Przetarg 10446069 - "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy...

   
Analizuj Zamówienie 10446069
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-16
przedmiot ogłoszenia
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki” polegającej na:a. Opróżnianiu
koszy ulicznych:- na odpady komunalne, o pojemności od 35 l do 60l, w ilości 257 szt., zlokalizowanych na terenie gminy Skoki wraz z transportem odpadów, uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy,- na psie odchody w ilości 8 szt. o pojemności ok. 50l zlokalizowanych na terenie miasta Skoki,- Zamawiający zastrzega, iż liczba koszy w trakcie trwania umowy może zostać zwiększona o maksymalnie 10 sztuk(Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy w nowych lokalizacjach na terenie gminy Skoki). Wykonawca winien uwzględnić to przy sporządzaniu oferty. Przedmiot zamówienia obejmuje tereny położone na obszarze miasta i gminy Skoki.b. Opróżnieniu 23 szt. pojemników ustawionych w obrębie miejsc zwyczajowo wykorzystywanych jako kąpieliska, użytkowane sezonowo na terenie gminy Skoki. Wykonawca odpowiada za zapewnienie pojemników, ich dostarczenie oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca pojemniki odbiera i utylizuje we własnym zakresie.c. Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów pochodzących z akcji interwencyjnych (np. opon , odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, itp.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

ZP.271.6.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00298117/01 z dnia: 2024-04-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-24 12:00
Po zmianie:
2024-04-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-24 12:15
Po zmianie:
2024-04-26 12:15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00299553/01 z dnia: 2024-04-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy większy zakres rzeczowy usługi (tutaj: opróżnianiu koszy ulicznych, koszy na psie odchody, pojemników, odbiorze i zagospodarowaniu odpadów) niż wskazany w załączniku nr 8 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zwiększonych usług nie może przekraczać 20% podstawowej wartości zamówienia („Opcja”).
Ponadto Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
Podstawą określenia wartości zwiększonych świadczeń są ceny jednostkowe świadczeń określone w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jeden z rodzajów świadczeń wchodzących w zakres usługi i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia wynikającego z bieżących potrzeb Zamawiającego.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.). Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.).
Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy.
Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji.
Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-26 12:00
Po zmianie:
2024-04-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-26 12:15
Po zmianie:
2024-04-29 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-23
Po zmianie:
2024-05-28
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511300, 90512000, 90513200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10481627 2024-05-07
godz. 10:00
Pomorskie Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potęgowo Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odbierania odpadów komunalnych: 1) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych,2) od wł...
10490374 2024-05-07
godz. 15:00
Mazowieckie Utrzymanie czystości na nieruchomości przy ulicy: Brandta 4 w Radomiu
10482639 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie U - usługi; Oddział Olsztyn; Usługa polegająca na pielęgnacji zieleni i pracach porządkowych na terenach stacji elektroenergetycznych ENERGA-OPERATOR SA Oddział w Olsztynie Szanowni ...
10485874 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest Usługa wywozu odpadów komunalnych z budynków Urzędu Marszałkowskiego i pomieszczeń najmowanych na potrzeby Urzędu na okres 36 miesięcy zgodnie z zapisami...
10484079 2024-05-08
godz. 11:00
Wielkopolskie Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych Szpitala Pomnik Chr...
10501632 2024-05-10
godz. 09:30
Dolnośląskie Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych – Ośrodek Socjalny w Pasterce O/WR.D-3.2421.7.2024
10501042 2024-05-10
godz. 23:59
Mazowieckie Usługi w zakresie sprzątania w 4 budynkach spółdzielczych i utrzymania terenów zielonych w obszarze należącym do budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Mińsku Mazowiec...
10425173 2024-05-14
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach oraz terenu przyległego przy użyc...
10451111 2024-05-28
godz. 09:00
Pomorskie Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektów oraz całoroczne utrzymanie terenów zielonych i utwardzonych w Oddziale ZUS w Gdańsku i podległych terenowych jednostkach organizac...
10486758 2024-06-04
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 19 12 12„ Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - Inne odpady (w tym zmi...