Przetarg - Opracowanie i wdrożenie koncepcji świadczenia usług przez...

   
Analizuj Zamówienie 2793209 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2013-06-12
przedmiot ogłoszenia
Opracowanie i wdrożenie koncepcji świadczenia usług przez "Centrum Kompetencyjne dla obsługi, szkoleń, rozwoju i utrzymania centra
lnych systemów informatycznych sądownictwa powszechnego" oraz dostawa, konfiguracja i wdrożenie wspierających narzędzi informatycznych".
Przedmiot zamówienia
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Modernizacja sposobu świadczenia usług przez wymiar sprawiedliwości", zadanie 4 "Wdrożenie reformy usprawniającej funkcjonowanie sądownictwa powszechnego" Działanie 3. "Centrum Kompetencyjne dla obsługi, szkoleń, rozwoju i utrzymania centralnych systemów informatycznych sądownictwa powszechnego" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)
Zakres zamówienia obejmuje usługi doradcze, zakup oprogramowania oraz usługi wdrożeniowe, w tym:
1. Przygotowanie projektu Koncepcji Biznesowej Centrum Kompetencyjnego dla obsługi, szkoleń, rozwoju i utrzymania centralnych systemów informatycznych sądownictwa powszechnego, w tym Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK),
2. Przygotowanie docelowej mapy procesów i ich konfiguracji dla poszczególnych usług wsparcia wszystkich systemów wspieranych docelowo przez Centrum Kompetencyjne,
3. Przygotowanie planu wdrożenia i wdrożenie wypracowanej koncepcji organizacyjnej i funkcjonalnej, a także wypracowanych linii komunikacyjnych (sposobu przepływu informacji) pomiędzy Centrum Kompetencyjnym i pozostałymi służbami informatycznymi resortu,
4. Przygotowanie planu wdrożenia mapy procesów i ich wdrożenie wraz z zapewnieniem wsparcia wdrożeniowego i powdrożeniowego oraz asysty technicznej na potrzeby wykonywanych zmian w systemie w okresie gwarancji,
5. Dostarczenie, wdrożenie, parametryzacja i konfiguracja narzędzi informatycznych do obsługi procesów realizowanych przez Centrum Kompetencyjne poprzez rozbudowę posiadanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości narzędzia informatycznego ITSM, w tym dostarczenie i instalację niezbędnych licencji oraz ich integrację,
6. Przygotowanie merytoryczne administratorów i osób zespołu wsparcia systemów obsługiwanych przez Centrum Kompetencyjne do obsługi, utrzymania i konfiguracji narzędzia informatycznego ITSM (autoryzowane przez producenta dostarczonego narzędzia ITSM) oraz wszystkich procesów ITIL będących w zakresie zamówienia, w tym dla 10 osób w zakresie Zarządzania Usługami IT (uzyskanie certyfikatu "ITIL v3 Foundation Certificate in IT Service Management"),
7. Przygotowanie projektu koncepcji organizacyjnej pozostałych służb informatycznych resortu sprawiedliwości (definicje jednostek i ich celów, definicje ról/stanowisk), uwzględniając istniejące uwarunkowania aktami prawnymi, zapewniając możliwość efektywnego zlecania przez Centrum Kompetencyjne zadań pracownikom pozostałych służb informatycznych i ich realizację, wraz z opracowaniem rekomendacji dla wymaganych zmian wprowadzających nową strukturę organizacyjną.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Projektowanie
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, projekt w branży komputery
forma przetarg inny
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , projekt w branży komputery