Przetarg 6583960 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad...

   
Analizuj Zamówienie 6583960 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-13
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Zagospodarowanie zabytkowego Amfiteatru i Pomnika
Czynu Powstańczego na Górze Św. Anny wraz z otoczeniem, w ramach zadania „Ochrona Dziedzictwa Kulturowego Pomnika Historii Góra Św. Anny”.
Numer referencyjny: OR.272.11.2019.AG1

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, VIII Oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: „Ochrona dziedzictwa kulturowego Pomnika Historii Góra Św. Anny”. Nadzór inwestorski będzie obejmował roboty budowlane zlokalizowane w miejscowości Góra św. Anny, w granicach administracyjnych gminy Leśnica, na terenie powiatu strzeleckiego, w województwie opolskim. Obszar interwencji położony jest w zasięgu Parku Krajobrazowego „Góra Św. Anny” a także na obszarze „Pomnika Historii – Góra Św. Anny – komponowany krajobraz kulturowo – przyrodniczy” objęty jednocześnie strefą ochrony konserwatorskiej. Przedsięwzięcie znajduje się w Specjalnym Obszarze Ochrony Siedlisk sieci Natura 2000 o nazwie „Góra Świętej Anny” PLH 160002. Przedsięwzięcie zostało zlokalizowane na działkach o nr ew.: - 280/1 – część działki; - 105/1 – całość działki; - 209 – część działki; - 114 – część działki; - 281 – część działki. Przedsięwzięcie zakłada rewitalizację Pomnika Czynu Powstańczego oraz Amfiteatru zlokalizowanego w dawnym kamieniołomie, wraz z terenami otaczającymi. Nadzór inwestorski będzie obejmował następujący zakres robót: Remont pylonu masztowego, remont i przebudowa dolnego kręgu Amfiteatru wraz ze sceną z zachowaniem górnego kręgu Amfiteatru i zabezpieczeniem skały, remont schodów terenowych, remont i przebudowa nawierzchni pieszych, budowa małej architektury; Remont Pomnika Czynu Powstańczego, przebudowa: nawierzchni pieszych i jezdnych, remont i przebudowa murów oporowych i schodów, budowa balustrad, małej architektury; Remont i przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej, przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, remont i budowa sieci oświetlenia i iluminacji. Przedmiot zamówienia realizowany będzie do dnia 30.06.2020 r. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru określają: Przedmiary robót, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, decyzja pozwolenia na budowę, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. 2018 r., poz. 650) w ramach której do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy: - Kontrola prawidłowości lokalizacji robót w planie i przekrojach. - Kontrola realizacji robót zgodnie z wymaganiami i ustaleniami konserwatora zabytków. - Monitoring zaangażowania środków Zamawiającego oraz postępu robót. - Kontrola realizacji wymagań technologicznych. - Kontrola prawidłowości certyfikatów producenta dostarczanych przez Wykonawcę oraz prowadzenie zapisów z kontroli zmian, badań i spraw spornych. - Prowadzenie korespondencji z Zamawiającym. - Prowadzenie kontroli aktualnych i potencjalnych kompensat Wykonawcy. - Sprawdzanie stanu bezpieczeństwa na budowie. - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - Informowanie Zamawiającego o postępie robót, wypadkach i innych zagrożeniach. - Organizowanie i prowadzenie Rad Budowy. - Wstrzymanie robót realizowanych niezgodnie z pozwoleniem robót i dokumentacją przetargową. - Sprawdzanie robót i wykrywanie wad. - Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy przy pełnej współpracy z projektantem pełniącym

nadzór autorski. - Dokonywanie zmian jakości i ilości robót za zgodą Zamawiającego (nie powodujących zwiększenia wartości robót Wykonawcy). - Ocena i sprawdzanie wycen. - Kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z wykonawcą robót. - Sprawdzanie zestawień i potwierdzanie kwot do wypłaty. - Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. Wszystkie prace należy wykonać szczegółowo z programem prac konserwatorskich oraz zgodnie z: - Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; - Kosztorysami ofertowymi; - Projektem Budowlanym; - Projektem Wykonawczym; - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; - obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami itp.; - decyzją pozwolenia na budowę; - decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Inspektor nadzoru inwestorskiego winien posiadać wiedzę i zdolności służące do właściwego sporządzania dokumentów niezbędnych do rozliczania projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, a w szczególności: harmonogramów rzeczowo – finansowych postępu prac w układzie zgodnym z umową o dofinansowanie oraz według zasad wynikających z umowy na roboty budowlane w zakresie częściowego rozliczenia robót. Inspektor nadzoru zapewni w osobie własnej bądź w postaci dodatkowego personelu: inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, inspektora nadzoru w branży architektonicznej bez ograniczeń, w specjalności w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającego kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2018 poz. 10) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). 2. Zamawiający wymaga by Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników biurowych i administracyjnych wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, z zakresu prac administracyjno – biurowych. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną powierzone do wykonania Podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy pracowników Podwykonawcy. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności i osób o których mowa w ust. 2 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), w szczególności inspektorów nadzoru, a także podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych równoważnych rejestrów wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia zawierającego wykaz osób, o których mowa w pkt 1, zatrudnionych na podstawie umowy o prace. Oświadczenie to powinno zawierać również: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymienione w pkt 2 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie

umowy o pracę wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust.2 czynności, tj.: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz 1000). o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. 7. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 6, lit. d projektu umowy. 8. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynność, za co Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 6, lit. e projektu umowy. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej ternu robót i otoczenia.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483303 2024-04-30
godz. 10:30
Dolnośląskie wykonanie ekspertyzy dotyczącej zalewania mieszkań w budynku przy ul. Nałkowskiej 3 w Wałbrzychu.
10472623 2024-04-30
godz. 11:00
Małopolskie Termomodernizacja wybranych obiektów Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie-budynek Kaplicy
10415530 2024-04-30
godz. 14:00
Mazowieckie Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia jest zlecenie zakresu prac projektowych oraz wykonanie prac budowlano-montażowych i innych czynności niezbędnych do realizacji zadania...
10481795 2024-04-30
godz. 16:00
Kujawsko-Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Nadzór inwestorski nad inwestycją Nadzór inwestorski nad inwestycją - projekt i wykonanie instalacji fotowoltaicznej 1MWp( Zakład- Bydgoszcz) 1 szt.
10458047 2024-05-06
godz. 15:00
Świętokrzyskie Sporządzenie programu robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na rekonstrukcję zniszczonych fragmentów ogrodzenia Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w ...
10380473 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej dla nie więcej niż 125 lokali mieszkalnych lub użytkowych i nie więcej niż 2 budynków niemieszkalnych będących własnością Skarbu...
10481825 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie WZP.271.2.31.2024.AS Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ulicy Zakole wraz z infrastrukturą techniczną w ...
10484743 2024-05-10
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m....
10483878 2024-05-27
godz. 09:00
Lubelskie Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 833 od km 1+326 do km 12+980" 1. Przedmiotem...
10480321 2024-05-28
godz. 10:00
Świętokrzyskie Zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa DW 723 od budowanego węzła w ciągu DK 77 do istniejącego śladu DW 723 w m. Sandomierz o dł. ok. 1,35 km - w systemie za...