Zlecenie - Opracowanie logotypu i księgi znaku dla projektu...

   
Analizuj Zamówienie 2980187 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2013-10-25
przedmiot zlecenia
Opracowanie logotypu i księgi znaku dla projektu "Budowa Platformy e-Budżetu" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Reg
ionalnego w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
* Opracowanie szczegółowej strategii komunikacji dla projektu "Budowa Platformy e-Budżetu" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU:
Opracowanie i dostarczenie w postaci elektronicznej i papierowej logotypu graficznego i księgi
znaku dla projektu "Budowa Platformy e- Budżetu" dofinansowanego z Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach 7 osi priorytetowej POIG.
Projekt logo powinien zawierać w szczególności:
- 8 różnych propozycji graficznych logo w formacie JPG/PDF/CDR do wyboru, Zamawiający z ośmiu propozycji wybiera jedną i akceptuje lub wnosi poprawki do jednej,
- propozycja kolorystyki logo powinna uwzględniać kolorystykę logo Ministerstwa Finansów.
Księga znaku powinna zawierać w szczególności:
- krótki opis logotypu - budowa znaku (w tym typografia),
- logotyp w wersji podstawowej i rozszerzonej,
- logotyp w wersji polskiej i angielskiej w pionie i poziomie,
- wersję podstawową i rozszerzoną logotypu na czarnym tle,
- wersję monochromatyczną i kolorową podstawową i rozszerzoną logotypu na białym tle,
- wersję achromatyczną na białym tle oraz tłach kolorowych dla logotypu w wersji podstawowej i rozszerzonej,
- paletę kolorystyk logotypu (CMYK, PANTONE),
- pole ochronne dla logotypu w wersji podstawowej i rozszerzonej,
- siatkę modułową dla logotypu w wersji podstawowej i rozszerzonej,
INNOWACYJNA GOSPODARKA
NARODOWA STRATĘ CIA StójNOSCi
Budowa Platformy e-Budżetu
UNIA EUROPEJSKA
EUftOPOSH FUNDUSZ ROZWOJU REGJONAlNEOO
- wielkość minimalna logotypu w wersji podstawowej i rozszerzonej,
- warianty tła dla znaków w wersji achromatycznej dla logotypu w wersji podstawowej i rozszerzonej,
- błędy w stosowaniu znaków (kształt, kolorystyka, pole ochronne) dla logotypu w wersji podstawowej i rozszerzonej.
Księga znaku powinna zawierać opracowanie następujących projektów:
- pismo firmowe (wewnętrzne i zewnętrzne Ministerstwa Finansów, wersja kolorowa i monochromatyczna z uwzględnieniem wizualizacji Ministerstwa Finansów),
- projekt tła do prezentacji multimedialnych Power-Point (przynajmniej 3 wersje próbne tła do wyboru Zamawiającego),
- projekt strony tytułowej dla prezentacji multimedialnej Power-Point.
Księga znaku powinna zawierać, w szczególności wizualizację następujących materiałów promocyjnych:
- naklejki,
- kubki/kubki termiczne,
- długopisy i ołówki automatyczne w etui,
- parasole,
- pendrive'y,
- breloczki z żetonem/z pamięcią USB,
- smycze reklamowe
- notesy A4, A5,
- teczki konferencyjne A4 zamykane na suwak,
- kalendarze: plakatowe, trójdzielne, biurowe, kieszonkowe,
- torby aktówki,
- torby ekologiczne.
Wykonawca przekaże ostateczne wersje Zamawiającemu odpowiednio na nośniku CD/DVD w 3 egz. i w formie wydruku w 2 egz. następujące elementy:
- wszystkie pliki źródłowe,
- pliki Księgi znaku w formie JPG/PDF/CDR i w formie edytowalnej MS Word pliki czcionek do zainstalowania,
- pliki materiałów reklamowych zapisane do edycji w formacie CDR.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymaganiami dotyczącymi znaków graficznych zawartych w "Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie" dostępnym na stronie internetowej: http://www.poig.gov.pl/ZPFE/Strony/zasadv.aspx
Strategia komunikacji. Opracowany dokument powinien uwzględniać w szczególności:
1. Założenia komunikacji dla projektu "Budowa Platformy e-Budżetu",
2. Identyfikację potrzeb i oczekiwań Zamawiającego,
3. Określenie ich szczegółowych celów,
4. Opracowanie koncepcji działań komunikacyjnych i przekazanie jej opisu:
a) określenie grup docelowych (w formie matrycy interesariuszy: ze wskazaniem wagi interesariuszy dla projektu oraz potencjalnego wpływu przedsięwzięcia na interesariuszy),
b) treści komunikowane do grup docelowych,
c) bariery komunikacyjne,
d) struktura realizacyjna strategii,
e) kanały komunikacji,
f) zaplanowanie narzędzi realizacji strategii, z podziałem na grupy docelowe (oraz częstotliwość używania narzędzi),
g) budżetowanie działań,
h) monitoring (wskazanie metod - monitorowanie skuteczności zastosowanych metod),
i) opracowanie planu realizacji strategii, ze wskazaniem poszczególnych etapów i działań (harmonogram działań).
5. Strategia odnosić się ma do działań komunikacyjnych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych.
6. Produktem końcowym powinny być dwa dokumenty:
a) Strategia komunikacji projektu "Budowa Platformy e-Budżetu",
b) Plan komunikacji projektu "Budowa Platformy e-Budżetu".
Opracowanie dokumentu strategii będzie wymagało od Wykonawcy znajomości i uwzględnienia treści oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczących promocji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dostępnych pod adresem http://www.poig.gov.pl/ZPFE/Stronv/zasady.aspx
branża Usługi reklamowe
podbranża loga i znaki graficzne
forma zapytanie o cenę
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: loga i znaki graficzne