowych, w tym:
− weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zasadami określonymi w umowie o wykonawstwo robót,
− kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z wykonawcą robót oraz harmonogramem, w tym w zakresie dostarczania dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia na rzecz podwykonawców i dalszych podwykonawców robót budowlanych,
− sprawdzanie faktur częściowych i końcowych przekładanych przez wykonawcę robót, kwalifikowanie ich do zapłaty i terminowe przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty,
− dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone,
− rozliczenie końcowe inwestycji;
28) udział w komisji inwentaryzacyjnej jeżeli zajdzie konieczność przedterminowego rozwiązania umowy bądź zmiany wykonawcy robót.
29) jeżeli Zamawiający uzna to za stosowne - udział Wykonawcy w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów,
30) udział Wykonawcy w ostatnim przeglądzie przed upływem terminu gwarancji wykonawcy robót budowlanych.
31) Wykonawca będzie zobowiązany do składania Zamawiającemu pisemnych raportów w cyklach miesięcznych. W raporcie za dany miesiąc należy umieścić co najmniej: informacje dotyczące postępu prac na budowie, stopień realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, kwestie problemowe (np. zagrożenia dla realizacji harmonogramu), stopień realizacji prac Wykonawcy (opis wykonanych czynności w danym miesiącu oraz listę obecności za dany miesiąc)

Dodatkowo:
1) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie, uzasadniona zdaniem Wykonawcy, konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, nieprzewidzianych umowami zawartymi z wykonawcami robót, to Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia wykonawcy robót.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na plac budowy na każde wezwanie Zamawiającego.
3) Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru, przy czym:
a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy,
b) pobyty inspektora nadzoru branży właściwej do aktualnego etapu prac powinny odbywać się nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy oraz na liście obecności.
4) Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach.

Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do terenu na, którym ma być realizowana inwestycja nad którą ma być sprawowany nadzór inwestorski będący przedmiotem zamówienia, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”.

Szczegółowy zakres robót nad którymi ma być sprawowany nadzór inwestorski został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do SIWZ postępowania na wykonanie robót budowlanych.
Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi:
https://bip.malopolska.pl/ugklucze,m,330780,2020.html
a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 306.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10512757 2024-05-14
godz. 15:00
Wielkopolskie Wykonanie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1a, 2 (z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej) i 3 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. kontroli stanu technicznego budynków mieszk...
10504081 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim. Część 1: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie...
10507117 2024-05-15
godz. 10:00
Lubelskie przeprowadzenie odbioru robót remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR Tomaszów Lubelski, 22-600, ul. Ściegiennego 57.
10514701 2024-05-16
godz. 10:00
Podlaskie Rrg.2710.28.2024 Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizacji robót budowlanych zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych i tłocznych z przepompowniami oraz sieci...
10517773 2024-05-17
godz. 08:00
Mazowieckie DzAI/282/31/24 Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. „Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” ...
10516939 2024-05-17
godz. 09:00
Podkarpackie „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego wsi Kalników, gm. Stubno na obszarze 2426,7772 ha” Przedmiotem zamówienia je...
10507270 2024-05-17
godz. 11:00
Mazowieckie [ZAK/2024/001086] EKSPERTYZA KONSTRUKCYJNA ZBIORNIKÓW - Bonin 78-530 -
10519007 2024-05-23
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przyłącza gazowego i wewnętrznej instalacji gazowej co i cwu dla 10 lokaliw budynku przy ulicy Wschodniej 3 w Kole 3. Określenie przedmiot...
10519024 2024-05-23
godz. 11:00
Wielkopolskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przyłącza gazowego i wewnętrznej instalacji gazowej co i cwu dla 8 lokaliw budynku przy ulicy Toruńskiej 103 w Kole 3. Określenie przedmi...
10520296 2024-05-27
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn: Budowa przeprawy mostowej przez rzekę Narew w m. Nowe Łachy gm. Rzewnie, powiat makowski z m. Nowy Lubi...