Przetarg 10533607 - Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10533607 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-05-16
przedmiot ogłoszenia
Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych
- w podziale na 6 części

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 7 specjalistycznych elektroenergetycznych kursów zawodowych pn. „SEP-G1-E” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 63 uczestników - pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu SEP.2. Kursy zostaną zrealizowane dla 7 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w pięciu zawodach: 1) dwie 9-osobowe grupy w zawodzie technik elektryk, 2) dwie 9-osobowe grupy w zawodzie technik mechatronik, 3) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik mechanik, 4) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji 5) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. 3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 70 godzin - dla każdej grupy po 10 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej z grup po 10 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów kwalifikacyjnych SEP na uprawnienia elektryczne do 1 kV.4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 4 swz) obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu oraz kontrolno-pomiarowym, dla urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną oraz dla innych urządzeń elektroenergetycznych, m.in. sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, urządzeń elektrotermicznych, oświetlenia ulicznego. 5. Program, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia popisania umowy.6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin przed komisją SEP, pozwalający uzyskać przez nich uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV. 7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z 63 uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 5 i 6 certyfikatu kwalifikacyjnego SEP na uprawnienie elektryczne do 1 kV o 5-letnim okresie ważności. 9. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).10. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie kształcenia zawodowego, zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.11.Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.13.Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowych,b) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kurs,c) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursu,d) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursu,e) przedłożenia indywidualnych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenie,f) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w lit. e) (wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).14.Wszystkie wskazane w ust. 11 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.15.Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.16.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.17.Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego.18.Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.19. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.20. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).21.Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.22.W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 21 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 23 swz.23.W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.24.Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę. 25.Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

Część 2: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Lutowanie ręczne w miedzi i w aluminium – lutowanie twarde i miękkie metodą kapilarną”, (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 18 uczestników - pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu państwowego.2. Kursy zostaną zrealizowane dla 2 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w zawodach: 1) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji;2) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. 3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 20 godzin - dla każdej grupy po 10 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 10 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez ich uczestników uprawnień zgodnych z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa.4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób, dokonujących ręcznych połączeń lutowanych rur miedzianych i aluminium – lutowania twardego i miękkiego metodą kapilarną w instalacjach sanitarnych, centralnych ogrzewania, gazowych, gazów technicznych (w tym medycznych), wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych.5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy umowy.6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin państwowy pozwalający uzyskać przez nich uprawnienia do wykonywania lutowania ręcznego twardego i miękkiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych.7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z 18 uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, certyfikatu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, nadającego im uprawnienia państwowe do ręcznego lutowania twardego i miękkiego. 9. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).10. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie kształcenia zawodowego zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.11. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.13. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowychb) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kursc) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursud) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursue) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenief) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e) (wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).14. Wszystkie wskazane w ust. 13 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.15. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.16. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.17. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego.18. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.19. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.20. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).23. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.24. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 23 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 25 swz.25. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.26. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „F-Gazy” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 18 uczestników - pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu państwowego.2. Kursy zostaną zrealizowane dla 2 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w zawodach: 1) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji;2) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. 3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 40 godzin - dla każdej grupy po 20 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 20 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez ich uczestników uprawnień UDT.4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób dokonujących napraw, konserwacji lub serwisowania, odzysku, likwidacji oraz kontroli szczelności w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych, klimatyzacyjnych i pompach ciepła oraz agregatach chłodniczych samochodów ciężarowych i przyczep chłodni napełnianych substancjami kontrolowanymi (HCFC) i gazami fluorowanymi (HFC).5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy.6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin państwowy pozwalający uzyskać przez nich uprawnień F-Gazowych zgodnych z ustawą z dnia 6 listopada 2018 roku o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z 18 uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, bezterminowego certyfikatu wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego. 9. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).10. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie kształcenia zawodowego zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.11. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.13. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowychb) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kursc) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursud) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursue) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenief) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e) (wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).14. Wszystkie wskazane w ust. 13 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.15. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.16. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.17. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego18. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.19. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.20. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).23. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.24. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 23 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 25 swz.25. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.26. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 8 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Obsługa aplikacji Solid Edge – Projektowanie w systemie CAD 3D” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 72 uczestników - uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu.2. Kursy zostaną zrealizowane dla 8 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w zawodach: 1) sześć 9-osobowych grup w zawodzie technik elektryk;2) dwóch 9-osobowych grup w zawodzie technik mechanik. 3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 240 godzin - dla każdej grupy po 30 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 30 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez uczestników umiejętności, o których mowa w ust. 4 swz.4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób dokonujących projektowania konstrukcji ramowych, instalacji rurowych, elektrycznych, obliczeń wytrzymałościowych i innych, tworzących zaawansowane wirtualne modele przestrzenne z użyciem funkcji szkicowania (Sketch) oraz modelowania z użyciem brył.5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy.6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin pozwalający uzyskać przez nich certyfikat, autoryzowany przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem którego realizowane były kursy.7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, certyfikatów autoryzowanych przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem, którego realizowane były kursy, które wystawione będą dla każdego uczestnika w dwóch językach (polskim i angielskim). Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na certyfikatach logotypów potwierdzających, że Kursy sfinansowane zostały ze środków UE w ramach EFS w Programie FEDS 2021-2027, które to logotypy otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy na wykonanie usługi. 9. Wzór certyfikatu z logotypami Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy.10. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).11. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie komputerowe wyposażone w sprzęt komputerowy, zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.12. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.14. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowychb) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kursc) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursud) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursue) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenief) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e) (wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji)15. Wszystkie wskazane w ust. 14 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.16. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.17. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.18. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego.19. Wykonawca zobowiązany będzie do:1) przeprowadzenia walidacji początkowej (kompetencji uczestników kursu),2) walidacji końcowej (której celem będzie weryfikacja nabycia lub podniesienia kompetencji przez uczestników kursu)3) przekazania wyników wykonanych walidacji na protokole walidacyjnym, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji kursów,4) przekazania wraz z protokołem walidacyjnym wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych przez Wykonawcę podczas przeprowadzonych walidacji (np. testu, wykazu zadań praktycznych, itp.)5) przekazania Zamawiającemu protokołu walidacyjnego oraz wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych podczas walidacji wraz z dokumentacją rozliczającą realizację danego kursu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego kursu (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu). 20. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.21. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.22. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).25. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.26. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 25 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 27 swz.27. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.28. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę. 29. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 5 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Obsługa aplikacji Solid Edge dla mechatroników – Projektowanie w systemie CAD 3D” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 45 uczestników - uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum w zawodzie technik mechatronik.2. Kursy zostaną zrealizowane dla 5 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób) w zawodzie technik mechatronik.3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 150 godzin - dla każdej grupy po 30 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 30 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez uczestników umiejętności, o których mowa w ust. 4 swz.4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób dokonujących projektowania elementów, konstrukcji i urządzeń mechatronicznych oraz układów pneumatycznych i elektropneumatycznych, a także elementów rurowych oraz modelowania z użyciem brył.5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dnia od dnia podpisania umowy.6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin pozwalający uzyskać przez nich certyfikat, autoryzowany przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem którego realizowane były kursy.7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, certyfikatów autoryzowanych przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem, którego realizowane były kursy, o których mowa w ppkt. a, które wystawione będą dla każdego uczestnika w dwóch językach (polskim i angielskim). Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na certyfikatach logotypów potwierdzających, że Kursy sfinansowane zostały ze środków UE w ramach EFS w Programie FEDS 2021-2027, które to logotypy otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy na wykonanie usługi. 9. Wzór certyfikatu z logotypami Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy.10. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).11. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie komputerowe wyposażone w sprzęt komputerowy, zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.12. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.14. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowychb) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kursc) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursud) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursue) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenief) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e) (wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).15. Wszystkie wskazane w ust. 14 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.16. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.17. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.18. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego19. Wykonawca zobowiązany będzie do:1) przeprowadzenia walidacji początkowej (kompetencji uczestników kursu),2) walidacji końcowej (której celem będzie weryfikacja nabycia lub podniesienia kompetencji przez uczestników kursu)3) przekazania wyników wykonanych walidacji na protokole walidacyjnym, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji kursów,4) przekazania wraz z protokołem walidacyjnym wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych przez Wykonawcę podczas przeprowadzonych walidacji (np. testu, wykazu zadań praktycznych, itp.)5) przekazania Zamawiającemu protokołu walidacyjnego oraz wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych podczas walidacji wraz z dokumentacją rozliczającą realizację danego kursu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego kursu (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu). 20. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.21. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.22. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).25. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.26. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 25 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 27 swz.27. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.28. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę. 29. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

Część 6: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 45 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Projektowanie zawodowe i wydruk 3D” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 90 uczestników - uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu.2. Kursy zostaną zrealizowane dla 45 grup (każda grupa będzie liczyć 2 osoby) w pięciu zawodach: 1) dla osiemnastu 2-osobowych grup w zawodzie technik elektryk, 2) dla trzynastu 2-osobowych grup w zawodzie technik mechatronik, 3) dla czterech 2-osobowych grup w zawodzie technik mechanik, 4) dla jednej 2-osobowej grupy w zawodzie technik mechanik i technik mechatronik5) dla czterech 2-osobowych grup w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji 6) dla czterech 2-osobowych grup w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej7) dla jednej 2-osobowej grupy w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji oraz technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. 3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 720 godzin - dla każdej grupy po 16 godzin (1 godzina = 45 minut) – z zastrzeżeniem, że do czasu 16 godzin szkolenia nie wlicza się przerw. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 16 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez uczestników umiejętności, o których mowa w ust. 4 swz. 4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zapoznanie uczestników z budową i zasadami obsługi drukarki 3D oraz wykształcenie u nich umiejętności drukowania na drukarce 3D zaprojektowanych przez nich na zajęciach szkoleniowych drobnych elementów konstrukcyjnych, wynikających z podstawy programowej kształcenia odpowiednio w zawodzie, w którym się uczą, tj. w zawodzie technik elektryk lub technik mechanik lub technik mechatronik lub technik chłodnictwa i klimatyzacji lub technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dnia od dnia podpisania umowy.6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin pozwalający uzyskać certyfikat wskazujący na zdobycie przez nich umiejętności o których mowa w ust. 4 swz.7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz certyfikatu wskazującego na zdobycie przez nich umiejętności o których mowa w ust. 4 swz. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na certyfikatach logotypów potwierdzających, że Kursy sfinansowane zostały ze środków UE w ramach EFS w Programie FEDS 2021-2027, które to logotypy otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy na wykonanie usługi. 9. Wzór certyfikatu z logotypami Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy.10. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).11. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał zapewnioną możliwość korzystania przez cały czas trwania kursu z indywidualnego stanowiska komputerowego z dostępem do oddzielnej przypisanej do tego stanowiska drukarki 3D. 12. Zamawiający zapewni wymagane do przeprowadzenia zajęć kursowych, o których mowa w ppkt. a), pracownie kształcenia zawodowego lub pracownie komputerowe wyposażone w dwa zestawy komputerowe z wymaganym oprogramowaniem informatycznym i specjalistycznym zawodowym, wykorzystywanym w nauce zawodów, o których mowa w ust. 2 swz oraz dwie drukarki 3D, które zlokalizowane będą w siedzibie Zespołu Szkół. 13. Model wykorzystywanych podczas szkolenia drukarek 3D Zamawiający przedstawi Wykonawcy na etapie podpisywania umowy.14. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, pomocy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D, służących realizacji programu szkolenia.16. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowychb) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kursc) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursud) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursue) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenief) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e) (wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).17. Wszystkie wskazane w ust. 16 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.18. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.19. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.20. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego21. Wykonawca zobowiązany będzie do:1) przeprowadzenia walidacji początkowej (kompetencji uczestników kursu),2) walidacji końcowej (której celem będzie weryfikacja nabycia lub podniesienia kompetencji przez uczestników kursu)3) przekazania wyników wykonanych walidacji na protokole walidacyjnym, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji kursów,4) przekazania wraz z protokołem walidacyjnym wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych przez Wykonawcę podczas przeprowadzonych walidacji (np. testu, wykazu zadań praktycznych, itp.)5) przekazania Zamawiającemu protokołu walidacyjnego oraz wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych podczas walidacji wraz z dokumentacją rozliczającą realizację danego kursu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego kursu (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu). 22. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.23. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.24. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).27. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.28. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 27 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 29 swz.29. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla czterech grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę. 31. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

ZS18.PZ18.2.24


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00332924/01 z dnia: 2024-05-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 6) Przed zmianą:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do prowadzenia kursu (doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów)
Po zmianie:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do prowadzenia kursu (doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów)
Po zmianie:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do prowadzenia kursu (doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów)
Po zmianie:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do prowadzenia kursu (doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów)
Po zmianie:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 4) Przed zmianą:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do prowadzenia kursu (doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów)
Po zmianie:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 5) Przed zmianą:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do prowadzenia kursu (doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów)
Po zmianie:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania – ilość zrealizowanych kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 4) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 5) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 6) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
25,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
15,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
15,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
15,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 4) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
15,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 5) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
15,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 6) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
15,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiającym jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu której działa Pan Piotr Lusar - Dyrektor Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu (na postawie pełnomocnictwa nr 4/I/JO/2024 z dnia 24.01.2024r.), zwany dalej „Zamawiającym”.
Termin realizacji został rozpisany szczegółowo w swz.
UWAGA:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi okoliczność
wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) - zgodnie z zapisami swz.

Kryterium nr 2 – DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Załączniku nr 6 do swz w którym Wykonawca wskaże ile kursów, zawodowych dla uczniów zawodowych szkół ponadpodstawowych (kursów zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania), zrealizowała osoba wyznaczona przez niego do wykonania zamówienia (w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert).
Za każdy kurs zawodowy przeprowadzony dla uczniów zawodowych szkół ponadpodstawowych przez osobę wyznaczoną do realizacji danego Zadania (kurs zgodny z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania), Wykonawca uzyska 5 punktów.
Kryterium nr 3 – KWALIFIKACJE ZAWODOWE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia:
Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Załączniku nr 6 do swz, w którym Wykonawca wskaże czy osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadają, na dzień złożenia oferty, kwalifikacje pedagogiczne.
Sposób przyznawania punktacji:
ZADANIE 1:
Osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie posiadają kwalifikacji pedagogicznych – 0 pkt
1 osoba posiada kwalifikacje pedagogiczne – 10 pkt
2 osoby posiadają kwalifikacji pedagogicznych – 20 pkt
Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana.
ZADANIE 2:
Osoba wyznaczona przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie posiada kwalifikacji pedagogicznych – 0 pkt
Osoba posiada kwalifikacje pedagogiczne – 20 pkt
UWAGA:
Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana.
ZADANIE 3:
Osoba wyznaczona przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie posiada kwalifikacji pedagogicznych – 0 pkt
Osoba posiada kwalifikacje pedagogiczne – 20 pkt
UWAGA:
Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana.
ZADANIE 4:
Osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie posiadają kwalifikacji pedagogicznych – 0 pkt
1 osoba posiada kwalifikacje pedagogiczne – 10 pkt
2 osoby posiadają kwalifikacji pedagogicznych – 20 pkt
UWAGA:
Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana.
ZADANIE 5:
Osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie posiadają kwalifikacji pedagogicznych – 0 pkt
1 osoba posiada kwalifikacje pedagogiczne – 10 pkt
2 osoby posiadają kwalifikacji pedagogicznych – 20 pkt
UWAGA:
Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana.
ZADANIE 6:
Osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie posiadają kwalifikacji pedagogicznych – 0 pkt
1 osoba posiada kwalifikacje pedagogiczne – 5 pkt
2 osoby posiadają kwalifikacje pedagogiczne – 10 pkt
3 osoby posiadają kwalifikacje pedagogiczne – 15 pkt
4 osoby posiadają kwalifikacje pedagogiczne – 20 pkt
UWAGA:
Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie do wysokości 20 pkt – każda kolejna osoba spełniające wskazane kryterium nie będzie punktowana.
Po zmianie:
Zamawiającym jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu której działa Pan Piotr Lusar - Dyrektor Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu (na postawie pełnomocnictwa nr 4/I/JO/2024 z dnia 24.01.2024r.), zwany dalej „Zamawiającym”.

Termin realizacji został rozpisany szczegółowo w swz (wskazano daty rozpoczęcia realizacji zamówienia dla każdego Zadania).

UWAGA:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi okoliczność
wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) - zgodnie z zapisami swz.

Kryterium nr 2 – DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania):
Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Załączniku nr 6 do swz („Oświadczenie dot. kryterium jakościowego oceny ofert”), w którym Wykonawca wskaże ile kursów/szkoleń/warsztatów zawodowych dla uczniów zawodowych szkół ponadpodstawowych (zgodnych z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania), zrealizowała osoba wyznaczona przez niego do wykonania zamówienia (w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert).
Za każdy kurs/szkolenie/warsztat zawodowy przeprowadzony dla uczniów zawodowych szkół ponadpodstawowych przez osobę wyznaczoną do realizacji danego Zadania (kurs/szkolenie/warsztat zawodowy zgodny z przedmiotem zamówienia dla danego Zadania), Wykonawca uzyska 5 punktów

Kryterium nr 3 – KWALIFIKACJE ZAWODOWE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kwalifikacje pedagogiczne):
Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Załączniku nr 6 do swz (oświadczenie dot. kryterium jakościowego oceny ofert), w którym Wykonawca wskaże czy osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadają, na dzień złożenia oferty, kwalifikacje pedagogiczne.
Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć kwalifikacje zdobyte na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1289).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. VI swz oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
ZADANIE 1
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami, z których każda posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu specjalistycznych elektroenergetycznych szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych (w tym każda z nich zrealizowała minimum 1 kurs zawodowy w zakresie „SEP-G1-E”)

ZADANIE 2
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu specjalistycznych szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z zakresu lutowania (w tym zrealizowała minimum 1 kurs zawodowy w zakresie „Lutowania ręcznego w miedzi i w aluminium – lutowania twardego i miękkiego metoda kapilarną)

ZADANIE 3
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z zakresu f-gazowego (w tym zrealizowała minimum 1 kurs zawodowy „F-Gazy”)

ZADANIE 4
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami, z których każda posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z wykorzystaniem aplikacji Solid Edge (w tym każda z nich zrealizowała minimum 1 kurs zawodowy w zakresie „Obsługi aplikacji Solid Edge )

ZADANIE 5
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
b) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami, z których każda posiada i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z wykorzystaniem aplikacji Solid Edge dla mechatroników (w tym każda z nich zrealizowała minimum 1 kurs zawodowy dla mechatroników w zakresie „Obsługi aplikacji Solid Edge )

ZADANIE 6
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 4 osobami:
a1) z których każda posiada wykształcenie średnie lub wyższe:
• informatyczne
lub
• elektryczne lub mechaniczne lub mechatroniczne lub chłodniczo-klimatyzacyjne lub z zakresu odnawialnych źródeł energii (wraz z ukończonymi formą/formami doskonalenia z zakresu informatyki lub obsługi drukarki 3D)
a2) z których co najmniej 2 osoby posiadają (każda z nich) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych w zakresie projektowania i wydruku 3D (w tym każda z nich zrealizowała minimum 1 kurs zawodowy w zakresie „Projektowania zawodowego i wydruku 3D”)
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. VI swz oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
ZADANIE 1
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami, z których każda posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu specjalistycznych elektroenergetycznych kursów/szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych, które nabyła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania oferty
ZADANIE 2
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w prowadzeniu specjalistycznych kursów/szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z zakresu lutowania, które nabyła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania oferty
ZADANIE 3
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z zakresu f-gazowego, które nabyła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania oferty
ZADANIE 4
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami, z których każda posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z wykorzystaniem aplikacji Solid Edge, które nabyła w okresie ostatnich 3 lata przed upływem składania oferty
ZADANIE 5
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami, z których każda posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych z wykorzystaniem aplikacji Solid Edge dla mechatroników, które nabyła w okresie ostatnich 3 lata przed upływem składania oferty
ZADANIE 6
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 3 osobami:
a1) z których każda posiada wykształcenie średnie lub wyższe:
• informatyczne
lub
• elektryczne lub mechaniczne lub mechatroniczne lub chłodniczo-klimatyzacyjne lub z zakresu odnawialnych źródeł energii (wraz z ukończonymi formą/formami doskonalenia z zakresu projektowania zawodowego lub obsługi drukarki 3D)
a2) z których co najmniej 2 osoby posiadają (każda z nich) doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów lub innych form uzupełniania i doskonalenia umiejętności zawodowych w zakresie projektowania zawodowego i wydruku 3D, które nabyli w okresie ostatnich 3 lata przed upływem składania oferty


UWAGA:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
UWAGA:
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-24 09:00
Po zmianie:
2024-05-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-24 10:00
Po zmianie:
2024-05-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-21
Po zmianie:
2024-06-27
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja, szkolenia zawodowe
kody CPV 80000000, 80310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja , szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10562827 2024-05-31
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku 3-6 lat w przedszkolach samorządowych nr 24, 30, 31 i 39 w Kielcach, kt...
10562743 2024-05-31
godz. 11:00
Dolnośląskie Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie kursu „Obsługa wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych” (OA.3414.78.2024)
10575933 2024-06-04
godz. 10:00
Mazowieckie Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życie...
10583626 2024-06-05
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego zorganizowanie szkolenia p.n. Spawacz metodą MAG
10548150 2024-06-06
godz. 10:00
Pomorskie Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z...
10584899 2024-06-06
godz. 11:00
Dolnośląskie Zapytanie ofertowe na organizację i przeprowadzenie kursu „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135” (OA.3414.80.2024)
10586716 2024-06-07
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 27 Uczestników Projektu. Rodzaj i zakres szkoleń przedstawiono szczegółowo w dalszej części zapytania....
10547199 2024-06-10
godz. 00:00
Wielkopolskie Nabór na partnera w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu partnerskiego w ramach: Konkursu Dostępność podmiotów szkolnictwa wyższego Działania 03.01 Dostępność szkoln...
10586813 2024-06-11
godz. 13:00
Małopolskie Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonuj...
10585761 2024-06-14
godz. 12:00
Mazowieckie wykonanie porównania wymaganych efektów uczenia się dla kwalifikacji Animowanie grup zabawowych