Przetarg 11502822 - Opis przedmiotu zamówienia - rozdz. V SWZ. 1. Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 11502822
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-19
przedmiot ogłoszenia
Opis przedmiotu zamówienia - rozdz. V SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamów
ienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. Postępowanie podzielono na 11 części - wyszczególnienie w rozdz. V, ust. 2 SWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. Maksymalnie Wykonawca może złożyć ofertę na 11 części niniejszego postępowania. Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje asortymentowe w ramach danej części (brak wyceny jakiejś pozycji spowoduje odrzucenie oferty). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18424000-7 – Rękawice, 19231000-4 – Bielizna, 18832000-0 – Obuwie specjalne, 18830000-6 – Obuwie ochronne, 18412000-0 – Odzież sportowa, 18221000-4 – Odzież nieprzemakalna, 18220000-7 – Odzież przeciwdeszczowa, 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.
Część zamówienia: LOT-0001 1. część 1 postępowania – rękawice taktyczne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 1 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – rękawice taktyczne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 1 postępowania – rękawice taktyczne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 1 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – rękawice taktyczne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18424000-7 – Rękawice, 18410000-6 – Odzież specjalna. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0002 2. część 2 postępowania – bielizna specjalna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 2 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – bielizna specjalna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 2 postępowania – bielizna specjalna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 2 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – bielizna specjalna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 19231000-4 – Bielizna, 18410000-6 – Odzież specjalna. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0003 3. część 3 postępowania – buty specjalne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 3 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – buty specjalne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 3 postępowania – buty specjalne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 3 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – buty specjalne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18832000-0 – Obuwie specjalne, 18830000-6 – Obuwie ochronne, 18410000-6 – Odzież specjalna. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0004 4. część 4 postępowania – ochronniki, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 4 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – ochronniki) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 4 postępowania – ochronniki, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 4 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – ochronniki) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0005 5. część 5 postępowania – spodnie specjalne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 5 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – spodnie specjalne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 5 postępowania – spodnie specjalne, opisane w załączniku nr 1A do SWZ (część 5 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – spodnie specjalne) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0006 6. część 6 postępowania – bluza specjalna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 6 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – bluza specjalna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 6 postępowania – bluza specjalna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 6 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – bluza specjalna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0007 7. część 7 postępowania – kurtka uniwersalna z podpinką, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 7 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – kurtka uniwersalna z podpinką) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 7 postępowania – kurtka uniwersalna z podpinką, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 7 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – kurtka uniwersalna z podpinką) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca, 18221000-4 – Odzież nieprzemakalna, 18220000-7 – Odzież przeciwdeszczowa. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0008 8. część 8 postępowania – pas taktyczny, opisany w załączniku nr 1A do SWZ (część 8 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – pas taktyczny) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 8 postępowania – pas taktyczny, opisany w załączniku nr 1A do SWZ (część 8 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – pas taktyczny) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0009 9. część 9 postępowania – opaska odblaskowa z napisem POLICJA, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 9 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – opaska odblaskowa z napisem POLICJA) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 9 postępowania – opaska odblaskowa z napisem POLICJA, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 9 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – opaska odblaskowa z napisem POLICJA) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0010 10. część 10 postępowania – czapka taktyczna z daszkiem, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 10 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – czapka taktyczna z daszkiem) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 10 postępowania – czapka taktyczna z daszkiem, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 10 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – czapka taktyczna z daszkiem) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.

Część zamówienia: LOT-0011 11. część 11 postępowania – kominiarka taktyczna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 11 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – kominiarka taktyczna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów) 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia taktycznego dla wydziałów kryminalnych garnizonu dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentu, ilości, wymiary pozwalające na identyfikację wymaganego rozmiaru asortymentu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia – dalej OPZ, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz w Tabeli wymiarów, stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. 2. część 11 postępowania – kominiarka taktyczna, opisana w załączniku nr 1A do SWZ (część 11 postępowania – opis przedmiotu zamówienia – kominiarka taktyczna) oraz w załączniku nr 1B do SWZ (tabela wymiarów). 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w Projektowanych postanowieniach umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18410000-6 – Odzież specjalna, 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca. 5. Miejsce dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807). 8. Oferty równoważne - rozdz. V, ust. 8 SWZ. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie. 10. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 11. Termin wykonania zamówienia: 11.1. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy. 11.2. Wykonawca zawiadomi przedstawicieli Zamawiającego o gotowości do dostawy wyposażenia specjalnego za pomocą faxu lub telefonicznie co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy. 11.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w załączniku nr 2 do SWZ – PPU. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 14. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego - art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Dokumenty składane wraz z ofertą - rozdz. XIV, ust. 3 SWZ. 19. Informacja o JEDZ oraz podmiotowych środkach dowodowych - patrz rozdz. IX SWZ. 20. RODO - patrz rozdz. II SWZ. 21. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus – platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw. Wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania udostępniane są na tej platformie, w zakładce dotyczącej prowadzonego postępowania. 22. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) - patrz rozdz. X SWZ. 23. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - patrz. rozdz. XI SWZ. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - patrz rozdz. XXV SWZ. 25. Inne informacje: a) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. c) Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadz. przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. f) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp). g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. i) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. j) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 26. Projektowane postanowienia umowy – PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ. 27. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w § 5 załącznika nr 2 do SWZ – PPU.
branża Ochrona
podbranża akcesoria ochrony
kody CPV 18220000, 18221000, 18410000, 18412000, 18424000, 18830000, 18832000, 19231000, 35113400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcesoria ochrony

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11556440 2025-10-21
godz. 13:00
Wielkopolskie 542 Sprzęt uzbrojenia. Przedmiot zamówienia: 1 Kabura 2 Kabura 3 Ładownica
11549916 2025-10-22
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa kolczatek i zapór drogowych Część 1: Część 1 : dostawa kolczatek...
11573510 2025-10-22
godz. 10:00
Łódzkie Dostawa D BAL HOLOSUN LE 321 RD IR CZERWONY High Power Przedmiot zamówienia: 1...
11556331 2025-10-23
godz. 10:00
Lubuskie Dostawa 66 zestawów balistycznych (kamizelka kulo - i odłamkoodporna, hełm kulo...
11554825 2025-10-23
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony...
11555750 2025-10-23
godz. 12:00
Świętokrzyskie POKL.2370.10.2025 Dostawa tarczy balistycznej dla Komendy Powiatowej Państwowej...
11575957 2025-10-24
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa oporządzenia do broni.
11554594 2025-10-24
godz. 10:00
Podkarpackie Zakup 1 szt. urządzenia do wykrywania i identyfikacji śladowych ilości...
11576679 2025-10-30
godz. 14:34
Lubuskie Przedmiot zamówienia: 1 Karabinek
11546138 2025-11-12
godz. 09:30
Mazowieckie Dostawa systemów kamer nasobnych Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa systemów...