Zlecenie 12115285 - Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy ul. Wydarte w...

   
Zamówienie 12115285
źródło Internet
data publikacji 2025-11-21
przedmiot zlecenia
Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy ul. Wydarte w Kaliszu na odcinku od ul. Ogrodowej do posesji nr 14a.
Określenie przedm
iotu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej
dokumentacji projektowej na rozbudowę ul. Wydarte w Kaliszu - drogi kategorii gminnej klasy L, na podstawie której możliwa będzie realizacja robót zarówno pod względem formalno - prawnym jak i technicznym.
2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/ opracowanie 2 koncepcji rozbudowy ul. Wydarte na odcinku od ul. Ogrodowej do posesji nr 14 wraz z geometrią skrzyżowania ul. Wydarte z ul. Ogrodową i ul. Orzechową oraz rozwiązaniem połączenia pieszego z ul. Porzeczkową / Agrestową. Koncepcje winny uwzględniać 2 warianty zakończenia ulicy (plac do zawracania lub połączenie z ul. Agrestową),
2/ optymalizację koncepcji zgodnie z uwagami wniesionymi przez zamawiającego,
3/ określenie kategorii ruchu,
4/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
5/ opracowanie projektu budowlanego br. drogowej na podstawie zaakceptowanej koncepcji,
6/ opracowanie projektu budowlanego br. sanitarnej w zakresie budowy odwodnienia ulicy
na podstawie warunków technicznych PWiK Sp. z o.o. nr ET/T-420/D/016/2025 z dnia 31.07.2025 r.,
7/ opracowanie projektu budowlanego na budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego zgodnie z pismem OUiD Sp. z o.o. nr WT/T1/DŚ/175A/2025 z dnia 01.08.2025 r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
8/ opracowanie wszystkich niezbędnych projektów budowlanych na usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną,
9/ opracowanie projektu budowlanego kanału technologicznego lub uzyskanie decyzji zwalniającej Zarządcę drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego,
10/ opracowanie projektu zagospodarowania zielenią pasa drogowego ulicy wraz z jego uzgodnieniem w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kalisza;
11/ uzyskanie lub aktualizację wszystkich niezbędnych pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych (jeżeli będzie wymagane),
12/ opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z inwentaryzacją istniejącego oznakowania, który wymaga na etapie opracowywania akceptacji ZDM w Kaliszu,
13/ inwentaryzację istniejącej zieleni wraz ze wskazaniem drzew i krzewów koniecznych do wycinki (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
14/ szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
15/ informację do planu BIOZ,
16/ kolorową planszę zbiorczą uzbrojenia podziemnego,
17/ uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, opinii i decyzji,
18/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej
w Urzędzie Miasta w Kalisza,
19/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS z podziałem na branże),
20/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),
21/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja
elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym - format plików: PDF oraz edytowalnym - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),
22/ przygotowanie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami za wyjątkiem projektów podziałów nieruchomości, których wykonanie zleci zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji,
23/ uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1/ uzyskania wszystkich niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,
2/ udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na opracowaną dokumentację projektową,
3/ zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów
wykonania i eksploatacji.
4. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania pozyskuje Wykonawca.
5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz
z przedmiotowym opracowaniem.
6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty
weryfikacji ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie pięciu lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji
projektowej.
8. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji uzyskanych w toku opracowywania przedmiotu zamówienia uzgodnień dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do gestorów sieci o prolongatę uzgodnień lub powtórne uzgodnienie w terminie 30 dni od momentu pisemnego zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie pięciu lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji i kolejność wykonania poszczególnych prac budowlanych.
10. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
11. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy Prawo Budowlane,
2/ wymogami ustawy Prawo Wodne,
3/ wymogami ustawy o drogach publicznych,
4/ rozporządzeniem w sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg
publicznych,
5/ wymogami ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
6/ obowiązującymi normami,
7/ rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno - użytkowego,
8/ rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać kanały
technologiczne,
9/ wzorcami i standardami rekomendowanymi przez Ministra właściwego ds. transportu WR-D,
10/ rozporządzeniem w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania
na drogach,
11/ rozporządzeniem w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem,
12/ Standardami dla projektantów, wykonawców i zarządców infrastruktury dla pieszych.
13. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia realizowania następujących zobowiązań przez osoby wymienione w dec. ZRID jako projektanci tj.:
1/ pełnienia podstawowych obowiązków wynikających z przepisów prawa (m. in. art. 20 ust. 1 pkt. 4, art. 36a ust. 6, art. 57 ustawy Prawo Budowlane);
2/ udzielania odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych, w tym w szczególności opracowanie i przekazanie stosownych korekt do dokumentacji projektowo - kosztorysowej, jeżeli odpowiedź na dane pytanie oferenta będzie tego wymagała. Odpowiedź winna być udzielona niezwłocznie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 30 dni od daty wysłania przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej Wykonawcy pytań złożonych w postępowaniu przetargowym;
3/ wydania na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów materiałów lub urządzeń w przypadku zaproponowania przez oferenta lub wykonawcę w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych lub na etapie realizacji zadania, materiałów lub urządzeń równoważnych, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji. Opinia winna być wydana niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wysłania przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wystąpienia w tej sprawie;
4/ czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową;
5/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót. Uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia winny być udzielone niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wysłania przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wystąpienia w tej sprawie;
6/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego;
7/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego;
8/ współdziałania w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji;
9/ uczestniczenia w postępowaniu zmierzającym do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie od organu nadzoru
budowlanego.
14. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na 60 miesięcy od daty
odbioru końcowego.
branża Projektowanie
podbranża projekt drogowy
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt drogowy