Przetarg - Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim kąpielisk i...

   
Analizuj Zamówienie 2774126 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-06-03
przedmiot ogłoszenia
Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim kąpielisk i miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Krokowa wraz z wykonywa
niem działań ratowniczych, w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na tych obszarach wodnych
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie w sezonie letnim kąpielisk i miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Krokowa wraz z wykonywaniem działań ratowniczych, w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na tych obszarach wodnych, obejmujących:
- trzy kąpieliska nadmorskie, w miejscowościach Białogóra, Dębki i Karwieńskie Błota - każde na odcinku o długości 100 m linii brzegowej,
- kąpielisko nad jeziorem Żarnowieckim, w miejscowości Lubkowo - na odcinku o długości 50 m linii brzegowej,
- dwa miejsca wykorzystywane do kąpieli, w miejscowościach:
Dębki (nadmorskie) - na odcinku o długości 100 m linii brzegowej,
Lubkowo (nad jeziorem Żarnowieckim) - na odcinku o długości 50 m linii brzegowej.
W ramach zamówienia wykonawca przejmie do wykonania obowiązki zarządzającego wyżej wymienionymi wyznaczonymi obszarami wodnymi celem ich przygotowania (wyposażenia, oznakowania itd.) i zarządzania w trakcie sezonu letniego oraz będzie zobowiązany do organizowania, kierowania i koordynowania działań ratowniczych na tych obszarach, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz obowiązującymi przepisami w tym zakresie, a w szczególności:
- ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240),
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108),
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261),
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. z 2012 r. poz. 286),
- rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 kwietnia 2011 r. w sprawie ewidencji kąpielisk oraz sposobu oznakowania kąpielisk i miejsc wykorzystywanych do kąpieli (dz. U. z 2011 r. Nr 91, poz. 527) - w zakresie oznakowania kąpielisk i miejsc wykorzystywanych do kąpieli.
Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie całości zadań określonych w wyżej wymienionych przepisach oraz:
- ubezpieczenie kąpielisk i miejsc wykorzystywanych do kąpieli od odpowiedzialności cywilnej,
- wykonywanie swoich obowiązków przez ratowników wodnych na obszarze kąpielisk oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w godzinach minimum od 9:30 do 17:30,
- zapewnienia minimalnej, wymaganej przepisami liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego, za wyjątkiem miejsca wykorzystywanego do kąpieli w miejscowości Dębki, w którym wymagane jest wykonywanie obowiązków przez minimum trzech ratowników wodnych,
- zapewnienia stałego kontaktu telefonicznego z ratownikami, w tym przekazania zamawiającemu numerów telefonów przed otwarciem kąpielisk i miejsc wykorzystywanych do kąpieli,
- w miarę posiadanych możliwości zorganizowanie pieszych patroli ratowników społecznych na plażach niestrzeżonych.
Na czas trwania umowy zamawiający przekaże do dyspozycji wykonawcy:
pokój na kwaterę w budynku byłej szkoły podstawowej w Białogórze, lornetki szt. 1, torby R-0 szt. 4 (jedna z butlą tlenową), deska ortopedyczna szt. 1, bojki SP szt. 8, rzutki szt. 3.
Ponadto zamawiający może przekazać, do ewentualnego wykorzystania po dokonaniu napraw przez wykonawcę:
przyczepę kempingową z przeznaczeniem na kwaterę, wieżyczki obserwacyjne na nadmorskie kąpieliska - szt.3 z masztami do flag informacyjnych, łodzie wiosłowe szt. 3.
Pozostały sprzęt, wyposażenie, oznakowanie itd. leżą po stronie wykonawcy.
Dodatkowe informacje: zamawiający przewiduje możliwość przekazania ratownikom kompletnych strojów pochodzących od sponsora (w takim wypadku ratownicy będą zobowiązani je nosić w trakcie wykonywania swoich obowiązków na plaży)
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża organizacja imprez sportowych, obsługa obiektów sportowych
kody CPV 75252000, 92332000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: organizacja imprez sportowych , obsługa obiektów sportowych