Przetarg 11574678 - Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w...

   
Analizuj Zamówienie 11574678
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-20
przedmiot ogłoszenia
Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału KPT”

Część 1: 1) Część nr 1 – studia podyplomowe: Lider Innowacji lub inne odpowiadające
minimalnemu zakresowi merytorycznemu – programowi studiów: Cel studiów: Celem studiów jest podniesienie kwalifikacji zawodowych i umiejętności liderów i facylitatorów zespołów projektowych w zakresie projektowania innowacyjnych produktów i usług, skoncentrowanych na realnych potrzebach klientów i użytkowników. Program studiów: Studia przekładają się na praktyczną realizację projektu, w tym m.in.: budowanie zespołu, zdefiniowanie wyzwania projektowego, odkrywanie realnych problemów i potrzeb, projektowanie, prototypowanie i testowanie, wdrażanie innowacji oraz rozwiązywanie złożonych problemów społecznych, biznesowych i technologicznych. Korzyści udziału: Udział w programie umożliwia rozwój kluczowych kompetencji przyszłości, takich jak kompleksowe rozwiązywanie problemów, kreatywność oraz umiejętność współpracy w interdyscyplinarnych zespołach. Uczestnicy zyskają także umiejętności społeczne, w tym empatię oraz inteligencję emocjonalną, co pozwoli im lepiej funkcjonować w środowisku zawodowym. Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętności, absolwenci będą mogli natychmiast wprowadzać nowe rozwiązania w swojej pracy, otwierając tym samym drzwi do nowych możliwości zawodowych. Liczba uczestników: 2 osoby

Część 2: Część nr 2 – studia podyplomowe: MBA – Innowacje i Analiza Danych lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu – programowi studiów: Cel studiów: Studia przygotowują do fachowego zarządzania małymi i dużymi zespołami. Studia pomagają zrozumieć, jak nowe technologie zmieniają procesy społeczno-gospodarcze. Program studiów: Program studiów koncentruje się na różnorodnych tematach związanych z rozwojem organizacyjnym, technologią, przywództwem, marketingiem. W ramach wykładów omawiane są zagadnienia dotyczące finansów przedsiębiorstwa, podejmowania decyzji oraz skutecznej komunikacji w kontekście biznesowym. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z aktualnymi trendami oraz narzędziami, które kształtują dzisiejszy rynek pracy. Korzyści udziału: Kierunek ma na celu przekazanie słuchaczom praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania, rozwoju organizacji, analizy innowacji inwestycji biznesowych, finansów, strategii sprzedaży i marketingu. Słuchacze zdobywają wiedzę i umiejętności, które pomagają im rozwinąć karierę w biznesie i administracji publicznej, rozszerzyć biznes i ulepszyć działalność organizacji. Liczba uczestników: 2 osoby

Część 3: Część nr 3 – studia podyplomowe: Sztuczna inteligencja w biznesie i sektorze publicznym lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu – programowi studiów: Cel studiów: celem studiów jest dostarczenie wiedzy i umiejętności z zakresu zastosowania sztucznej inteligencji w działalności gospodarczej, administracji i polityce publicznej. Program studiów: Program studiów podyplomowych obejmuje wprowadzenie do sztucznej inteligencji oraz jej wybrane zastosowania, a także analizę konsekwencji społeczno-ekonomicznych, regulacji prawnych i etycznych związanych z SI. Korzyści udziału: Uczestnicy zdobędą również wiedzę na temat wdrożenia nowoczesnych technologii w organizacjach oraz zastosowań sztucznej inteligencji różnych w branżach. Liczba uczestników: 1 osoba

Część 4: Część nr 4 – studia podyplomowe: MBA AI & Digital Transformation lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu – programowi studiów: Cel studiów: Celem studiów jest przygotowanie uczestników do skutecznego zarządzania procesami transformacji cyfrowej w organizacjach poprzez zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w obszarach nowoczesnych technologii, zarządzania i przywództwa. Program studiów: Program koncentruje się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji (w tym Generative AI) oraz uczenia maszynowego w biznesie, automatyzacji i cyfryzacji procesów (Industry 4.0), analizie danych i Business Intelligence, cyberbezpieczeństwie, przetwarzaniu danych w chmurze oraz zrównoważonym rozwoju (ESG). Korzyści udziału: Uczestnicy poznają również aspekty prawne i organizacyjne wdrażania technologii cyfrowych, zasady zarządzania projektami informatycznymi, a także rozwijają kompetencje menedżerskie i przywódcze niezbędne do skutecznego prowadzenia zespołów w erze cyfrowej. Liczba uczestników: 1 osoba

Część 5: Część nr 5 – studia podyplomowe: Nowoczesna komunikacja marketingowa lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu – programowi studiów: Cel studiów: Celem studiów jest poszerzenie praktycznych umiejętności związanych z kształtowaniem pozycji marki i firmy na rynku, nowoczesną komunikacją marketingową oraz psychologicznymi aspektami zachowań rynkowych. Program studiów: Strategiczne planowanie komunikacji marketingowej wspierającej osiąganie celów biznesowych jest kluczową umiejętnością decydującą o sukcesie firm. Dynamiczne zmiany ekonomiczne i zachowań klientów motywują do szukania nowych kanałów komunikacji i form przekazu. Program zajęć uwzględnia nieustanną potrzebę uzupełniania oraz konfrontacji wiedzy marketingowej z rzeczywistością i pojawiającymi się trendami. Korzyści udziału: Słuchacze zyskują kompetencje pozwalające na samodzielne planowanie i organizację działań reklamowych oraz dobór odpowiednich narzędzi marketingowych. Wiedza i umiejętności zdobyte podczas studiów dają im możliwość skutecznego zarządzania biznesem i świadomego budowania trwałej przewagi konkurencyjnej swoich marek. Liczba uczestników: 4 osoby

Część 6: Część nr 6 – studia podyplomowe: Praktyczne studia UX&UI lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu – programowi studiów: Cel studiów: celem studiów UX jest przygotowanie uczestników do kariery jako UX Designerzy, poprzez zdobycie niezbędnych umiejętności i narzędzi w dynamicznie rozwijającej się branży. Program studiów: program kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji, co umożliwia tworzenie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych odpowiadających na potrzeby użytkowników. Korzyści udziału: Program studiów obejmuje naukę myślenia projektowego, rozwijania kompetencji niezbędnych do pracy z produktem cyfrowym. Program przyczyni się do: Nabycia umiejętności samodzielnego projektowania doświadczeń użytkownika; Poznania metod badania potrzeb użytkowników i analizy danych; Nabycia umiejętności tworzenia prototypów i testowania interfejsów użytkownika; Wykorzystywania narzędzi i technologii, w tym AI, w procesie projektowania UX; Efektywnej współpracy w zespole projektowym i zarządzania projektami UX. Liczba uczestników: 1 osoba

Część 7: Część nr 7 – studia podyplomowe: Transformacja cyfrowa lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu – programowi studiów: Cel studiów: Głównym celem studiów jest zgłębienie tematów innowacji internetowych, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, mediów społecznościowych, big data, wpływu urządzeń mobilnych na zarządzanie organizacją. Program studiów: program kładzie nacisk na praktyczne ukazanie i zastosowanie i edukację metodyki transformacji cyfrowej w biznesie, jako źródło analizy i usprawnienia procesów zarządzania, sprzedaży marketingu, HR, i analizy oraz roli danych w e-biznesie. Korzyści udziału: Uczestnicy wyposażeni zostaną w wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z wpływem innowacji, tj. Internetu, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, mediów społecznościowych, big data, urządzeń mobilnych na zarządzanie organizacją. Ten zestaw wartości pozwoli absolwentom i absolwentkom tych studiów na skuteczne przeprowadzanie cyfrowej transformacji w każdej firmie oraz zdobycie kompetencji, dzięki którym będą jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy (Digital Transformation Officer/Chief Digital Officer). Liczba uczestników: 3 osoba

KPT-DPR.270.4.9.2025
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się