Przetarg 12198232 - Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i...

   
Analizuj Zamówienie 12198232
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Sędziszów Małopolski
w 2026 r.

1. Przedmiotem zamówienia jest :1) opracowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikami graficznymi oraz analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy i stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji,2) opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy a także stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji oraz niezbędnymi analizami i wynikami tych analiz, wraz z załącznikiem graficznym do projektu decyzji, analizy i wyników analizy – po przeprowadzeniu wizji w terenie,3) współpraca z Urzędem Miejskim w Sędziszowie Małopolskim w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji, dla których sporządzany jest projekt objęty zamówieniem, do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572).2. Projekty decyzji muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2024, poz. 1116) oraz z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003r. nr 164 poz.1589) wraz z załącznikami graficznymi do projektu decyzji, analizy i wyników analizy.3. Zamawiający przewiduje konieczność przygotowania 1000 sztuk projektów decyzji o warunkach zabudowy poprzedzonych analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym również projektów decyzji o warunkach zabudowy dotyczących obiektu budowlanego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.4. Termin wykonania przez Wykonawcę projektów decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wynosi maksymalnie 21 dni od daty otrzymania wniosku z kompletem dokumentów, a dla decyzji o warunkach zabudowy dotyczącej obiektu budowlanego o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wynosi maksymalnie 7 dni.5. Wykonawca będzie stawiał się w siedzibie Zamawiającego raz na dwa tygodnie w celu odbioru wniosków o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz dostarczenia wykonanych projektów decyzji, jak również omówienia bieżących spraw i problemów powstałych na etapie prowadzonych postępowań.6. Wykonawca wykona niezbędną wizję w terenie przy użyciu własnych narzędzi i materiałów, za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wizja w terenie będzie potwierdzona sporządzoną dokumentacją fotograficzną udostępnianą na żądanie Zamawiającego.7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletne projekty decyzji zgodnie z umową wraz z zapisem elektronicznym, za pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego.8. W przypadku wadliwego przygotowania projektu decyzji, Wykonawca będzie zobowiązany poprawić projekt decyzji bez dodatkowych kosztów w ciągu 5 dni a w przypadku decyzji o warunkach zabudowy dotyczącej obiektu budowlanego o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane bezzwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu 1 dnia.9. W przypadku odwołania się którejkolwiek ze stron od decyzji, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania uzasadnienia co do zasadności odwołania w terminie 3 dni od jego doręczenia Wykonawcy, a w przypadku konieczności wydania nowej decyzji, do przygotowania projektu tej decyzji, za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.10. Faktyczna liczba wykonanych projektów decyzji zależna będzie od potrzeb Zamawiającego (ilości złożonych wniosków), a niewykorzystanie kwoty wynikającej ze złożonej oferty nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.

PPiZP.271.35.2025
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne
podbranża zagospodarowanie przestrzenne
kody CPV 71410000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zagospodarowanie przestrzenne