Przetarg 11736104 - „Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach...

   
Analizuj Zamówienie 11736104
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-24
przedmiot ogłoszenia
„Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Świdnica”

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) opróżnianie koszy Zamawiającego w ilości 409
szt. z częstotliwością od poniedziałku do soboty (łącznie 313 dni) oraz podczas czynności interwencyjnych w sobotę, niedzielę i święta (Załącznik nr 2 do Umowy – tabela nr 2),b) opróżnianie koszy Zamawiającego w ilości 177 szt. z częstotliwością dwa razy w tygodniu tj. w każdy poniedziałek i piątek (łącznie 104 dni) oraz podczas czynności interwencyjnych w sobotę, niedzielę i święta (Załącznik nr 2 do Umowy – tabela nr 3),c) przestawianie koszy ulicznych (nie więcej niż 30 razy w okresie trwania umowy),d) dostawianie koszy ulicznych (nie więcej niż 5 szt. w okresie trwania umowy),e) usuwanie koszy ulicznych (nie więcej niż 5 szt. w okresie trwania umowy),f) usuwanie nieczystości wokół koszy ulicznych, w promieniu 3 m od kosza ulicznego,g) podejmowanie działań interwencyjnych zgłaszanych przez Zamawiającego i Straż Miejską, o których mowa w ust. 2 lit b Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ),h) transport, co najmniej dwoma pojazdami o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony i przekazywanie zebranych odpadów komunalnych do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.i) utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy ulicznych zgodnie z ust. 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ),j) utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy, zgodnie z ust. 5 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ),k) informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy.2. Lokalizacja koszy ulicznych: ciągi piesze (chodniki, place), przystanki autobusowe oraz parkingi w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Miasto Świdnica. Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych oraz ich ilość wraz z częstotliwością opróżniania określona została w Załączniku nr 8 do SWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875) - dalej e.p.a., poprzez zapewnienie udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania na poziomie co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 e.p.a.6. Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz floty pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do Umowy.7. Na podstawie wykazu wskazanego w ust. 6, Wykonawca oblicza udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania.8. Udział pojazdów, o którym mowa w ust. 6 oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.9. W przypadku udziału poniżej 0,5 Wykonawcy nie dotyczy zapewnienie udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania.10. W przypadku udziału 0,5 i powyżej Wykonawca wskazuje pojazdy, które spełniają wymóg elektromobilności.11. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować wykaz, o którym mowa w ust. 6 oraz poddać się kontroli Zamawiającego pod kątem spełniania przez niego wymogów wskazanych w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w tym do sprawdzania czy Wykonawca rzeczywiście użytkuje przy wykonywaniu umowy odpowiednią ilość pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym.12. Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia (przez cały okres realizacji zamówienia) muszą posiadać aktualny przegląd techniczny pojazdu, posiadać minimum podstawowe ubezpieczenie OC oraz być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą lub logo firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu oraz muszą być wyposażone na koszt Wykonawcy w system: wideo rejestracji obrazu, monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów, czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, przy czym warunek ten musi być spełniony najpóźniej na dzień podpisania umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że wszystkie pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia są wyposażone w sprawny system: wideo rejestracji obrazu z przekazem na żywo, monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów, czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.13. Obraz z wideo rejestracji powinien być rejestrowany w rozdzielczości umożliwiającej swobodny odczyt zapisanego materiału.14. Wideo rejestracja musi być tak skonfigurowana, aby z nagranego materiału można było ustalić w szczególności: trasę przejazdu samochodów służących do odbioru odpadów i miejsca ich zagospodarowania.15. Dane z wideo rejestracji należy archiwizować przez cały okres świadczenia usługi.16. Podgląd na żywo powinien mieć przede wszystkim Wykonawca, natomiast obraz powinien być trwale zapisywany i udostępniany Zamawiającemu na każde żądanie. 17. Warunki wskazane w ust. 6-10 muszą być spełnione na dzień podpisania umowy, tj. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że wszystkie pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia są trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą lub logo firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu i są wyposażone w sprawny system monitoringu.18. Wspólny Słownik Zamówień CPV:90 51 13 00 - 5 usługi zbierania śmieci90 51 10 00 - 2 usługi wywozu odpadówVII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIAZamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.

P140/XI/25 (WPI.271.64.2025)
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511000, 90511300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska