Przetarg 10287099 - Otwarty nabór partnera/partnerów spoza sektora finansów...

   
Analizuj Zamówienie 10287099 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2024-02-26
przedmiot ogłoszenia
Otwarty nabór partnera/partnerów spoza sektora finansów publicznych, w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dofinans
owanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (konkurs nr FEDS.08.01-IZ.00-075/24).
Nabór partnera/partnerów prowadzony jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz.U. poz. 1079).
CEL PARTNERSTWA:
Wspólne przygotowanie i opracowanie wniosku, aplikowanie o dofinansowanie oraz realizacja projektu, w ramach którego przewiduje się realizację działań uwzględniających m.in.: a) zajęcia podnoszące umiejętności kluczowe uczniów oraz rozwijające umiejętności programowania i wykorzystywania TIK, AI i innych rozwiązań cyfrowych; b) wdrażanie nowych form i programów nauczania, w szczególności wykorzystujących w edukacji projektowanie uniwersalne, nauczanie metodą eksperymentu lub projektu; c) działania rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów oraz zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych; d) zajęcia antydyskryminacyjne rozwijające kompetencje przeciwdziałania dyskryminacji oraz budowanie kultury inkluzyjnej w szkole i poza nią; e) wykorzystanie doświadczenia i potencjału szkół i placówek specjalnych w podnoszeniu jakości edukacji włączającej, w tym organizacja zajęć integracyjnych w środowisku szkolnym i poza nim (połączenie współpracy szkół z młodzieżowymi ośrodkami socjoterapii, młodzieżowymi ośrodkami wychowawczymi, itp.); f) wyposażenie lub doposażenie szkół i placówek oświaty w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji programów nauczania oraz zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo-usługowej; g) adaptacja pomieszczeń na potrzeby szkół i placówek oświatowych z uwzględnieniem potrzeb dzieci z niepełnosprawnością, specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; h) organizacja i udzielanie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów na każdym etapie edukacji; i) wykorzystywanie rezultatów pozytywnie zwalidowanych projektów z zakresu edukacji włączającej; j) kursy, studia podyplomowe i inne formy wsparcia, w szczególności rozwijające umiejętności zawodowe i społeczne kadry pedagogicznej i zarządzającej, m.in. w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi TIK i AI, w zakresie edukacji włączającej, projektowania uniwersalnego, coaching, tutoring i mentoring, staże i praktyki, w tym zagraniczne; k) organizacja dla uczniów liceów praktyk zawodowych u pracodawców; l) organizacja kursów kwalifikacyjnych dla uczniów liceów, którzy ukończyli 15 r.ż.; m) organizowanie i udzielanie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego dla dzieci i uczniów na każdym etapie edukacji; n) zajęcia integracyjne dla uczniów w szkole i poza nią; o) rozwijanie umiejętności uczniów, w szczególności komunikacji społecznej i wewnętrznej, refleksyjnego myślenia (w tym o sobie), obserwowania i rozpoznawania emocji oraz ich wpływu na organizm i zachowanie, radzenia sobie ze złością, sytuacjami trudnymi i stresem, itp.; p) zajęcia uczące postaw sprzeciwiających się dyskryminacji i stereotypizacji płciowej; q) zajęcia wzmacniające odporność psychiczną uczniów oraz z zakresu rezyliencji; r) zajęcia umożliwiające w sposób bezpieczny i świadomy poruszać się w świecie cyfrowym; s) popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej, między innymi poprzez organizację zajęć dla dzieci/uczniów, kadry pedagogicznej i zarządzającej;t) zajęcia dla dzieci/uczniów, kadry zarządzającej i nauczycieli zapoznające z zasadami i celami zrównoważonego rozwoju; u) kształtowanie postaw prośrodowiskowych i proekologicznych poprzez realizację, w szczególności w środowisku lokalnym, działań na rzecz ochrony środowiska; v) upowszechnienie i realizacja metod pracy z dziećmi/uczniami w postaci eksperymentu przyrodniczego i projektu ekologicznego; w) realizacja zajęć w szkole lub poza nią popularyzujących, szczególnie wśród dziewcząt, nauki przedmiotów ścisłych, np. matematyki, robotyki, STEM,STEAM; x) wyposażenie i/lub doposażenie pracowni nauki ww. umiejętności w pomoce dydaktyczne; y) popularyzacja pracy projektowej w nauczaniu STEM,STEAM i robotyki; z) tworzenie, popularyzacja i rozwój już istniejących szkół ćwiczeń.
Powiat Oławski z/s w Oławie (55-200) ul. 3 Maja 1, będzie pełnił rolę Lidera partnerstwa / Partnera wiodącego.
WYMAGANIA i OCZEKIWANIA W STOSUNKU DO PARTNERA Działalność potencjalnego partnera musi być zgodna z celami partnerstwa i celami projektu.
Partner w celu wspólnej realizacji projektu zadeklaruje wniesienie wkładu w realizację zadań i celu partnerstwa w postaci wiedzy i doświadczenia, know-how, zasobów ludzkich, zasobów organizacyjnych i technicznych lub finansowych, którymi dysponuje w celu realizacji zadań / działań w projekcie.
Partner będzie odpowiedziany za realizację uzgodnionych i wskazanych zadań. Udział partnera w projekcie nie może polegać wyłącznie na wniesieniu zasobów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
Zadania realizowane przez partnera w ramach projektu nie mogą polegać na oferowaniu towarów, świadczeniu usług lub wykonywaniu robót budowlanych na rzecz pozostałych partnerów.
Partner musi posiadać udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów o podobnym charakterze, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub innych środków publicznych, realizowanych samodzielnie jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner lub we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, w zakresie zbieżnym z celami projektu;
Partner musi posiadać bardzo dobrą znajomość zagadnień z zakresu: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013, ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027, Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasady partnerstwa na lata 2021-2027 oraz innych kluczowych zagadnień związanych z realizacją projektów/działań o przedmiotowym zakresie.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża konsulting, doradztwo, środki unijne
forma partnerstwo innowacyjne
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: konsulting, doradztwo , środki unijne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10371921 2024-04-18
godz. 15:00
Pomorskie Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru: 5.17 FEP Usługi społeczne i zdrowotne, programu Fundusze Europejskie dla Pomorskiego 2021-2027 o nr FEPM.05.17...
10374282 2024-04-18
godz. 15:00
Pomorskie OTWARTY NABÓR PARTNERA SPOZA SEKTORA FINANSÓW DO WSPÓLNEGO PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH KONKURSU NR FEPM.05.17-IZ.00-001/24
10397625 2024-04-24
godz. 00:00
Lubelskie Ogłoszenie o otwartym naborze partnera w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dofinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10....
10395073 2024-04-24
godz. 15:00
Łódzkie Otwarty nabór Partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie FELD.08.08 Kształcenie zawod...
10397483 2024-04-25
godz. 15:00
Łódzkie Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru: Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie FELD.08.08 Kształcenie zawodowe...
10452289 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie W związku z planowanym uczestnictwem jako Wnioskodawca w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycji 1.2.1 "Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, u...
10429893 2024-05-06
godz. 09:00
Łódzkie Otwarty nabór na partnera w celu realizacji projektu w ramach ogłoszonego konkursu nr FERS.05.01-IZ.00-002/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FER...
10345156 2024-05-07
godz. 11:00
Łódzkie Wybór doradcy ekonomiczno-prawno-branżowego w procesie pozyskania inwestora dla Portu Lotniczego Łódź im. Wł. Reymonta sp. z o.o. DSR-ZP-II.271.20.2024 **************************...
10393532 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Usługi doradztwa technicznego związane z realizacją inwestycji na potrzeby morskiej energetyki wiatrowej na terenach portowych
10456551 2024-05-07
godz. 12:00
Pomorskie PWK ZU/093/2024/IO Opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji środowiskowych oraz prowadzenie konsultacji społecznych dla przedsięwzięć inwestycyjnych na terenie Rafiner...