Zlecenie 8194987 - Okulary ratownicze RescueGlass Przedmiotem zamówienia jest...

   
Zamówienie 8194987 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-06-11
przedmiot zlecenia
Okulary ratownicze RescueGlass

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i uruchomienie systemu dla centrum alarmowego o wysokim
stopniu odpowiedzialności i niezawodności działania. Specyfikacja dedykowanych komponentów software’owych systemu 1. Program mikrokomputera wbudowanego w apteczkę: • Możliwość obsługi trzech niezależnych kanałów łączności - WiFi, LTE oraz GSM. • Mechanizm automatycznego przełączania pomiędzy dostępnymi kanałami łączności w celu zapewnienia optymalnej komunikacji z resztą systemu. • Cyklicznie przeprowadzany test diagnostyczny, w ramach którego: o sprawdzany jest stan baterii, o sprawdzana jest jakość połączenia dla każdego z dostępnych kanałów, o pobierane są dane z modułu GPS. • Cykliczne raportowanie stanu urządzenia (wyniki testu diagnostycznego) do aplikacji serwerowej. • Automatyczne inicjowanie połączenia z operatorem po aktywowaniu apteczki przez ratownika. • Możliwość zainicjowania połączenia ratownik - operator również z poziomu webklienta (przez operatora). • Przesyłanie danych A/V z gogli ratowniczych do połączonych z apteczką webklientów. Przesyłanie danych Audio z połączonych z apteczką webklientów do gogli ratowniczych. (integracja z wykorzystaniem zewnętrznych usług streamingu danych). • Automatyczne skalowanie jakości przesyłanych danych A/V w celu uzyskania optymalnej jakości przy zachowaniu możliwie niskich opóźnień. • Możliwość wyłączenia streamu video i przesyłania jedynie danych audio w trakcie połączenia. 2. Aplikacja serwerowa: • Przetwarzanie i archiwizowanie danych raportowanych przez podłączone apteczki. W przypadku wykrycia określonych wyzwalaczy, aplikacja wysyła notyfikacje do odpowiednich użytkowników aplikacji webklient, m.in: o Wykrycie usterki (niski stan baterii, brak informacji z apteczki przez pewien okres czasu) - poinformowani zostają użytkownicy o roli Serwisant. o Wykrycie aktywowania apteczki - poinformowani zostają użytkownicy o roli Operator, apteczka trafia na listę urządzeń aktywnych, oczekujących na połączenie. • Kolejkowanie przychodzących połączeń w wypadku gdy wszyscy operatorzy są zajęci. • Tworzenie / usuwanie kanałów streamingowych, łączenie / rozłączanie subskrybentów (webklienci, apteczki) w celu zapewnienia przesyłu danych A/V między ratownikiem i obsługującymi zdarzenie operatorami. • Dostęp do rejestru apteczek wraz z informacjami na temat ich aktualnego stanu (dane z testów diagnostycznych), lokalizacji (adres), telefonu kontaktowego do obsługi obiektu itp. • Tworzenie oraz archiwizowanie informacji o aktywnych i obsłużonych połączeniach, wraz z nagraniami audio/video w celu późniejszej analizy, sporządzenia raportu. • Aplikacja oparta na wzorcu standalone single-tenant app with single-tenant database w celu zapewnienia możliwie największego stopnia izolacji danych pomiędzy poszczególnymi klientami (instytucjami) korzystającymi z systemu. Podejście to dodatkowo umożliwia implementację dodatkowych funkcjonalności, dedykowanych dla konkretnego klienta. 3. Aplikacja webklient: • Wyświetlanie i modyfikowanie danych dot. rejestru apteczek, z możliwością filtrowania/wyszukiwania, definiowania nowych apteczek. • Wyświetlanie danych dot. archiwalnych połączeń, z możliwością filtrowania/wyszukiwania, odtwarzania nagrań, wprowadzania notatek, generowania raportów. • Wyświetlanie notyfikacji dotyczących nadchodzących połączeń oraz zgłoszeń serwisowych. • Wyświetlanie w tabeli aktywnych apteczek, z możliwością nawiązania / odebrania połączenia lub dołączenia do trwającej rozmowy. • Dostęp do różnych paneli w zależności od roli (operator, serwisant, administrator) zalogowanego użytkownika. • Dostęp do danych z pojedynczej instancji aplikacji serwerowej lub do danych z wielu różnych instancji, w zależności od poziomu zalogowanego użytkownika. Możliwość rozbudowy aplikacji w późniejszym terminie o dodatkowe funkcjonalności Specyfikacja infrastruktury systemu oraz wykorzystywanych usług zewnętrznych 1. Infrastruktura systemu (serwery, bazy danych) zostanie oparta na rozwiązaniu chmurowym (najprawdopodobniej MS Azure) – opracowywane systemy w ramach przedmiotu zamówienia muszą być kompatybilne 2. Wykorzystana zostanie zewnętrzna usługa streamingowa, dobrana z myślą o zapewnieniu największej dostępności, niezawodności oraz bezpieczeństwa. 3. Wykorzystany zostanie gotowy system autentykacji i autoryzacji użytkowników (najprawdopodobniej FusionAuth). Zapewnia on rozwiązania zgodne z najnowszymi normami bezpieczeństwa oraz zestaw narzędzi służących do administrowania użytkownikami, ich poziomami dostępu oraz rolami – opracowywane systemy w ramach przedmiotu zamówienia muszą być kompatybilne. ETAP 1 - przygotowanie aplikacji VR przeznaczonej do demonstracji systemu Aplikacja przeznaczona do nauki wykonywania pierwszej pomocy zgodnie z aktualnymi zaleceniami BLS+AED według European Resuscitation Council, z zachowaniem procedur związanych z Covid-19 w dwóch scenariuszach: 1. Z wykorzystaniem zestawu RescueGlass – animacja zdjęcia zestawu ze ściany, założenia okularów i przeprowadzania pierwszej pomocy w interakcji głosowej z operatorem. 2. Bez wykorzystania RescueGlass – animacja udzielania pomocy ze zwykłą apteczką, w interakcji ze świadkiem zdarzenia. Aplikacja obejmuje: • zastosowanie pozycji bocznej ustalonej • korzystanie z automatycznego defibrylatora (AED) • interakcje ze świadkiem zdarzenia wydającym komunikaty i ponaglającym użytkownika do działania • przygotowanie użytkownika do wykonania procedury wymagającej użycia AED, z uwzględnieniem procedur związanych z Covid-19 • przygotowanie otoczenia przed wykonaniem procedury wymagającej użycia AED • procedurę postępowania z osobą wymagającą pomocy, przed i w trakcie procedury wymagającej użycia AED Akcje w aplikacji: • nakładanie maseczki • dezynfekcja rąk • podejście do osoby poszkodowanej • przesunięcie niebezpiecznych elementów wokół osoby potrzebującej pomocy • zakładanie rękawiczek • zakładanie okularów ochronnych • potrząśnięcie poszkodowanym w celu sprawdzenia jego reakcji • sprawdzenia czy poszkodowany oddycha • rozpięcie koszuli poszkodowanego • wykonanie telefonu na numer 112 • zasłonięcie ust poszkodowanego • obsługa AED • liczenie oddechów osoby poszkodowanej • pozycja boczna ustalona • użycie folii termicznej • podczas scenariusza z RescueGlass odtwarzanie poleceń i instrukcji w formie komunikatów głosowych operatora • interakcje ze świadkiem zdarzenia - osobą, która będzie wywierać presję czasową w obu scenariuszach i mówić do ratownika „No pomóż mu”, „Co robisz? Działaj szybciej!” itd. Modele postaci w aplikacji: • model poszkodowanego • model świadka zdarzenia • model użytkownika przeprowadzającego zabieg pierwszej pomocy Miejsce akcji: Akcja demonstracji odbywa się w przestrzeni biurowo-industrialnej. ETAP 2 - fundamenty systemu 1. Analiza potrzeb, dobór i testy odpowiednich rozwiązań w zakresie infrastruktury chmurowej, usług streamingowych, systemu autentykacji. 2. Przygotowanie diagramu architektury systemu. 3. Przygotowanie szczątkowej wersji aplikacji serwerowej oraz webklienta. 4. Przygotowanie szczątkowej wersji programu apteczki (w postaci niezależnej od warstwy sprzętowej). 5. Rozmieszczenie i konfiguracja przygotowanych elementów systemu w infrastrukturze chmurowej. Zapewnienie komunikacji pomiędzy poszczególnymi elementami systemu. 6. Integracja systemu z systemem autentykacji, obsługa logowania / wylogowywania użytkowników. 7. Implementacja funkcjonalności rejestru apteczek - cykliczne raportowanie sztucznie generowanych danych z apteczek do aplikacji serwerowej. Możliwość podglądu i edycji danych z poziomu webklienta. 8. Testy pojedynczej instancji aplikacji serwerowej z podłączonymi wieloma apteczkami. ETAP 3 - czat A/V 1. Integracja systemu z zewnętrzną usługą strumieniowania danych A/V. 2. Implementacja tabeli połączeń (przychodzących, aktywnych). Wystawianie przez webklienta notyfikacji o przychodzących połączeniach. 3. Zapewnienie możliwości odebrania przychodzącego połączenia z poziomu webklienta. 4. Zapewnienie możliwości nawiązania połączenia z dowolną apteczką z poziomu webklienta. 5. Implementacja przesyłania strumienia A/V pomiędzy apteczką i podłączonymi do niej webklientami. 6. Optymalizacja jakości połączeń (minimalizacja opóźnień, automatyczne skalowanie rozdzielczości danych w zależności od przepustowości łącza). V. INFORMACJE DODATKOWE 1. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie wykonanego oprogramowania. 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kod źródłowy wykonanego oprogramowania bez dodatkowych opłat. 3. Wykonawca dostarczy instrukcje instalacji instancji. 4. Wykonawca dostarczy opis techniczny struktury systemu. 5. Wykonawca dostarczy dokumentację API.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Laboratoria
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, usługi laboratoryjne
kody CPV 72000000, 72243000, 73000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , usługi laboratoryjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473840 2024-05-02
godz. 23:59
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 30- godzinnych zajęć z doradztwa zawodowego dla 11 grup uczniów z III Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami Integracyjny...
10392990 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie Usługa dostępu do aktualizacji systemu ERP z możliwością samodzielnej instalacji wraz z serwisem systemu ERP Uniwersytetu Łódzkiego oraz opieka powdrożeniowa systemu ERP (prace rozwo...
10481635 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa „Licencji do zarządzania procesami obsługi druku legitymacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych” Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji do zarządzania procesami obsł...
10473183 2024-05-06
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa subskrypcji licencji na oprogramowanie zarządzające Działu Edukacji i Popularyzacji Muzyki NFM.
10479703 2024-05-07
godz. 12:00
Łódzkie Zakup subskrypcji dla urządzenia FortiGate 81F.
10402168 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa subskrypcji i wsparcia technicznego Producenta dla oprogramowania IBM Control Desk oraz usługa szkolenia. Przedmiotem zamówienia jest usługa subskrypcji i wsparcia technicznego P...
10486887 2024-05-10
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy subskrypcji licencji oprogramowania Autodesk
10416313 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej. AD/ZP/24/24 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabr...
10473712 2024-05-20
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego oraz serwisu oprogramowania CGM i LAB3000. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częścio...
10463956 2024-05-24
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa infrastruktury i oprogramowania na potrzeby środowisk wytwórczych (3 części) 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury i oprogramowania na potrzeby środowisk wytw...