Przetarg 10366005 - Park sensoryczny – zagospodarowanie terenu pomiędzy ul....

   
Analizuj Zamówienie 10366005
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-25
przedmiot ogłoszenia
Park sensoryczny – zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 24 Sierpnia a ul. T. Kościuszki wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parku
sensorycznego – zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 24 Sierpnia a ul. T. Kościuszki wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej.2. Celem projektu jest poprawa estetyki oraz funkcjonalności terenu zielonego przy rzece Czarna Hańcza, stworzenie nowoczesnego, stymulującego oraz atrakcyjnego zagospodarowania terenu. Jest to forma ogrodu dydaktycznego i terapeutycznego. Główną ideą projektu parku sensorycznego jest stworzenie atrakcyjnej przestrzeni stymulującej wszystkie zmysły, która dzięki bogatej ofercie w sposób szczególny zachęca do spędzania czasu przez użytkowników z wszystkich grup wiekowych. Wydzielono kilka stref tematycznych: strefę wzroku, słuchu, dotyku, smaku, zapachu oraz strefę zabawy, a także edukacyjną rabatę wodną z kamiennym przejściem.3. W ramach inwestycji zostaną wybudowane:1) Główny ciąg komunikacyjny utwardzony (ruch mieszany pieszy, rowerowy, rolkowy): od istniejącej drogi dla rowerów w ul.24 Sierpnia do ciągu pieszego w ul. T. Kościuszki w Suwałkach).2) Zjazd o nawierzchni utwardzonej od ul. T Kościuszki do obsługi dz. nr 11439/2 i dojazd do obsługi technicznej istniejących separatorów.3) Ciągi komunikacji/ ścieżki spacerowe o nawierzchni gruntowej przy strefach tematycznych parku sensorycznego.4) Park sensoryczny: zieleń urządzona niska, średnio wysoka i wysoka wraz z obiektami małej architektury dostępnymi do użytku powszechnego, stanowiącym 5 stref ogrodu sensorycznego strefę wzroku, słuchu, dotyku, smaku, zapachu oraz strefę zabawy a także edukacyjną rabatę wodną z kamiennym przejściem (ogród wodny).5) Oświetlenie parkowe.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, SST, szczegółowe elementy wyposażenia architektonicznego zawiera SST architektura. 5. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami.6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy, w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Użycie w dokumentacji, SST etykiety oznaczają, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiadające przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.9. Użycie w dokumentacji, SST wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy, usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymaganiach związanych z realizacją zamówienia.10. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w OPZ, dokumentacji.11. Zamówienie realizowane w ramach projektu nr LTPL00050 Poprawa stanu zielonej infrastruktury na obszarach miejskich w regionie transgranicznym w ramach Programu Współpracy Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.12. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować 2 tablice pamiątkowe. Tablice należy wykonać zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Współpracy Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.13. Projekt i treść tablic oraz miejsce ich ustawienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym.

ZP.271.16.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00276205/01 z dnia: 2024-04-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych),
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 10.04.2024 r. do godz. 09:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
Po zmianie:
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych),
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz. 09:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-10 09:00
Po zmianie:
2024-04-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-10 11:00
Po zmianie:
2024-04-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-09
Po zmianie:
2024-05-14



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00282237/01 z dnia: 2024-04-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych),
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz. 09:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
Po zmianie:
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych),
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 09:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-15 09:00
Po zmianie:
2024-04-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-15 11:00
Po zmianie:
2024-04-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-14
Po zmianie:
2024-05-17
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, boiska, zagospodarowanie terenu, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 3451000, 30195000, 37310000, 37535100, 37535200, 39113600, 39151100, 45111200, 45112710, 45212220, 45233252, 45233253, 45311200, 77211400, 77211600
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , boiska , zagospodarowanie terenu , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10485636 2024-05-13
godz. 09:00
Pomorskie Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501 Przedmiotem niniejszego postępowan...
10484122 2024-05-13
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja placu zabaw w Szembruku Opis przedmiotu zamówienia- Przedmiotem opracowania jest „Modernizacja placu zabaw w miejscowości Szembruk”, działka nr 348, obręb ewidencyjny 0...
10461577 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży w 2024 roku. WZP.2512.56.2024
10492009 2024-05-14
godz. 10:00
Dolnośląskie Modernizacja układu dróg nr 2501D Brunów-Chmielno-Ustronie oraz 2518D Chmielno-Zbylutów-Skorzynice o dł. 8,7 km 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji:1.1. drogi powiat...
10490579 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Oblin Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Oblin. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.:- ...
10490531 2024-05-16
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań, związanych z realizacją inwestycji pn.: „Budowa kanalizacji deszczowej, wodociągu w drodze gminnej ul. Rybackiej w miejscowości Jantar...
10416241 2024-05-16
godz. 10:00
Mazowieckie Prace ogrodniczo-porządkowe terenów zieleni obszary Okęcie i Włochy w 2025 roku 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczo-porządkowych i utrzymanie terenów zieleni nis...
10484993 2024-05-16
godz. 12:30
Mazowieckie Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II 1. Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego cmentarza z okresu I wojny światowej w Pęcicach.2. Cmentarz, o k...
10396577 2024-05-17
godz. 14:00
Dolnośląskie Remont drogi w miejscowości Osła (dz. 256/98), w otoczeniu LSSE obszar Krzywa - etap II ZP3.24
10480340 2024-05-23
godz. 08:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest:wykonywanie czynności związanych ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:a) w budynkach – maksymalna powierzchnia 53.168,82 m2,b...